Comparacions constants

Rabietes, gelos, egoisme..

Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Comparacions constants

EntradaAutor: Koaleta » dj. jul. 09, 2015 2:42 am

.
Koaleta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 15, 2018 2:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Comparacions constants

EntradaAutor: nivalis » dj. jul. 09, 2015 8:07 am

Hola! Jo si que m'hi he trobat, i ho vaig tallar d'arrel. Li vaig dir a la meva mare que no m'agraden les comparacions (i això que en el meu cas, és el meu fill el que quasi sempre surt "guanyant") però l'acabose va ser un dia que li va dir directament a ell "veus el Fulanet, que no plora". I aquí em vaig quadrar. I em vaig posar molt seriosa.
Cada nen és únic i, com se sol dir, les comparacions són odioses.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Comparacions constants

EntradaAutor: Marga33 » dj. jul. 09, 2015 8:21 am

Hola guapa,
Jo tinc una neboda just 1any més gran k el meu, i també fan el mateix tant la meva mare com la meva germana. Un dia en un dinar, vaig fer sortir el tema amb mà esquerra, vaig dir 'pobres nens..estan sempre sent comparats, imagina q yo et dic constantment 'ay, la altre avia del meu fill qué jove que és, i qué bé cuina i com està de en forma per la seva edat...' jajaja
Se li han tret les ganes de comparar..a més q ho feia amb nens del carrer i les cares de les mares eren impagables! Un dia, vaig passar vergonya i tot, va començar a dir ' uy, que niña tan seria, no rie ni nada' i q la seva néta era super extrovertida i riallera i q amb tothom al carrer xerrava..volia k el terra se'm empasés...
Avatar de l’usuari
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Re: Comparacions constants

EntradaAutor: DarthVero » dj. jul. 09, 2015 9:16 am

Jo li diría a la mare. Clarament. Que no t'agrada que es faci això i que cada nen és diferent ( a més que son de edats diferents). Jo ho he viscut això molt de prop, som quatre germans i les etiquetes ens les han posades des de ben petits, i encara avui dia funcionen: un és el responsable, un altre el divertit, la guapa i la rareta. I això fa mal i condiciona molt l'actitud dels nens
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Re: Comparacions constants

EntradaAutor: Koaleta » dj. jul. 09, 2015 3:40 pm

.
Koaleta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 15, 2018 2:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Comparacions constants

EntradaAutor: martina13 » dj. jul. 09, 2015 8:49 pm

Jo crec k ho has dencarar x una altre banda.k elles no vegin k la culpa es seva x fer comparaciona sino k tu entens k son dos nens diferents i amb ritmes diferents i k bueno tot i k es normal compararlos i k entens k elles ho facin a ti et sap greu i els demanes k no ho facin mes

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::