Escoles bressol a Sant Andreu

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Lunar
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 16, 2018 1:25 pm

Escoles bressol a Sant Andreu

EntradaAutor: Lunar » dt. jul. 17, 2018 2:30 pm

Hola, només volía ajudar a les mares i pares del barri de Sant Andreu a l’hora d’escollir escola bressol per els seus menuts.
A mi m’hagues agradat trobar informació per part dels pares que ja tenien experiencies a les llars d’infants.
Vull obrir aquest debat per ajudar i també per que trobo que es una manera de fer justicia amb el meu fill, perq em sembla que per proximitat vaig escollir portar-lo al PetitLaia i després de pagar 500€ mensuals tinc la sensació que em vaig equivocar.
ck18
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 25, 2018 2:25 pm

Re: Escoles bressol a Sant Andreu

EntradaAutor: ck18 » dc. jul. 25, 2018 2:33 pm

Jo en recomano que porteu als vostres fills a la Llar d'Infants La nenuc dels mes menuts, al barri de Sant Andreu. Es una llar en la que consideren molt important crear grups reduïts, i per aquest motiu les seves ràtios són baixes. Trobareu més informació a: https://lanenucdelsmesmenuts.wordpress.com/
CrisMia
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 15, 2019 4:40 pm

Re: Escoles bressol a Sant Andreu

EntradaAutor: CrisMia » dt. gen. 15, 2019 4:54 pm

Hola!! que tal?
Sóc una mare de una nena de 15mesos, que començo a buscar llar d'infants per la meva filla per el Setembre a Sant Andreu;

He vist: La dino: la metodología, l'educació i monitores semblen molt maques, i tenen un projecte xulo, el problema es que es molt molt petitona, si no fos per aixó crec que hem decantaría per aquesta.

Splait: és la que més m'agrada, vaig estar parlant amb la directora molt temps, em va ensenyar les aules sense cap tipus de problema, contestant-me a tot i explicant tot molt be, ha sigut l'unica que m'ha donat el seu projecte en paper per que ho pogues llegar a casa, el pati es molt gran, fan anglés i música, la meva nena es de les petitones i junten els grans del curs per sota amb els petits del curs de devant, tenen una App per estar en contacte amb ells, i el que mes m'agrada es que somn els pares qui entren i qui recullen als nens a les seves aules.

Orfila 3: Hi anaba amb moltes ganes la veritat, ja que per fora es veu una guardería bastant nova; ja hi había llegit per aquí comentaris dolents; M'he aixecat i m'he anat, deixant el seu paper ambs els preus a sobra de la seva taula, sembla que es l'unic que l'importa a la directora ( Dolors) Vaig anar amb la nena, i ni mirar-la a la cara, que aixó ja no m'agrada; Em diu que l'escola no s'ensenya, que només s'ensenya jornada de portes obertes, el 11 de Maig i l'hi dic que em sembla una mica tard per jo poguer escollir, em diu que ella no vol estar ensenyant una per una l'escola, l'hi pregunto si fan Anglés, em diu que a partir d gener perque els nens s'aburreixen!!!!!!! l'hi pregunto com treballen si per projectes, racons o com, i em diu que de tot una mica i que també amb fitxes....i el que ja m'ha cridat més l'atenció, que em diu que els nens de 2 anys no tenen agenda! que qualsevol cosa que pasi que ho diuien les Mestres, i jo bueno ja....pero si un dia esta ma mare o la meva sogra? i em diu que total, ella només anirá de 8 a 12 que tampoc hi ha massa cosa per apuntar, i l'hi he dit, que alomillor per ella no, pero que per a mi n'hi han moltes coses encara que siguin 4 hores. l'hi he dit que era tot molt fred, Al seu despatx i només parlant d números i m'he anat, alomillor les instalacions son genials, no ho sé, perque no deixen veure-las, pero en educació un 0

ara vull mirar el petit mon dels nens, i ja les publiques a veure si n'hi ha sort!

no volia escriure, pero ving tan "cabrejada" que he necessitat que tothom ho sapiguess!
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Escoles bressol a Sant Andreu

EntradaAutor: Joyce » dj. gen. 31, 2019 12:21 pm

Hola! Jo vaig fer visita a unes quantes escoles bressol privades mentre esperàvem saber si havíem entrat a la pública.

Vaig veure'n 7: el Petit Laia, La Nenuc, les Manetes, Orfila 2, Orfila 3, Xicoi, El Petit Món dels Nens. De totes, només m'hagués apuntat a Xicoi. Per què? Perquè és la única que vaig poder visitar 'en vivo y en directo'. Amb nens plorant, amb nens contents, amb nens dormint, amb nens bruts, amb nens al pati. Res d'aules netes i ben preparades, de jocs endreçats, d'educadores zero estressades, de sales ventilades. Vaig poder veure les educadores i el tracte directe que tenien amb les criatures. A la resta d'escoles, només vaig poder parlar amb qui fos que em feia la visita, i tot estava massa perfecte per ser real.

A més d'això, una altra cosa que m'importava molt és que no em venguéssin la moto. No m'interessa que el meu fill, amb 1 any, faci anglès o francès o totes dues coses. No m'interessa que faci res multimèdia. No m'interessa (ni m'agrada!) que certes aules tinguin televisors. Vull que el meu fill vagi en un lloc on pugui simplement jugar i aprendre rutines (rentar-se les mans, menjar, dormir, compartir). I on, sobretot sobretot sobretot, se senti tranquil i cuidat, sense l'estrés afegit d'haver de fer activitats sobre estimulants.

El que és cert és que això depèn de cada família. N'hi ha que volen que el seu fill aprengui els colors o faci fitxes. I no passa res, la veritat. Però la meva experiència pot ser vàlida per qui vulgui una cosa similar a la que volíem nosaltres que és, fonamentalment, un centre tranquil amb un projecte educatiu similar al de l'escola lliure, on es treballi per ambients, on el nen o nena decideixi què li ve de gust fer, on les activitats dirigides siguin poques i no imposades. I tranquil·les: llegir contes, cantar cançons. Poc més. No volíem un lloc on em prometessin fitxes, ni detalls per al dia de la mare, ni fer panellets.

Ara que estic en plena adaptació, crec que és fonamental tenir clar on el portes i fer-ho amb convenciment que és on vols que s'hi passi unes quantes hores sense tu o sense família propera. L'adaptació no és fàcil. El nostre fill té 15 mesos i tot i que hi va content, també té molt estrés que li surt durant el dia de diverses maneres, gairebé mai plorant, gairebé sempre no menjant o no dormint. Si no estigués contenta del lloc on està, probablement jo ho portaria molt pitjor.

En fi: si algú vol més detalls d'alguna d'aquestes escoles privades, que m'ho digui. No volia fer una llista detallant tots els defectes que vaig veure o totes les coses que no em van agradar, em sembla una mica irrespectuós, però no tinc cap problema a donar més explicacions ben argumentades si cal.

Una abraçada,

Joyce
marta198546
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:15 pm

Re: Escoles bressol a Sant Andreu

EntradaAutor: marta198546 » dj. oct. 03, 2019 1:15 pm

Hola!
Nosaltres a l'hora de triar l'escola bressol en la qual el nostre fill fos feliÇper crèixer i jugar, vam visitar algunes de les escoles bressol de barri, no totes, ja que el número és gran i després de veure pàgines web i facebooks, ens vem decantar per tres que ens van agradar. Finalment vam triar El petit mon dels nens, perquè ens van agradar les activitats que realitzaven, el tracte que tenien amb els petits i, sobre tot la confiança que ens trasnmetien als pares.

Per nosaltres va ser molt productiu el poder compartir amb el nostre fill i les altres famílies els primers dies d'adaptació, respectant el temps que necessitàvem com a pares i el que necessitàven els infants per tal d'adaptar-se a l'escola.
No ho parlem mai, però moltes vegades la nostra adaptació com a pares i adults és molt més difícil que la dels nostres infants. Poder parlar amb elles i que ens aconsellessin en tot moment com valoràven aquell període únic i què havíem de fer en qualsevol moment, va ser molt tranquil·litzador.

Veure com el nostre fill, surt content i com gaudeix de 'les marranades' (experimentacions) que fa a escola, no té preu.

Espero poder haver estat d'ajuda, un salut
Marta

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::