Què son els amics pels nens?

Rabietes, gelos, egoisme..

yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Què son els amics pels nens?

EntradaAutor: yaixha » dt. març 23, 2010 11:53 am

Hola!

Necessito una altra vegada que em feu un cop de mà. Li he de demanar a uns quants nens que m'expliquin què signifiquen per ells els amics (o quina definició donarien) i després necessito també que uns quants adults també ho facin. Es per un treball.

Algú em pot fer un cop de mà demanan-li als seus fills? I si algú em vol dir també la seva pròpia definicio seria perfecte!

Gràcies mil per avançat!
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Què son els amics pels nens?

EntradaAutor: hiolambda » dt. març 23, 2010 3:19 pm

Hola,

El meu nen encara no parla. Però si vols, aquí et desenvolupo la meva definició.

Amics són unes persones a les que estimes moltíssim. Són persones amb les que hi vols estar molt sovint (per a xerrar, riure, anar a prendre alguna cosa, anar al cinema, anar de viatge, d'excursió...). Són persones a les que tu expliques els teus problemes així com les teves il·lusions i ells t'escolten, et donen consell, quan poden...
De vegades els amics et poden decebre, però si realment valores l'amistat amb aquelles persones, fas el cor fort. Intentes comprendre les seves reaccions. Soluciones les possibles diferències que hagi hagut i es continua confiant tant amb aquelles persones com des del principi.


Aquesta és part de la meva definició. Segur que és bastant incomplerta, però és el primer que se m'ha passat pel cap.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: Què son els amics pels nens?

EntradaAutor: yaixha » dt. març 23, 2010 6:10 pm

Moltes gràcies! Es perfecte!
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: Què son els amics pels nens?

EntradaAutor: isa » dt. març 23, 2010 7:19 pm

Per a mi, els amics són aquelles persones amb qui comparteixes la vida, les alegries i les penes. Són persones amb qui et creues a la vida, i ocupen un trosset del teu cor.
La Paola encara no sap dir què són els amics! :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: Què son els amics pels nens?

EntradaAutor: yaixha » dv. març 26, 2010 8:34 pm

Moltes gràcies a totes!
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

Re: Què son els amics pels nens?

EntradaAutor: Piruet » dv. març 26, 2010 9:34 pm

Fins quan tenim temps per respondre ? Ho dic perquè tinc l'Aina i l'Aleix de cap de setmana amb els avis :globus: neu:-) , i el Roc ja ho intenta ja, però encara no m'ho sap explicar.... neu:-D neujor:-)

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: Què son els amics pels nens?

EntradaAutor: yaixha » dl. març 29, 2010 8:13 pm

Tinc temps fins primers de maig. O sigui que encara queda!
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

Re: Què son els amics pels nens?

EntradaAutor: Piruet » dl. març 29, 2010 10:04 pm

Doncs demà t'explico què són els amics per l'Aina i l'Aleix ! :ok:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::