Com relaxar-lo

Rabietes, gelos, egoisme..

novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Com relaxar-lo

EntradaAutor: novella » dl. feb. 03, 2014 9:58 pm

El meu fill sempre ha sigut mal dormidor. És un belluguet i semblaria lògic que dormís pla, però no. A l'hora d'anar a dormir veus que està cansat, però segueix actiu. Ens agradaria que és relaxés una mica abans d'anar a dormir, però no sabem com, perquè tot el que intentem resulta infructuós: cantar-li, llegir contes, dibuixar...dura 5 minuts, de seguida vol correr amunt i avall, i el bany...li encanta! Però no el relaxa. El resultat: costa que s'adormi i després és capaç de despertar-se 4 vegades durant l'hora següent!! Què podem fer????
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Com relaxar-lo

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 03, 2014 11:16 pm

El que primer et diria és que canviessis l'hora del bany. Hi ha nens que els relaxa i d'altres que els activa, les meves dues filles són de les últimes i si les banyo al vespre... cagada pastoret! Les banyo sempre abans de berenar, la petita o després del cole, la gran.
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: Com relaxar-lo

EntradaAutor: [Marieta] » dt. feb. 04, 2014 1:53 pm

Jo m'he adonat que quanta més tela i passeig a la tarda, millor. Si li ha tret suc al dia és més fàcil que s'adormi amb ganes. I al final, el que faig és anar juntes a l'habitació. Jo m'estiro al llit i llegeixo o faig feinetes amb l'smartphone i ella que vagi fent el cabra si vol. Es queda voltant per l'habitació al seu aire fins que arriba un moment que ve, s'estira al meu costat, s'agafa a la teta, i s'adorm. Sense més. No sé si et podria funcionar.
Avatar de l’usuari
Bila
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 7:13 pm

Re: Com relaxar-lo

EntradaAutor: Bila » dt. feb. 04, 2014 5:26 pm

Has provat amb música relaxant? A nosaltres ens funciona molt bé un CD que ens van regalar i que també està a youtube. Al cotxe s'adorm a l'instant i a casa el relaxa moltíssim:

http://www.youtube.com/watch?v=aaK6VqHL ... 18F79401C1
Avatar de l’usuari
Bila
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 7:13 pm

Re: Com relaxar-lo

EntradaAutor: Bila » dt. feb. 04, 2014 5:29 pm

El link no funciona i no sé per què. Si busques 'Elvis for babies' el trobes.

Sort!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Com relaxar-lo

EntradaAutor: Aly84 » dt. feb. 04, 2014 8:50 pm

Nosaltres abans de dormir li posen el Dvd Fantasía de Disney.

Entre la música classica I les imatges es relaxa a poc a poc, I llavors arriba 1 moment que en demana I s'agafa al pit. Quan esta belluguet I esverada del pit no vol saber-me res.
claraaaaa
Entrades: 3
Membre des de: dg. jul. 10, 2016 4:03 pm

Re: Com relaxar-lo

EntradaAutor: claraaaaa » dg. jul. 10, 2016 4:18 pm

Aly84 ha escrit:Nosaltres abans de dormir li posen el Dvd Fantasía de Disney.

Entre la música classica I les imatges es relaxa a poc a poc, I llavors arriba 1 moment que en demana I s'agafa al pit. Quan esta belluguet I esverada del pit no vol saber-me res.


Quina gràcia! No sé com he arribat fins aquí (m'ha animat llegint els missatges del fòrum crec, jejejeje), però m'ha fet molta il·lusió aquest últim missatge! La meva filla també tenia molts problemes amb relaxar-se, així que vam comprar un pack de clàssics Disney aquí http://coleccionesclasicas.com/packs-clasicos-disney/ i des de llavors és una meravella: a meitat de la peli ja està dormint, lo cual abans era simplement impossible zz:-) !

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::