mossegades

Rabietes, gelos, egoisme..

Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

mossegades

EntradaAutor: mar2012 » dc. juny 15, 2016 2:07 pm

Hola marones!

El meu petit acaba de fer els dos anys. És un nen molt extravertit, molt més que jo, que sóc més aviat tímida. Ell parla amb tothom, i molt, coneix un munt de gent, que jo no se ni qui són (vivim en un poble petit), els crida pel nom, i en general és molt rialler.
Ell no va a la llar d'infants, durant el dia el té una cangur, i a les tardes està amb mi. Cada tarda sortim a jugar al carrer o al parc, però des de fa uns dies que mossega als nens, sense més ni menys.. bé algun cop sí que era perquè tots dos volien la mateixa joguina al mateix moment, però algun cop, ho ha fet i prou, sense cap motiu aparent, també algun cop ha mossegat al seu pare.. Els cops que ho ha fet, li he explicat que no ha de mossegar, que fa mal als nens si mossega, i que els nens ploren si els hi fa mal, i que no està bé. Els cops que ho ha fet, l'he agafat i me l'he endut cap a casa, perquè entengui que si mossega marxem, i que això no és fa, però em fa l'efecte que no entén res del que li dic.. Quan li explico, ho faig de manera seriosa, posant-me a la seva alçada, intentant que entengui que estic "enfadada" i que no s'ha de comportar així, però no se si tinc massa èxit, diria que no. Per mi aquest comportament no és tolerable, ì dic que NO es fa, però no se si és massa petit o és que em pren el pèl..... Què en penseu?
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: mossegades

EntradaAutor: Sindria14 » dc. juny 15, 2016 4:08 pm

Hola!


Et recomano que passis pel blog de la Míriam Tirado.
Ha fet posts i vlogs que parlen d'aquest tema en concret i personalment m'han semblat molt útils.

També la pots seguir per facebook.

Sort!
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: mossegades

EntradaAutor: mar2012 » dc. juny 15, 2016 7:13 pm

Gracies Sindria14!!! He mirat el bloc i descriu molt be la situació. Es exactament això.

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::