a qui estimes més?? aarrggghh

Rabietes, gelos, egoisme..

Rossinyola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 785
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

a qui estimes més?? aarrggghh

EntradaAutor: Rossinyola » dc. maig 13, 2015 10:46 am

Necessito desfogar-me....

La meva filla de gairebé 3 anys porta bastant bé la incorporació a la família del nou germanet, q ara té 9 mesos. No és nena "marona", ajuda a vegades, l'acarona però tb l'empeny o li pren les joguines, segons el dia. Nosaltres ho vivim amb naturalitat, explicant el q no pot fer i el motiu quan fa alguna d'aquestes. Tb he de dir que això ho pot arribar a fer a altres nens al parc, sobretot prendre les joguines d'una estirada, cosa q sempre li explico q cal demanar-ho, etc etc etc.
Bé, avui va i m'explica la meva sogra, que se l'endu un dia a la setmana, que l'altre dia li van preguntar "a qyu estimes mes avi o avia? Tiet A o tiet B? Papa o mama? A mi ja m'entra urticaria amb aquests plantejaments, pero diu q deia a tots igual. I per acabar-ho d rematar li pegunten, i els papes a qui estimen mes, a tu o al teu germà? I es veu q va dir a sun germà, i ja la tenim, pq ells estan amb la teoria dels gelos des de que estava embarassada, i la vritat que com us dic ho porta bastant bé, però és que a sobre m'emprenya aquest tipus de plantejament, no ho suporto. Diu q li van estar dient q els papes us estimen igual, i llavors pq coi li pregunteu? Què aporta dir-li això? I li he dit que l'error està en fer aquest tipus de preguntes, q jo ho recordo com un mal trangol quan m'ho pregubtaven amb 6anys quan muns parea es van separar (si, la gent té mala idea), i q jo amb 6 anys no ho entenia i no sabia triar, ni comprenia com podia saber a qui s'estima mes.. aixi q molt menys amb 3 anys q encara no ha fet, pot conprendre el fet d'estimar i quantificarlo. Trobo q ficar-li pensaments d'aquest tipus al cap no aporta rès, al contrari pot ser perjudicial.. no creieu?
Imatge

Imatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2406
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: a qui estimes més?? aarrggghh

EntradaAutor: charito » dc. maig 13, 2015 10:51 am

Doncs si mala follaaaaa a que ve aquestes coses????

Ma mare algun cop ha fet comentaris en plan tu eres mes bo que la nora o sigui comparant i de seguida li vaig parar els peus aqui no hi ha ningu millor que l'altre home!!!! Pero clar quan no hi soc jo ves a saber...
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dc. maig 13, 2015 2:34 pm

Osti rossinyola! Quin mal gust!! Aquestes coses no es pregunten!
Jo tinc una nena q farà 3 anys al juliol i un nen de 6 mesos i pobre de que algun dia li fagin aquesta pregunta perquè saltaré i borde!!
Paciència... Però clar que si, no deixis que li preguntin això!
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. maig 13, 2015 4:15 pm

Ostres quin mal gust i que poca-soltes per favor!!! Aquest intent el va fer una vegada la meva "estimada" sogra i li vaig dir que això ni pensar-hi!! Que li volen crear un trauma a la criatura? També haig de dir que d'aquesta feta, i amb mooltes altres, no li deixo la petita, no vul que li crei desequilibris home!!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dv. jul. 10, 2015 12:15 pm

Aaaarrggh!! Paciència.., que fort no? Imagino k jo igual, si veig k li fan aquestes preguntes, també saltaré...

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: