Fa la "croqueta" per dormir!!!

Rabietes, gelos, egoisme..

Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Fa la "croqueta" per dormir!!!

EntradaAutor: Xana » dc. març 03, 2010 2:17 pm

Sé que pot semblar una tonteria, però és un tema que m'ha començat a amoïnar darrerament: en Daniel (ara té 3 anyets acabats de fer) per dormir ha de fer la "croqueta" durant una estona.

M'explico: estirat al llit, gira tot el cos cap a un costat i cap a l'altre super-ràpid. S'hi pot estar ben bé 15 minuts (de vegades molt més si no té massa son) fent-ho! Malgrat té el capçal folrat i li posem coixins a costat i costat del llit, de vegades es dóna tan ford que se sent el cop.

Ho he provat jo alguna vegada, i al tercer gir ja em volta el cap.

La veritat és que ni recordo quan va començar. Sempre ha sigut un nen molt bó que es dormia solet... potser tenia poc més d'un any?

La meva pregunta (potser tonta, d'acord): creieu que aixó li pot fer mal a la llarga? Tinc la sensació que el nen es "col.loca" per dormir....

Aiiiiiiiii
Imatge

Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::