Nenes com porteu el tema rabietes????????

Rabietes, gelos, egoisme..

littleif
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: Nenes com porteu el tema rabietes????????

EntradaAutor: littleif » dc. jul. 01, 2009 9:49 am

Vaja, jo pensava que el era el meu fill nomès...
El Pol és molt petit encara però ja demostra el seu caràcter. Últimament en té més que de costum (que ja és dir), i també es llença a terra quan alguna cosa no li quadra, i crida, crida mooooolt. No vol menjar, no vol que li canvii el bolquer... Aish, comença molt aviat, oi?
Però quan me'l miro seria i li dic "no em fa gràcia això" comença a somriure com perquè no m'enfadi, i és clar... jolín, és molt difícil fer-se la dura quan 8 dents t'estan mirant...
Suposo que és una época que he de passar, però no vull ni imaginar com serà quan tingui 2 anyets...
Imatge

Imatge
MUAK
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dc. jul. 01, 2009 11:36 am

JA,JA,JA!!! LITTLEIF, AMB EL QUE M'EXPLIQUES EM SEMBLA ESTAR VEIENT EL MEU MARC...I JO TAMBE PENSO, QUE FARE QUAN TINGUI DOS ANYS???? ARA NO EM DEIXA CAVIAR-LI EL BOLQUER, VESTIR-LO, NO VOL MENJAR SI NO LI DONO EL QUE ELL VOL PER JUGAR...PERO QUAN VEUS AQUELLA CARONA DE "BON NEN" AMB LA QUE ET MIRA QUAN LI CONVE...A MI SE M'ESCAPA EL RIURE, I SE QUE NO HO HAURIA DE FER!!!
AIXXXX, A VEURE COM SERAN LES RABIETES "DE VERITAT"!!!
pigadeta
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. jul. 01, 2009 12:16 pm

VAJA TOTS SABEN FER LA CARA DE BON NEN
Quimbo
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dc. jul. 01, 2009 3:12 pm

Hola noies!!!
M'apunto a aquest post. La veritat és que en Nil moltes rabietes no fa però ja fa dies que estira els cabells de les nenes i és clar els fa mal. Perquè us explico això si no és una rabieta? doncs bé, pel fet que comenteu de picar-los els dits.
Jo el que faig és dir-li que això no es fa i l'assec a l'escala o una mica enretirat i ell es posa a plorar perquè sap que és una mica un càstig. Però quan vol parar de plorar (al cap de 2 minuts, eh?) i torna a jugar sense problemes...creieu que entén que el que fa està mal fet?
Tampoc crec que pìcar-li els dits sigui del tot mala idea però és que ell riu perquè es pensa que és un joc i llavors se'ls pica ell mateix (és clar que jo no ho feia gaire fort per no fer-li mal...potser és el problema).
Com poden entendre que el que fan està mal fet? en Nil té ara 18 mesos...ja comença a entendre coses, eh? als 123 mesos és mooooolt més difícil!! paciència!!!
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. jul. 05, 2009 1:24 pm

Hola a totes,

Jo també m'uneixo amb vosaltres.
La meva nena té 15 mesos i em monta una rabieta cada dia que surto a passejar: no vol estar al cotxet, vol caminar.
Si només fos això rai, sino que quan la poso a terra paro boja, comença a còrrer i li he d'anar al radera, lo que suposa que he de controlar nena i cotxet i, evidentment, no puc fer les dues coses alhora. Sempre procuro baixar-la del cotxet en llocs peatonals on els cotxes no siguin un perill, però sempre es busca els perills ella soleta: veu un gos i com més gros millor, cap allà; veu nens de 10 anys jugant a pilota, cap allà; veu un cosa a terra, cap allà i cap a la boca (ecs!!)... uf...
Però quan dius prou... he de tenir mil coses a les mans per donar-li perque estigui distreta i no em monti el cristo al mig del carrer per posar-la al cotxet. Però no hi ha remei: en pic veu que l'agafes i t'encares al cotxet, plora, pataleja, esgarrapa i no para fins que som a casa.

En fi. Tincs esperançes que això només sigui una etapa... de les moltes que ens espera...

Ànims, mames sufridores!!!
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. jul. 06, 2009 8:47 am

He de dir que bona part de les rabietes del Roger, hem descobert que era un QUEIXAL.... si si només té dos dents dalt i baix i un SUPERQUEIXAL, ara ja ha sortit i les rabietes han baixat en intensistat!!!
littleif

EntradaAutor: littleif » dt. jul. 07, 2009 9:48 am

Pobrissó... és que fan molt de mal els queixals!
Imatge

Imatge
littleif

EntradaAutor: littleif » ds. jul. 11, 2009 6:36 am

No puc més, no puc més i no puc més!!!!! Us juro que he de controlar-me molt per no fotre quatre crits ben forts... Fa 3 dies que no fa més que cridar i es posa tot tieso quan no aconsegueix el que vol... Em té molt nerviosa. No ho entenc. La meva parella diu que són les dents, però jo dic que són els ous. Quan està jugant també crida molt com per veure fins a on arriva.
Algun consell per una mare desesperada? Tampoc vol menjar...
Imatge

Imatge
MUAK
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dl. jul. 13, 2009 4:00 pm

OSTRES, EL MARC ARA PLORA PER TOT...PER TONTERIES, NO EN PLAN RABIETA, PERO S'ENFADA CADA COP QUE VOL FER UNA COSA I NO LI SURT, SI VOL FER UNA COSA I NO EL DEIXO, SI ESTA FENT ALGUNA COSA I L'AGAFO PER CANVIAR-LI EL BOLQUER...PER TOT ES QUEIXA I PLORA!!! INTENTO FER-LI VEURE QUE SI VA PROBANT LES COSES AL FINAL LI SORTIRAN, PERO NO TEN PACIENCIA...COM US HO FEU VOSALTRES? INTENTO TENIR PACIENCIA, PERO A VEGADES, QUAN AGAFA I HO TIRA TOT AL TERRA AMB "MALA LLET"...GRRRRRR!
mei
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 10:33 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mei » dt. jul. 14, 2009 1:00 pm

Ostres noies, si que és fotut això!
S'ha de tenir moooolta pacièeeencia, i és tant fàcil dir-ho, oi?
Jo no us puc recomenar res pq també em trobo igual que vosaltres, potser no tant desesperada pq tot just comença ara amb les rabietes, només volia donar-vos ànims, vinga!

Mei
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dg. jul. 26, 2009 1:21 pm

littleif ha escrit:No puc més, no puc més i no puc més!!!!! Us juro que he de controlar-me molt per no fotre quatre crits ben forts... Fa 3 dies que no fa més que cridar i es posa tot tieso quan no aconsegueix el que vol... Em té molt nerviosa. No ho entenc. La meva parella diu que són les dents, però jo dic que són els ous. Quan està jugant també crida molt com per veure fins a on arriva.
Algun consell per una mare desesperada? Tampoc vol menjar...

Ostres! la meva també ho fa això. Segons he llegit és una etapa que han de passar: en aquesta edat (dels 12 als 18 mesos) es tornen molt egocèntrics i volen cridar l'atenció contínuament.
La meva fot uns crits que estic per portar-la a algun conservatori de música per fer-la soprano, us ho dic de debó!!
I, a sobre, gent de la meva edat que no tenen fills, quan la senten cridar d'aquella manera em miren amb cara de borinots i em diuen: "es que la teva filla crida molt, eh?" però entre línies volen dir: "vinga, mare incompetent, fes alguna cosa per educar la teva filla!". Galifardeus!!! ja us arribarà el moment, ja... :-eh_:: :-eh_::

De vegades, anant pel carrer, miro els nens que tenen uns 3 anys, caminant al costat dels pares amb la mà agafada, sense cridar i penso: "algun dia podrem anar així pel carrer??".
littleif

EntradaAutor: littleif » dt. jul. 28, 2009 5:20 am

Ostres Neuetes, jo també penso que no serà mai així! :r)
Jolín, quin esgotament, oi???
Imatge

Imatge
minerva2
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dj. ago. 06, 2009 8:55 am

ostres,
jo també haig de passar per aquest post.

La meva nena sempre ha tingut "mala osti" com li dic jo, sempre ha tingut caracter, però es que ara, té 1 any, es insorpotable, no vol menja o berenar (això ja no se si es de la calor o que), quan no vol caminar; va agafada de la má perque sola encare no sap, es tira al terra asseguda i plora i crida mama (nomes sap dir mama quan plora). Quan li diem no perque no agafi la terra de les plantes tenim una altre estona de ploranera.
Quan vol obrir els armaris i no li deixem estem a les mateixes. A vegades s'agafa dels cabells i s'els estira.

Però com algunes de vosaltres heu dit com li pots fer entendre a un nen/a d'un any que les coses no es fan així o això no es fa?

Salut!
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. ago. 06, 2009 12:05 pm

El Roger esta insoportaaaaaaaaaaaable.... no sé si aguantaré una setmana amb la ogra (Aquesta) i la setmana vinent amb ma mare...... si quan arriba a casa només esta per terra fent rebaqueries!!!! si els veins ja es deuen pensar que li pego o algo.... només plora i crida, crida molt..... el deixo fer.... i al cap d'una estona si marxo deixa de plorar i picar, si hem torna a veure s'hi torna a posar ?-)
littleif

EntradaAutor: littleif » dv. ago. 07, 2009 6:02 am

Mare meva quin caràcter aquest patufus... I si els ajuntesim, s'anularien??? ;-) Negativo por negativo, positivo, no?
Imatge

Imatge
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dv. ago. 07, 2009 7:55 am

Potser s'acabarien matant :lluita:: :lluita:: :lluita:: :lluita::
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dv. ago. 07, 2009 12:16 pm

littleif ha escrit:Mare meva quin caràcter aquest patufus... I si els ajuntesim, s'anularien??? ;-) Negativo por negativo, positivo, no?

Jajajja q bona. I jo a classe de mates no li trobava el què a tants - i + ..... >.-<:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dg. ago. 09, 2009 8:10 pm

nenes... avui m'ha montat una "peaso" rabieta a casa dels sogres que bueno...

Estavam tots dinant i jo m'he escapat un moment a preparar-li el berenar a la cuina. He tancat portes perque els meus cunyats tenen un bebe de 4 mesos i estava dormint a l'habitació del costat.

Doncs al veure que jo havia marxat sense dir-li res, s'ha fotut a cridar de tal manera i amb tanta potencia que ni dos portes ni dos habitacions entremig no han evitat que el pobre bebe es despertés.
Fins que no hi he anat no ha callat.

Que és aixó mamitis??

uff...
socmarona
Entrades: 379
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:35 am
Ubicació: vic

EntradaAutor: socmarona » dj. ago. 27, 2009 7:49 pm

Ai carbassona com t'entenc! el Marc també agafa sovint moltes rabietes sobretot en aquest ultim mes, suposo que també ha d'influïr el fet que el Martí ja té 17 mesos ja fa més cosetes i li treu protagonisme, és qüestió de que tinguem paciència suposo!

I quan ells es posin :-eh_:: nosaltres sapiguem mantenir la calma i mira que és fa dificil a vegades jajaja
nurma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: nurma » dg. ago. 30, 2009 12:43 pm

Pigadeta com ho porteu? dubto que el Roger sigui un nen complicat, totes estem igual! Nosaltres hem estat millor aquests mesos però ara portem un altre cop 2 dies horribles! espero que passin aviat.
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::