gelos

Rabietes, gelos, egoisme..

ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

gelos

EntradaAutor: ada_bcn » dv. set. 11, 2015 11:11 am

El meu fill petit sempre ha sigut bastant gelós, ja abans de gatejar si el gran se m'abraçava o em feia petons era un drama, després quan va començar a moure's si veía que el tenia a la falda venia corrents a empentar-lo fora, el pegava... Crec que anem millorant, pero ara que han estat tant temps junts també el gran té gelillos el pobre i amb aquest tot es un drama de plors, total que acaben sense que hagi passat res plorant els dos... Tothom em diu que es súper bo que expresin el gelos, que marquin el seu territorio, la vinculació i tot plegat... pero jo he acabat aquest estiu esgotada. No sé com anirá quna es vegin menys pq aquest any els dos van a escola bressol- escola i es quedaran a dinar, o sigui que no em veurán ni a mi ni entre ells, no sé si estarán tant enyorats que no deixarán d'abraçar-se o no em deixaran a mi... ¿com us va a vosaltres amb el tema gelos?
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: gelos

EntradaAutor: charito » dv. set. 11, 2015 7:47 pm

Doncs jo crec que els anira molt be estar separats entre ells i de tu no??? Potser el q necessiten es que corri aire.

Aviam jo el que faig es cada dia quan poso la petita a dormir li dedico minim mitja hora per ell, llegim contes fem petons etc. La peque com em reclama molt de moment ja esta contenta amb l'estona que li dedico per exemple a la banyera o mentres el gran veu dibuixos. El que fem tambe es donar temps en exclusiva una setmana cadascu es queda a dormir amb els avis aixi que fem coses de gran anar al cine a sopar fora i es posa boig de content. Quan estic sola amb la nena tambe aprofito per ferli mil petons que normalment em tallo mes. Quan estic amb els dos si puc els faig pessigolles alhora o petons als dos els poso junts i fem festa. No se ha de ser dificil anims!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: gelos

EntradaAutor: ada_bcn » dt. set. 15, 2015 11:20 am

De moment el primer dia va ser un éxit rotund, van jugar tota la tarda la mar de bé després del cole, moltes abraçades, molts t'estimo molt... un éxit!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: gelos

EntradaAutor: charito » dt. set. 15, 2015 11:41 am

Que be!!! Necessitaven el seu espai!! ;-)

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::