Ha passat de menjar super be a no voler menjar!

Rabietes, gelos, egoisme..

susmun
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 4:37 pm

Ha passat de menjar super be a no voler menjar!

EntradaAutor: susmun » dj. nov. 19, 2015 4:28 pm

Hola noies!
A veure si em podeu donar algun consell.
Tinc una nena de 2 anys i mig i crec que ha entrat de cop a la pre-adolescencia!!! Ens trobem amb rabietes desmesurades per qualsevol cosa, a l'hora de vestir, de banyar, de recollir, pero aquestes les anem trampejant, El que em preocua es que no havia tingut mai cap problema per menjar, sempre tenia gana i tot li agradava, d'aquelles que era un gust de veure menjar. Desde fa uns dies, nomes es menja be l'esmorzar, per que el dinar es un drama, encara que li faci coses que se que ll agraden. No vol menjar o diu que no li agrada, o fa dues cullerades i prou, coses que s'ha menjat sense problema ara no les vol, escup trossets de ceba, de pernil, de qualsevol coseta que es trobi barrejada. Tira la forquilla a terra amb tota la intencio, fa marranades, cosa que no havia fet mai, s'aixeca i marxa... vaja, pataleta amb tota norma! I no se exactament com encarar-ho, amb paciencia i parlant no me'n surto, si m'efado es pitjor, aleshores entra en espiral de plors i no en sortim, si la deixo sense postre al principi sembla que cola pero al final res no menja mes de dues cullerades. Li he tret tots els extres fora d'hores a veure si aixi te mes gana pero res. Li dic que si no menja una mica no podra anar a jugar o el que sigui i sembla que se li'n refot, i si la deixo fer sento que perdo la batalla i que a la llarga sera pitjor... que faig???
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Ha passat de menjar super be a no voler menjar!

EntradaAutor: noviachuky » dv. nov. 20, 2015 7:39 am

Susmun a nosaltres hi ha migdies que també ens passa desde que té 2 anys i mig més o menys, crec que es una época com totes les rabietes, deu ser maduració. Ahir per exemple quan va arrivar a la 1 de l'escola no va voler dinar, el vaig posar a fer la migdiada i quan es va despertar va dinar tan tranquil. O sigui que no t'hi amoïnis massa i si segueix igual li pots comentar al pediatre.

Salut i petons!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Ha passat de menjar super be a no voler menjar!

EntradaAutor: charito » dv. nov. 20, 2015 10:14 am

Doncs es una manera mes de demostrar la seva independencia, moooolta paciencia. Els nens avui dia tenen reserves mes que suficients i no els passa res si no mengen, es mes important no entrar en la seva espiral i començar a fer coses rares. Jo hi he passat i es un calvari, llegeix el llibre del Carlos Gonzalez, Mi niño no me come i ja veuras que t'ajudara a relativitzar.
susmun
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 4:37 pm

Re: Ha passat de menjar super be a no voler menjar!

EntradaAutor: susmun » dl. nov. 23, 2015 4:02 pm

Gràcies noies,
Suposo que en el fons sé que són etapes i s'han d'anar superant, però el fet que deixés de menjar de cop... preocupa, així que m'ha anat bé que m'ho ratifiqueu.
Paciència i més paciència. El cap de setmana hem anat millor, suposo que no hi havia el cansament extra de la llar d'infants a migdia i sembla que ho hem trampejat millor.
Creuarem els dits per que sigui una etapa curteta... però molt em temo que just n'acaba una i n'obre una altra!
I en tres mesets neix el segon, em puc anar preparant!
Avatar de l’usuari
kirifosca
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. març 07, 2012 8:28 pm

Re: Ha passat de menjar super be a no voler menjar!

EntradaAutor: kirifosca » dl. des. 14, 2015 5:36 am

Hola noies! Doncs a mi m'està passant exactament el mateix però el meu té 16 mesos!!!!!!! Sobretot el tema de les rabietes, està en un boom continuo, tot el provoca, canviar bolquer, menjar, estar en un lloc i haver de marxar, que no li surti bé alguna cosa que vol fer...tot desencadena un drama de plors, crits i patades que fa por....i només té 16 mesos! Afegeix que no menja gaire (la fase de no menjar res de res ja la vam passar) i que dorm fatal, amb despertars cada 1.30h plorant i buscant-me, enganxat a la teta tota la nit... estic desesperada!!! Sobretot perquè amb les mames que parlo, al meu entorn, a ningú li passa res de tot això!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Ha passat de menjar super be a no voler menjar!

EntradaAutor: Clara13 » dl. des. 28, 2015 8:19 am

Kirifosca jo tinc un pollet de casi 17 mesos i fa igual. Canviar-lo de panyal, rabieta, que no anem pel carrer que ell vol, rabieta i així amb vàries coses. A més, intenta pegar-te quan está molt frustrat. La sort que tinc és que de moment són rabietes curtes i aconseguim distreure'l ràpid. També ha deixat de menjar, era molt bon menjador però arrel d'una gastroenteritis ha canviat totalment. Entorn els dos anys hi ha una última crisi, la mès intensa, en la que els nens s'enfaden més i es rebelen més intensament, així que molta paciència...

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::