nen amb por a un company de classe??

Rabietes, gelos, egoisme..

SILVIA82
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:45 pm
Ubicació: Bages

nen amb por a un company de classe??

EntradaAutor: SILVIA82 » dt. feb. 22, 2011 9:32 am

Hola,

estic super perduda, no sabia on posar aquest post..us explico una mica..( potser n'estic fent un grà massa, pero crec que les hormones em fan passarho potser pitjor de lo que es..)

El meu nen al juny farà els 3 anys, i sempre ha anat super content a la llar, quan entravem agafava carrera i nomes em feia un petonet quan el deixava a la porta i super b..

pero portem uns dies..que anem contents fins que a la porta es troba amb un nen de la seva classe..llavors s'em agafa a la cama i no vol..comença que te pupa a la panxolina , i mil excuses...i em sento taaaaaaaaaaaan malament..llavors ve la profe i l'agafa li diu anem a veure no se que..que la mama ja vindrà..i res..en 5 minuts se li passa.. i jo no se que fer..

llavors quan anem al parc si troba un amiguet seu molt b, es posa a jugar i tal, pero a la que ve aquest nen que deia a dalt, vol marxar, i moltes vegades veig que li diu alguna cosa, pero potser no estic a la vora per sentir-lo..( i mira que el meu fill parla per esl descosits..i li demano..Roger que t'ha dit algo el Iker..? i es posa com trist i ja esta..) pero si li demano qualsevol altre cosa m'ho diu...

també fa uns dies ha començat a dir uns insults que son mes grans que ell.. i s'entenen amb claretat..aixo si que diu..mama , això ho diu el Iker.. i t'els diu en Castellà, que es el mes bo, pq nosaltres sempre li parlem català..o sigui els ha tingut que sentir on diu..

m'agrdaria demanar-li a la profe com esta a la classe i com va, pero potser n'estic fent un grà massa..no ho se..

i a sobre amb el embaraç i tot doncs potser n'estic fent una muntanya..

aissssss perdoneu per el rotllo...

i gràcies per avançat..

Sílvia
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

Re: nen amb por a un company de classe??

EntradaAutor: sek » dt. feb. 22, 2011 9:38 am

Silvia,

Jo parlaria amb la profe JA! Crec que et farà quedar més tranquil·la perquè t'explicarà com ho veu ella i a partir d'aquí tu tindràs més informació per a poder actuar... No et puc ajudar perquè això jo encara no he viscut, el meu és bastant més petit, però jo de seguida que hi ha alguna cosa ho comento a les educadores i la veritat és qeu entre la informació meva i les seves puc treure conclusions més fàcilment del que li passa al meu fill.

Ànims! AH! i per cert! no crec que tingui res a veure amb l'embaràs...
SILVIA82

EntradaAutor: SILVIA82 » dt. feb. 22, 2011 9:44 am

moltes gràcies..

ara al migdia quan vagi a recollir-lo intentare parlar amb ella a veure que m'explica.. gracies de nou!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Gus-gus
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:19 pm
Ubicació: El Masnou

EntradaAutor: Gus-gus » dt. feb. 22, 2011 10:03 am

Jo també parlaria amb la mestra, li expliques el que et passa i les teves dubtes, segur que et tranquilitzarà i a més potser si passa alguna cosa amb aquest nano i poden estar una mica al tanto. Anims guapa.
ImatgeImatgeImatgeImatge
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dt. feb. 22, 2011 10:09 am

Jo també, sense cap mena de dubte, parlaria amb la mestra. Segur que et quedes més tranquila, i si ella ha detectat un problema també t'ho podrà explicar bé.
Sort!
Imatge

Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. feb. 22, 2011 1:12 pm

Hola Sílvia, jo crec que una conversa tranquila i constructiva amb la profe anirà molt bé!! Si ella no s'ha adonat a partir d'ara estarà més atenta i podrà solucionar qualsevol coseta que vegi, si ja s'ha adonat et podrà explicar els motius i donar-te eines per com enfocar l'assumpte a a casa...

Jo crec que per petits que siguin si una situació els angoixa és la nostra obligació intentar posar-nos a la seva pell i ajudar-los. A mida que van creixent s'ha d'anar interpretant contínuament la situació perquè la frontera entre protegir-los i sobreprotegir-los és molt fina, però això ja us parlo que de més grans (com la meva de 8 anys), ara són massa petits :ok:
Imatge

Imatge
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dt. feb. 22, 2011 1:19 pm

jo també parlaria amb l'educadora, a mi no m'ha passat, el Roger no vol anar a llar des del primer dia, ell vol quedar-se amb mi o l'àvia o la iaia, però en cap moment ha demostrat que hi hagués algun motiu concret dins la llar per no voler anar-hi, i pel que dius el teu sí que ho fa, i sempre és quan veu aquest nen.
Per desgràcia hi ha nens que són incapaços de relacionar-se de manera normal amb els altres, potser perquè això és el que viuen i veuen a casa. Entenc l'angoixa que això et pot provocar, jo també penso que no són les hormones, per això el millor és que l'educadora n'estigui informada i ella, que és qui està amb els nens, pugui veure què passa realment, explicar-t'ho a tu i actuar en conseqúència per intentar solucionar el que hi pugui haver.
Espero que ben aviat el teu fill torni anar a la llar ben content!!
Imatge
Imatge
SILVIA82

EntradaAutor: SILVIA82 » dt. feb. 22, 2011 1:34 pm

moltes gràcies a totes per contestar..

quan he anat a buscar al Roger li he dit a la mestra que volia parlar amb ella, i m'ha dit que demà quan porti al nen farem una mini-xerrada, ja us explicare com va la cosa..

gracies de nou!
Imatge

Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::