Rabietes "irracionals" (almenys aparentment...)

Rabietes, gelos, egoisme..

formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Rabietes "irracionals" (almenys aparentment...)

EntradaAutor: formiguetes » dv. feb. 24, 2017 1:24 pm

Hola mares, la nostra filla de gairebé 3 anys ja fa temps que ens va fent rabietes, fins aquí ok.. és l'edat. Però avui ha fet una rabieta d'aquelles de campeonat, increïble... i per a mi ha estat irracional perquè no ha passat res extraordinari com perquè es posés d'aquella manera. Hem arribat de l'escola, contentes (a sobre avui sabia que hi havia el seu dinar preferit), i simplement pel fet de tancar-li el paraigües abans d'entrar a casa doncs s'ha creuat, però tan creuada que s'ha tirat al terra del passadís i ha estat xisclant, patalejant i plorant 45 minuts!!! però feia uns crits tota vermella i apretant-se la cara que m'he quedat...uff :ufs: . Jo he fet el que faig sempre: acompanyar-la, preguntar si volia que l'abracés (normalment es calma així), oferir-li mirar els dibuixos, etc... RES. També he intentat deixar-la que li passés, però no es calmava de cap manera. Si tancava la porta de la cuina (que és on era jo) que per què li tancava, si la obria em deia que la tanqués,.. total que quan ja portava més de 20 minuts, li he dit que la posava a la dutxa a veure si es calmava, però no ha funcionat. Jo ja no tenia més recursos, no em volia allí amb ella, però a la vegada no volia que me'n allunyés.. Al final li ha anat passant, i el més fort és que quan dinavem ha fet com si res! i quan li he dit que jo estava trista per com havia plorat, ella semblava que no ho entenia! l'he gravat perquè li volia ensenyar al meu marit, i quan li he ensenyat a ella em deia "Pq ho he fet això?" ?-)
Penso que no sigui que necessitava descarregar tensions..però la mestra m'ha dit que tot bé.. Avui ha estat Carnaval i s'han disfressat, etc, però la nena m'ha dit que tot ok..
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: Rabietes "irracionals" (almenys aparentment...)

EntradaAutor: claudia31 » dv. feb. 24, 2017 9:19 pm

Formiguetes,
Ho has descrit i he vist una rabieta del meu fill. ell ara té 3 anys i mig. I tot i que li va pasant menys, encara li pasa. A ell sobretot quan està molt cansat.
Qun està cansat falta qualsevol cosa perque comenci la rabieta. I li pasa el mateix que has descrit. Vol una cosa i després el contrari.
Fins que es calma.
De 45 min com tu has dit per sort no ha tingut ninguna, normalment 10 min de plors i es calma quan li Parlem amb tranquilament, Li diem que aixo no ens agrada i l'abracem. si que és cert que és uns mesos més gran que la teva petita i és nota perque ara podem raonar amb ell algo més que mesos enrera.
Ànims, entenc que és temps i pasarà!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Rabietes "irracionals" (almenys aparentment...)

EntradaAutor: Anna Maria » dg. feb. 26, 2017 10:38 am

Bones!
S'han disfressat i tal? Doncs jo crec que la resposta està aquí. Ella s'ho ha passat molt bé i l'educadora diu que tot ok, però el fet és que és una situació diferent a la rutina i ha fet que les emocions per passar-s'ho bé l'han fet cansar més que les activitats habituals, i llavors a l'hora d'arribar a casa una petita cosa l'ha alterat més que de costum. La rabieta hi pot ser, però a l'ajuntar-se amb el cansament ha fet que sigui més llarga del que és habitual. La mostra és que després ella ni se'n recordava.
Jo crec que ha estat això, pensa en quan tu com a adulta vas d'excursió, o de compres per Nadal, etc. etc. sembla que facis menys que quan neteges, fas dinar i jugues amb la nena a la vegada, però et canses més, perquè és una activitat fora de la rutina. Doncs a ells els hi passa igual.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Rabietes "irracionals" (almenys aparentment...)

EntradaAutor: formiguetes » dt. feb. 28, 2017 2:56 pm

Anna Maria, jo també penso que malgrat ser un dia xulo, en el què s'ho va passar molt bé, no deixa de ser diferent i potser inclús va passar moments de nervis, incomoditat... I sumant cansament i emocions doncs patapum, marranada..!! El que més em va "sorprendee" va ser la durada...més de 1/2 hora sense parar!! Normalment li duren 10min... Ara, després va fer una mega migdiada!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Rabietes "irracionals" (almenys aparentment...)

EntradaAutor: Anna Maria » dt. feb. 28, 2017 10:01 pm

És que el pitjor de les rabietes, és cert, és com s'agoten, és una llàstima veure'ls que entren en un bucle de "no", i volen però ja han començat... Si va fer una megamigdiada ja va descansar-ho. L'Isaac el diumenge a la nit rabieta no, però va plorar l'última hora, tot li feia nosa, i també vam celebrar carnestoltes al poble, que s'ho va passar pipa però després li va venir tot el cansament, al pobre.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::