Conducta escola vs casa

Rabietes, gelos, egoisme..

tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Conducta escola vs casa

EntradaAutor: tineta14 » dv. oct. 09, 2015 1:29 pm

Avui m'he quedat de pedra quan la mestra de la meva filla (16 mesos) m'ha dit que li havia ofert 1/2 plàtan a mig mati i que se l'havia menjat tot.. així com també cada vegada que li donen el berenar a l'escola que se l'acaba sense problemes i sense necessitat de distracció.. i també quan em diu que la nena quan té son es posa a dormir tota soleta en una de les hamaques que tenen a la classe.. i un llarg etcètera.. PQ A CASA NO HO FA TOT AIXÒ?? el plàtan no el vol (amb papilla sí), cada àpat ha d'anar acompanyat d'una infinitat de contes per distreure-la, i alguna joguina, cosa que resulta esgotador, perquè, a més, és en plan O em distreieu o no vull menjar, i al cotxet no dorm ni boja! fet que ens facilitaria força la vida ja que podríem sortir a qualsevol hora sense preocupar-nos per si té son (qualsevol hora em refereixo principalment durant el dia, o potser poder anar sopar i tot), i encara menys en una hamaca a casa... i inclús darrerament l'hora d'anar a dormir s'ha convertit en un malson perquè plora i plora..cosa que no havia fet mai fins ara! s'adormia perfecte! QUÈ HEM FET MALAMENT??? ?-) :-:)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Conducta escola vs casa

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. oct. 09, 2015 11:12 pm

No has fet res malament.

Fa temps vaig llegir una cosa que em va agradar molt. No sé si es cert o no, però explica perque es comporten de manera diferent.
Una mica deia així: els infants fora de casa demostren l'amor cap als seus pares demostrant que estan ben educats. És una prova d'amor, de que els pares se aentin orgullosos de lo bé que es saben comportar. A casa ja no cal fer-ho perque saben que els pares els estimen.
És maco pensar que això és cert, oi? :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Conducta escola vs casa

EntradaAutor: Mara17 » ds. oct. 10, 2015 7:15 am

I no pot ser que reclami atenció? A l'escola no pq no li interessa l'atenció de l'educadora, i en canvi la vostra sí.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Conducta escola vs casa

EntradaAutor: petitajo » ds. oct. 10, 2015 8:49 am

PetitPrincep79 ha escrit: els infants fora de casa demostren l'amor cap als seus pares demostrant que estan ben educats. És una prova d'amor, de que els pares se aentin orgullosos de lo bé que es saben comportar. A casa ja no cal fer-ho perque saben que els pares els estimen.
És maco pensar que això és cert, oi? :ok:


Es molt maco aixo pero no crec q sigui del tot cert. Sóc de la opinio que els nens sovint actúen d'una manera o un altre en funcio de qui i d'on estiguin. Suposo q es questio de com es comença, si de bon principi pq mengi se li ha cantat una canço, se l'hi ha explicat un conte o se l'hi ha donat una juguina ella sempre ho reclamara, te associat q una cosa va amb l'altre. A l'escola de bon principi l'hi han ensenyat altres habits, quan es menja es menja, quan es llegeix un conte es llegeix un conte i aixi amb tots els habits.

Jo de vosaltres faria un canvi d'habits, resultara complicat al principi i tampoc ser com ho haurieu de fer pero esta clar q la nena es mes autosuficient a l'escola q a casa i aixo es el q crec q s'ha de fomentar.
Imatge

Imatge
avatar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

Re: Conducta escola vs casa

EntradaAutor: avatar » ds. oct. 10, 2015 11:23 am

Hola
Doncs no heu fet res malament!
Jo crec que els nens es comporten de manera diferent en llocs diferents i amb gent diferent...o ens comporten igual nosaltres a casa , a la feina o quan sortir de festa...
Es del tot normal...
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Re: Conducta escola vs casa

EntradaAutor: Koaleta » ds. oct. 10, 2015 8:26 pm

Totalment d'acord amb l'avatar. Les persones, nens o adults, ens comportem diferent a casa que a fora. Ho trobo totalment normal!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Conducta escola vs casa

EntradaAutor: charito » dt. oct. 13, 2015 9:06 am

Quina gracia!!! No has fet res malament m'atreviria a dir que el 99% dels nens es comporten aixi i a les reunions de pares de la guarde ens quedem de pedra quan ens expliquen tot el que fan i a casa no. Tranquila!!!!!! Diria mes... mes d'un cop hem comentat com els nens semblen uns angelets amb avis, tiets etc i les mares ens carreguem la part mes borde de rabietes...

Jo tambe he llegit aixo de buscar els limits als pares i estic molt d'acord. Quina gracia te desafiar la mestra? No han de lluitar pas amb ella sino amb les mares sobretot que son la seva guia respecte la vida.

Tambe has de tenir en compte l'efecte ramat... en general els nens al cole fan el que fa la majoria. Si la majoria de nens s'estiren a dormir ells copien i la resta igual. Suposo que les mestres tenen les seves eines per reconduirlos cap a on volen.

aixi doncs tranquila i paciencia!!!!!

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::