Què son els amics pels nens?
Què son els amics pels nens?
Hola!
Necessito una altra vegada que em feu un cop de mà. Li he de demanar a uns quants nens que m'expliquin què signifiquen per ells els amics (o quina definició donarien) i després necessito també que uns quants adults també ho facin. Es per un treball.
Algú em pot fer un cop de mà demanan-li als seus fills? I si algú em vol dir també la seva pròpia definicio seria perfecte!
Gràcies mil per avançat!
Necessito una altra vegada que em feu un cop de mà. Li he de demanar a uns quants nens que m'expliquin què signifiquen per ells els amics (o quina definició donarien) i després necessito també que uns quants adults també ho facin. Es per un treball.
Algú em pot fer un cop de mà demanan-li als seus fills? I si algú em vol dir també la seva pròpia definicio seria perfecte!
Gràcies mil per avançat!
Re: Què son els amics pels nens?
Hola,
El meu nen encara no parla. Però si vols, aquí et desenvolupo la meva definició.
Amics són unes persones a les que estimes moltíssim. Són persones amb les que hi vols estar molt sovint (per a xerrar, riure, anar a prendre alguna cosa, anar al cinema, anar de viatge, d'excursió...). Són persones a les que tu expliques els teus problemes així com les teves il·lusions i ells t'escolten, et donen consell, quan poden...
De vegades els amics et poden decebre, però si realment valores l'amistat amb aquelles persones, fas el cor fort. Intentes comprendre les seves reaccions. Soluciones les possibles diferències que hagi hagut i es continua confiant tant amb aquelles persones com des del principi.
Aquesta és part de la meva definició. Segur que és bastant incomplerta, però és el primer que se m'ha passat pel cap.
El meu nen encara no parla. Però si vols, aquí et desenvolupo la meva definició.
Amics són unes persones a les que estimes moltíssim. Són persones amb les que hi vols estar molt sovint (per a xerrar, riure, anar a prendre alguna cosa, anar al cinema, anar de viatge, d'excursió...). Són persones a les que tu expliques els teus problemes així com les teves il·lusions i ells t'escolten, et donen consell, quan poden...
De vegades els amics et poden decebre, però si realment valores l'amistat amb aquelles persones, fas el cor fort. Intentes comprendre les seves reaccions. Soluciones les possibles diferències que hagi hagut i es continua confiant tant amb aquelles persones com des del principi.
Aquesta és part de la meva definició. Segur que és bastant incomplerta, però és el primer que se m'ha passat pel cap.
Re: Què son els amics pels nens?
Moltes gràcies! Es perfecte!
Re: Què son els amics pels nens?
Per a mi, els amics són aquelles persones amb qui comparteixes la vida, les alegries i les penes. Són persones amb qui et creues a la vida, i ocupen un trosset del teu cor.
La Paola encara no sap dir què són els amics!
La Paola encara no sap dir què són els amics!

Re: Què son els amics pels nens?
Moltes gràcies a totes!
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Re: Què son els amics pels nens?
Fins quan tenim temps per respondre ? Ho dic perquè tinc l'Aina i l'Aleix de cap de setmana amb els avis
, i el Roc ja ho intenta ja, però encara no m'ho sap explicar....
Petonets !!!
, i el Roc ja ho intenta ja, però encara no m'ho sap explicar....
Petonets !!!
Re: Què son els amics pels nens?
Tinc temps fins primers de maig. O sigui que encara queda!
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Re: Què son els amics pels nens?
Doncs demà t'explico què són els amics per l'Aina i l'Aleix !
Petonets !!!
Petonets !!!
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












