No vol a la nostra mascota

Rabietes, gelos, egoisme..

Avatar de l’usuari
sarins
:: gosset
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

No vol a la nostra mascota

EntradaAutor: sarins » dv. oct. 30, 2015 5:39 pm

Estic amoinada. Al meu fill de casi 3 anys no li agraden els animals. Per a mi es important ja que sempre he pensat que un nen que es cria amb una mascota desenvolupan un sensibilitat especial. Respecte. Responsabilitat...
tinc un gat que te mes de 10 anys es adorable i l'estimo molt. No el suporta. Cada cop queque el veu li dona patades sense cap rao. Si esta al sofa vol que el faci fora...
I diu que no l'estima. Aquestes vacances vam preparar uns dies a una granja rural pensant que li encantaria... doncs els cavalls i els gossos li fan por i les gallines i els conillets ni se'ls mira.. no ho entenc si a tots els nens els encanten els animals!!!
Em posa trista que sigui aixi... jo tenia entes que quan un nen es cria amb animals els agraden i no tenen por..
que li passa al meu fill? Si s'ha criat amb el gat perque no el suporta?..
Algu s'ha trobat en un cas similar?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: No vol a la nostra mascota

EntradaAutor: iole » dv. oct. 30, 2015 7:49 pm

No l'ha soportat mai o es ara? El meu nen tambe te 3 anys i ara esta bastant rebel amb el mon, potser si veu que tu estimes molt al gatet li tingui gelos?
Avatar de l’usuari
sarins
:: gosset
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Re: No vol a la nostra mascota

EntradaAutor: sarins » dv. oct. 30, 2015 7:59 pm

Mai no li ha fet massa cas. Normalment sempre l'ignoraba. I jo quan estic amb el nen no li faig massa cas al gat. De fet la majoria de vegades la probre bestia esta al balco.
Fa uns mesos cada dia ell li posaba el menjar. Jo el volia acostumar a aprendre a responsabilitzar-se i fer-lo particep perque interactues amb el gat. Abans li posaba amb alegria pero fa uns mesos que ja no li vol posar ni el menjar.
el tema de la gelosia tambe ho havia pensat i cada cop intento fer-li menys mostres d'afecte quan el nen esta present pero tampoc es normal. Ha d'entendre que es la nostra mascota i l'hem de cuidar... no se...
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: No vol a la nostra mascota

EntradaAutor: kabbisa » dv. oct. 30, 2015 9:30 pm

Sarins, el meu, de 4 anys tampoc no gaudeix especialment de les sortides a la granja.

Per altre banda, potser és, precisament perquè veu que tu no li fas cas i que la major part de les vegades el gat està al balcó, el motiu pel qual el nen tampoc li mostri apreci al gat?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: No vol a la nostra mascota

EntradaAutor: MarionCole » dv. oct. 30, 2015 10:02 pm

Aixo de que a tots els nens els agraden els animals es un tòpic. Jo tinc dos gats i dos fills. La gran passa totalment dels animals i el petit embogeix per ells. L'amor cap als animals es algo que es porta escrit a l'ADN, no pots forçar-ho.

Crec que el tema del teu fill es rebel.lia i, PER DESCOMPTAT, el gat es mereix tots els mimos del món, i si al nen no li agrada no li quedara altre remei que acostumar-s'hi, no?

Ànims!!!
Avatar de l’usuari
sarins
:: gosset
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Re: No vol a la nostra mascota

EntradaAutor: sarins » dv. oct. 30, 2015 10:06 pm

No se... es molt extrany... no sabria dir. La veritat es que intento repartir-me. I evidentment el nen esta per davant el gat pero tambe li dono carinyo al meu gatet.. no puc evitar que em sapiga greu que no se l'estimi...
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: No vol a la nostra mascota

EntradaAutor: garota » dg. nov. 01, 2015 9:24 am

Bomesssss!

Jo crec que el que haurieu de fer és integrar més el gatet a la familia. No deixar-lo albalcó, jugar amb ell mentre el nen està al davant..... No és que t'hagis de repartir sinó que senzillament sou una familia amb un gatet i ell ha de veure com us hi relacioneu amb ell. No el forcis a que se l'estimi. Jo crec, que no tothom sent amor pels animals però sí que és important inculcar el respecte envers a ells. Amb això vull dir que puc entendre que algú no vulgui conviure amb animals o digui que no li agraden.... Però són éssers vius i es merèixen un respecte total. Així que el que el teu petit ha d'entendre és que no se'lpot pegar i que és un animalque se l'ha de cuidar. Però si no s'hi vol relacionar... Deixa passaar temps i feu més cosetes amb el gatet per allà. Que no vegi com dius que t'has de repartir.
Ànims i amb el temps valorarà què és tenir un animal, i els valors quedaran. Sobretot, el que et dic, respecte envers el gatet i prou.

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::