Cdiap rella - al barri del congres

Rabietes, gelos, egoisme..

sherma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 11:13 pm

Cdiap rella - al barri del congres

EntradaAutor: sherma » dt. març 29, 2016 11:10 pm

Cap a finals de novembre ens van derivar al cdiap del congres, no ens van donar hora fins al febrer hem fet nomes 2 sessions i ara estic a l'espera de que hem truquin per donar hora amb la psicologa. Veig q triguen molt. La meva neboda va a un altre cdiap per el mateix motiu i ella va cada setmana i ha millorat moltissim. Tinc mutua he trucat a una psicologa del barri i m'ha dit que per visitarme amb ella necessito autoritzacio del psiquiatra.
Les voltres experiencies com han sigut??
marions12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

Re: Cdiap rella - al barri del congres

EntradaAutor: marions12 » dc. març 30, 2016 10:52 am

hola,

mira sóc treballadora social de un altre cdiap i malhauradament és cert que tenim un retràs important, la majoria de cdiap's estem col.lapsats. si tens interès en poder treballar amb un apsicòleg de manera privada és una opció, però de totes maneres pensa que des del cdiap et podran oferir una visió més global, és a dir, que si per tractament de l ateva filla son necessàris la neuropediatre, la fisio , la logopeda, etc. queda tot integrat i en coordinació amb l'escola , llar d'infants etc. pe`ro de totes maneres si prioritxzes l'atenció més inmediata amb psicologia, evidentment és una opció.

espero que puguin atendre't quan abans millor des del cdiap, som conscients de l'espera i ens sap molt de greu com a professionals.

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::