Mutisme Selectiu II

Rabietes, gelos, egoisme..

TwinMum79
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. feb. 11, 2018 5:00 pm

Mutisme Selectiu II

EntradaAutor: TwinMum79 » dg. feb. 18, 2018 6:05 pm

Bon dia mares i pares,

Faig una rèplica d'un post que he posat de la mateixa manera al General dins el tram d'edat de 3 a 5 anys.

La nostra filla té mutisme selectiu i estem buscant pares i mares que tinguin fills amb aquestes característiques.

Són nens i nenes que no parlen a l'escola - generalment es diagnostica a P3, a l'entrar a l'escola infantil. El cert és que els nens i nenes que pateixen d'aquest trastorn, tampoc parlen en determinats entorns socials i personals - no parlen en presència d'altres persones, ni tampoc en molts casos amb d'altres familiars.

S'ha considerat un trastorn d'ansietat infantil. Crea molta angoixa als nens i pares. Però tot té solució!!

Donada la manca d'informació a nivell català i estatal, cerquem pares i mares en la mateixa situació.

Si coneixeu algú si us plau, compartiu.

Gràcies !!

TwinMum79
MaríaJesúsRodríguez
Entrades: 2
Membre des de: dj. feb. 27, 2020 8:33 pm

Re: Mutisme Selectiu II

EntradaAutor: MaríaJesúsRodríguez » dj. feb. 27, 2020 9:00 pm

Hola!! Nosaltres !!!

Ara ja veig que han passat més de dos any d'aquest missatge...justament em trobo en la mateixa situació que vosaltres fa dos anys. Tinc una nena de 6 anys que fa mutisme selectiu a l'escola. Hem intentat buscar ajuda, psicòlegs però fins ara no hem trobat cap lloc que ens puguin ajudar. Com molt bé dius hi ha molta manca d'informació i ni nosaltres, ni mestres ni els psicòlegs que he trobat sabem què fer. Em trobo una mica perduda. M'agradaria saber en quin punt esteu ara i poder compartir opinions, idees etc...

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::