Escola Bressol Pipes de GIRONA
Escola Bressol Pipes de GIRONA
Hola, sóc mare de bessones i m'he pre-inscrit a les escoles bressols municipals. Al viure a Fontajau em correspon La Baldufa i El Tarlà. Vaig posar com a primera opció el Tarlà tot i quedar-me més lluny de casa perque al ser dues nenes, de pagar 180€ per nena o pagar-ne 98€ hi va molta diferència. El cas és que com que jo ara estic a l'atur, vam decidir de mirar preus de les escoles bressol privades perque en un principi només les voldria portar de 9 a 12 perque s'acostumin a estar amb més nens/es i per jo poder tenir el meu espai. Vaig trucar a totes les escoles bressol de Girona, i n'hi ha de molt diferents preus! Pel dia de demà que treballi, vaig calcular quant ens suposaria portar-les a la Baldufa de 8 a 18h, i em costaria 390€ per nena, és a dir, 780€. I de les escoles bressol privades, n'hi havia bastantes que em feien rebaixa per portar-ne dues i la Pipes em fa un molt bon preu, les dues nenes tot el dia 500€!!! Però no tinc cap referència d'aquesta escola i vull anar a veure-la. Algú sabria dir-me què tal?? Gràcies!!!
Re: Escola Bressol Pipes de GIRONA
A mi m'han dit que ara han canviat de propietaris i que està molt bé. Sort!
Ah si?? Que bé saber d'algú que diu que està bé! Merci! 
Jo no et puc donar referencies. La meva petita va a monis i estic super contenta; ella fa horari escolar (no es queda a dinar). Si necesites informació m'envies un privat i t'ho pregunto.
De totes maneres crec que cada mare té la seva opinió de cada escola bressol. Si tens comentaris dolents d'alguna escola que et diguin el per què... a vegades cal saber més el motiu que la resposta.
Que vagi molt bé la "busqueda"
De totes maneres crec que cada mare té la seva opinió de cada escola bressol. Si tens comentaris dolents d'alguna escola que et diguin el per què... a vegades cal saber més el motiu que la resposta.
Que vagi molt bé la "busqueda"
Gràcies Befana!
Bones!!!
Jo a l'escola Pipes hi porto el meu fill gran, aquest és el segón i últim curs i n'estic molt contenta! I de fet, ara tinc un petitó de 6 mesos que si tot va bé el setembre hi anirà, la recomano 100%,...el tracte és molt familiar i el meu nen hi ha anat sempre molt i molt content!!!
Si et decideixes ja ens hi trobarem! ;)
Jo a l'escola Pipes hi porto el meu fill gran, aquest és el segón i últim curs i n'estic molt contenta! I de fet, ara tinc un petitó de 6 mesos que si tot va bé el setembre hi anirà, la recomano 100%,...el tracte és molt familiar i el meu nen hi ha anat sempre molt i molt content!!!
Si et decideixes ja ens hi trobarem! ;)
Núria, aquesta tarda vull anar a veure l'escola bressol amb el meu marit i les meves nenes. Aviam què tal!!! Si ens decidim, tho faré saber i ens coneixem! GRÀCIESSSSSSS!!!
Eiiii q tal va anar la visita??? Ens veurem el curs vinent?
Ei Nuria!!! Doncs la visita va anar molt bé! La Carme i la Ingrid són molt maques, em va semblar una escola bressol molt acollidora i vam arribar a uns acords de preus i horaris molt bons per nosaltres. Així que tot i ser de Fontajau i quedar-me lluny de casa, m'estalvio molts de cèntims respecte a la municipal pq no m'ajusten el preu per ser dues i aquí sí. Així que si no hi ha res de nou, al setembre portaré a les meves nenes a l'escola bressol Pipes!
Oleeeee m'agrada q us hagi agradat,...ja et vaig dir que és molt familiar i si, són molt maques...
Ens trobarem doncs!
Ens trobarem doncs!
La setmana passada ja vaig dur els papers, i si tot va bé i si Déu vol, el 3 de setembre comencen!!!
Així que les que porteu els vostres fills aquí, ja ens anirem coneixent!!!
Així que les que porteu els vostres fills aquí, ja ens anirem coneixent!!!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |