Baby Einstein

Rabietes, gelos, egoisme..

Africa
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Baby Einstein

EntradaAutor: Africa » dc. oct. 28, 2009 9:40 pm

Aquesta és una notícia referent als BABY EINSTEIN, que han resultat no ser tan educatius com prometien....

http://www.elpais.com/articulo/sociedad ... isoc_4/Tes
cucafera
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dt. des. 16, 2008 1:46 pm

Re: Baby Einstein

EntradaAutor: cucafera » dc. oct. 28, 2009 10:06 pm

Però em costa de creure que els "pares" creguem que un DVD estimuli de tal manera que faci que els nostres bebés es converteixin en GENIS!!!! no fotem!!
ha estat una bona campanya.....enganyosa, si! però igual que tots els anuncis!
no ho sé...va estar molt de moda!
dRIM
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dt. nov. 10, 2009 3:34 pm

Nosaltres no li vam comprar, perquè un dia la vam agafar de la biblioteca i no li va fer ni cas!
però sé molta gent que en deia meravelles i mira ara....
Imatge
Zuria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

EntradaAutor: Zuria » dt. nov. 10, 2009 4:40 pm

Totalment d'acord amb l'article, en temes educatius no es pot comparar mai una màquina amb una persona, sempre guanya la persona, en aquest cas els pares sempre són els millors educadors dels seus fills.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
riglesias
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 5:06 pm

EntradaAutor: riglesias » dc. nov. 25, 2009 3:09 pm

Doncs als meus fills els hi agraden molt i jo trobo que els estimula molt el llenguatge es cert que anem dient tot el que surt a la pantalla, colors, números, vocabulari, jo els trobo interessants, no es que pensi que es tornaràn genis pero no estàn malament, potser es que no espero mes de una serie infantil....
Imatge
yoneni
Entrades: 452
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 5:16 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: yoneni » dg. des. 06, 2009 3:11 pm

El problema és que es fan servir com a entreteniment i no com s'haurien d'utilitzar.
En les instruccions diuen clarament que són dvd interactius PARES i FILLS no són per enxufar el nen i que s'estigui entretingut.
S'haurien de veure una estoneta i amb els pares. Si diuen que cantem, tots cantem; si em de saltar i ballar, tots a saltar i ballar i quan s'ha acabat el capítol, s'han de treballar els conceptes presentats en el dia a dia. Si veiem que hi ha alguna cosa que se'ls escapa, aprofitem que estem amb ells i els hi expliquem.
Els nens aprenen per imitació i amb el joc.
En els primers capítols (per nens de 3 mesos, no 0 com es creu) no li haurem d'explicar gaire res al nen. Però si en comptes d'estar sol a l'hamaqueta, està a la nostra falda i cantem, li fem picar de mans... el motivarà més.

Tampoc s'ha d'abusar. Quan el capitol s'acaba, s'ha acabat. Així la pròxima vegada el nen tindrà la motivació necessària per absorvir els nous coneixements.

Petons!

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::