VICIS, COSTUMS, MANIES dels pequenyajus!

Rabietes, gelos, egoisme..

entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: VICIS, COSTUMS, MANIES dels pequenyajus!

EntradaAutor: entrerius » dt. juny 15, 2010 5:41 pm

El llavi també me'l "fa sonar" de tant en tant. L'agafa amb el dit i el deixa anar de cop i fa un sorollet que el fa petar de riure...i a mi també...

Però es clar...quan te les ungles llargues ja no fa tanta gràcia(que es pràcticament sempre!!!.....li creixen les ungles a una velocitat de vertigen....i a sobre ni dormit s'està quiet per tallar-les-hi!!!!)
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dl. jul. 26, 2010 5:01 pm

així igual que en juli! també em fa petar el llavi i s'hi pixa de riure!! jeje!
i lo de les ungles, bufff... les de les mans només les puc tallar mirant els "pingüins de madagascar" i les dels peus ni així... és superior a ell, no ho suporta!
Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. jul. 27, 2010 3:58 pm

sandrajuli ha escrit:així igual que en juli! també em fa petar el llavi i s'hi pixa de riure!! jeje!
i lo de les ungles, bufff... les de les mans només les puc tallar mirant els "pingüins de madagascar" i les dels peus ni així... és superior a ell, no ho suporta!

:-D :-D :-D :-D es un feinada lo de les ungles :-D :-D :-D
De vegades aprofito quan dorm per tallar-les-hi.... però fins i tot quan dorm aparta la ma!!!!!! :-D :-D :-D
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dt. jul. 27, 2010 10:32 pm

quan dorm impossible!!!! que se'm desperta!!!!
Imatge
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dv. ago. 06, 2010 12:21 pm

El vici de na Marta: mentre fem pit m'ha de ficar el seu dit índex dins de la meva boca i si jo la tanco amb totes les meves forces ella va fent el cuquet amb el dit intentant ficar-lo com sigui! Si té les ungles llargues em fa mal, algun cop m'ha fet una ferideta a les geníves i tot! :r)
Un altre vici que té quan fem pit és pegar-me cops amb la mà plana a l'altura de l'externó o al braç, no fa mal però arriba a ser molest...

L'altre vici que té des de molt petita (és una mica viciosa aquesta filla meva :-D ) és que quan té son i per adormir-se sempre ha de tenir entre les mans el seu pedaç, així que sempre el portem a tot arreu i cada setmana l'he de rentar perquè queda ben negre al fnal de la setmana...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
mamutxi
Entrades: 3
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 9:08 am

EntradaAutor: mamutxi » dv. oct. 15, 2010 10:19 pm

A mi el pequenyaju m'ha de tocar el melic mentre fa el pit... Però me l'apreta moooolt! I m'ha fet més d'una crosta... També ho fa inconscientment, però a la nit, em posa dels nervis!!! Jo m'intento tapar com puc, amb el pijama per dins i tot! Quina fila, déu meu! Ah, i si no aconsegueix posar el dit al melic, també me'ls posa al nas! Quina dèria, tu!
De més petit també em pessigava la panxa, m'havia deixat un piló de marques que aquest estiu no podia ni dissimular a la platja...
En fi, quin serà el pròxim? Potser s'acaben aquests vicis algun dia, no? Sispli!!!
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » ds. gen. 29, 2011 2:31 pm

Doncs el meu petit també té le vici de ficar-me el dit dins el nas mentre pren el pit,i jo vinga estirar el coll.Quan ja es relaxa,llavors entra en joc el seu vici nº1:tocar-se les orelles i ficar-s´hi el dit.Si no ho fa,no s´adorm.Ara,a més,quan té algna rebequeria,s´asseu a plorar i es toca les dues orelles alhora per consolar-se,fa una gràcia,pobret.
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » ds. gen. 29, 2011 2:40 pm

Aiii feia temps que pensava que aquest post estava abandonat!!!
Això que fa el teu fill amb les orelles Tara m'ha fet riure! m'he imaginat el meu fent-ho
El walid quan remuga es posa a mossegar-se els dos polzes (de fet no mosega se'ls posa a la boca i prou) un a cada banda de boca i va fent ai ai ai ai
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
yuyu
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dt. feb. 01, 2011 6:39 pm

Quines coses tenen........en Jofre quan te son, busca ficar el puny dins el meu jersei.....tinc els colls tots donats de si :ufs: i cargola el puny i busca endinsar-lo mes!!! Si alguna vegadda porto coll alt, s'enfada perque no pot ficar-lo neujor:-) neujor:-) i a mi em fa mal de tant intentar-ho :miko:
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 02, 2011 10:17 am

Veig q cada nano té les seves manies eh?
La Txell, no en té gaires, tot s'ha de dir... ara darrerament li ha donat per ficar-me el dit dins la boca, però amb força! Faig veure q li queixalo una mica, però res, ella segueix...
També té el costum quan la tinc en braços picar-me els hombros amb les mans obertes, pam, pam, pam... fa molta gràcia i no em fa gens de mal (de moment!)
i com no..., de tant en tant em queixala el nas! i com no vagi en compte em fot mal, q queixala amb una força q tela! I també els genolls, de tant en tant (fot una angúnia!)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dj. feb. 03, 2011 5:56 am

[b]itac@[b] quina gracia!!! El meu peke tb em dona "palmadetes" a l'esquena quan l'agafo a coll!!! No ho havia vist de cap altre nen jeje...Sembla l'abraçada de cortesia!!!
I manies!!! No es k en tingui moltes...l'hi agrada kuan està al canviador i centrat amb mi estirar-me el nas!!! A vegades fa un mal!!! Posar-me el dit al melic...b! posa el dit a tots els forats k troba!! Es toca l'orella quan té soneta...i no és ben b una mania...però està tot el dia senyalant (encara no parla res): ens senyala la porta quan vol sortir, la direcció cap on hem d'anar, les coses k vol, la trona o la cuina si té gana...el futbol d la tv...
Imatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. feb. 03, 2011 10:08 am

aivlis, hehe, fan gràcia eh? pam, pam, pam... és com per assegurar-se q ets tu! I de fet, sols m'ho fa a mi, a l'itaco no... xxo.0.o
I ella quan té soneta, també es toca les orelles!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::