Escoles bressol a Sant Andreu

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Africa
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Escoles bressol a Sant Andreu

EntradaAutor: Africa » ds. gen. 16, 2010 9:51 pm

Hola,

Ens mudem a Sant Andreu i estem buscant escola bressol pel peque. De moment hem visitat:

ORFILA 1

ORFILA 3

LA NENUC DE LES 3 BESSONES

EL MÓN PETIT DELS NENS (Pça Mercadal)

En teniu referència d'alguna d'elles?

Gràcies!!
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Escoles bressol a Sant Andreu

EntradaAutor: petazetas » dg. gen. 17, 2010 8:36 am

La meva va a la Nenuc de les 3 bessones i molt bé. S'estien molt les criatures i hi va molt contenta.
Les 3 bessones son noies joves i amb moltes ganes. I hi ha mestra + assistent per cada classe.

Ara marxo però si vols saber més pregunta'm, d'acord? :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
roser.fg
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. nov. 04, 2009 4:55 pm

EntradaAutor: roser.fg » dg. gen. 17, 2010 12:02 pm

Jo a la meva que ara té 9 anys, la vaig portar a la Orfila, a l'antiga. I la veritat és que molt contents. Ara no sé com està..
Ja em diràs per quina et decideixes. De moment a la peque la tinc amb mi a casa, però al setembre m'agradaria posar-la als matins. Havia pensat en la Orfila, però tampoc ho tinc clar.
Tenim uns amics que porten al nen a una que hi ha al carrer Doctor Santponç, diuen que està bé, no sé com es diu.
Un dia que no has rigut, és un dia perdut
Imatge
Imatge
nisana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

EntradaAutor: nisana » dg. gen. 17, 2010 1:06 pm

Hola,

La del carrer Santponç és diu Bon Cami. Jo només tinc referències de la Nenuc i també de Splait (aquesta està al carrer Agustí i Mila). D'aquestes dues m'han parlat bastant bé.
És molt difícil tenir plaça però de totes formes prova a la pública (nosaltres vam tenir la sort de què ens toques una plaça, s'ha d'intentar...).
Que hi hagi sort.
Africa

EntradaAutor: Africa » dg. gen. 17, 2010 9:45 pm

Petazetas, roser.fg,

Gràcies per la info. Us mantindré informades...

Nisana,

Sí, sí, també intentarem a la pública, però és que la mudança serà cap a l'abril-maig, així que per aquest curs no puc optar-hi.
Africa

EntradaAutor: Africa » dt. gen. 19, 2010 8:43 am

Del MÓN PETIT DELS NENS (pça Mercadal), de l'SPLAIT (C/ Agustí i Milà) i de la RIEROL (C/Balira) ningú sap res?

Gràcies!
roser.fg

EntradaAutor: roser.fg » dc. gen. 20, 2010 1:12 pm

noo... em sap greu.., no les havia sentides
roser.fg

EntradaAutor: roser.fg » dj. gen. 21, 2010 10:07 am

Africa, he estat fent una mica de recerca i hi ha un post de fa dos anys que parlen de gaurderies: viewtopic.php?t=5230
La veritat, és que quan més llegeixo, menys clar ho tinc on la portaré!! cadascuna diu una cosa diferent!, segons les experiències de gent coneguda! és un embolic! què difícil serà això!!
Un dia que no has rigut, és un dia perdut
Imatge
Imatge
Africa

EntradaAutor: Africa » dj. gen. 21, 2010 1:11 pm

Gràcies roser.fg,

Me'l miro!! Quin patiment això de la guarderia, de veritat...
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. feb. 04, 2010 10:49 am

Yo vivo en Sant Andreu y la preinscripción a las públicas es en mayo asì que lo más seguro que si que puedas hacerla, a nosotros nos cogieron en la pública del carrer Castellbell El Mar y estamos super contentos la verdad, más guarderias, está la Petit Aloma, la Xicoll (buenísima), el Magnolia, Laia, las otras públicas que puedes encontrar la información en la web del ayuntamiento, Pegaso, Palomar, El trenet...
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Africa

EntradaAutor: Africa » dj. feb. 04, 2010 9:27 pm

Hola Naylacris,

Muchas gracias por la información. Yo me refería a que no podia optar a la pública para este curso porque nos mudaremos a Sant Andreu para marzo-abril....Eso de la llar d'infants el Mar me interesa mucho....Como pensaba que de públicas solo existían las municipales, me ha sorprendido y al buscar información he entendido que esta dependía del Dept d'Educació de la Generalitat....Como se hace la inscripción, donde se presenta, también es en mayo?? Tiene alguna jornada de puertas abiertas para verla?? Muchas, muchas gracias por la información, de verdad!
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. feb. 10, 2010 5:22 am

Si mira la guarderia donde va Ana es mitad municipal mitad de la Generalitat, depende del consorci d'educació están en urquinaona por si quieres ir a informarte o sino llama directamente a la guarderia y que te informen.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
balanmo1
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 29, 2010 11:26 am

EntradaAutor: balanmo1 » dc. set. 29, 2010 11:54 am

Nosaltres portem a la nostra filla a la NENUC DE LES 3 BESSONES desde fa 2 anys. Estem encantats !!!!. Son tres bessones jovenetes, que hi possen moltes i moltes ganes !. Tenen un projecte educatiu molt bò, i estimulen molt als nens.
La meva filla va entrar amb un anyet sense caminar i va sortir el primer curs, caminant, sense utilitzar xumet de dia, menjant trossos ella sola, bebent en got, ...., etc !
A més a més la Carla hi va encantada !!!, ...., quan la recollim fins i tot ens costa que vulgui surtir del cole, ..., sempre se'n va donant petonets a totes les profes.
El menjar el fan elles, ...., tenen una SUPER CUINERA que es diu NATI i pel que sembla cuina molt i molt bè, ..., doncs la Carla cada dia surt de la guarde amb la mateixa nota a la agenda (s'ho ha menjat tot !).
Tenen experiencia i saben el que fan !. A mi m'han donat més d'un consell, que ha funcionat com oli en un llum.
Per mi el més maco; ....., és el'interess que hi posen i les ganen que tenen en fer coses !. Els nens se les estimen molt i això es nota, ...., quan reculls els nens a l'escola, ..., veus quins petons els hi fan i quines abraçades, ....., a mi això hem diu molt !!!!

No puc dir més que coses positives,. ...., doncs estem ENCANTATS !!!!! :-)
sayje
Membre des de: dj. des. 09, 2010 1:05 pm

EntradaAutor: sayje » dj. des. 09, 2010 1:19 pm

Se que potser es massa tard, però hi han guarderias que no estàn autoritzades, entre elles la Nenuc de les 3 bessones i la Rierol la que han possat nova al mercat crec que tambè, penseu que si feu una cerca a la web de la Generalitat http://www10.gencat.net/pls/ense_ensenyam/p01.menu totes les que no surtin aqui no estan autoritzades, vol dir que tenen alguna irregularitat, de vegades es perquè al entrar ja hi han escales o que les aules son una mica mes petites del que marca la llei, per aquest motiu la Nenuc fa un parell d'anys va cambiar de noies. El meu fill va anar a l'Orfila 2 i la veritat es que molt bè, jo ara tinc que mirar per la nena i la veritat es que intento que com a mínim estigui autoritzada, ja que les que no ho estàn no tenen competència de nigú, vol dir que les autoritzades cada temps l'inspector que li toca va a veure que tot està ok i fa informe.
Napa
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

EntradaAutor: Napa » dj. des. 09, 2010 9:31 pm

caram, 2 usuaris amb un unic missatge cadascun nomes que es donen d´alta una per dir que una llar d´infants és molt bona i l´altre per dir que és molt dolenta.........caram i jo que deia que la publicitat del Don Simon era molt agressiva........... neujor:-)
Napa
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

EntradaAutor: Napa » dj. des. 09, 2010 9:33 pm

caram, 2 usuaris amb un unic missatge cadascun nomes que es donen d´alta una per dir que una llar d´infants és molt bona i l´altre per dir que és molt dolenta.........caram i jo que deia que la publicitat del Don Simon era molt agressiva........... neujor:-)
anama
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:01 pm

EntradaAutor: anama » dv. gen. 27, 2012 12:19 pm

Bon dia a tothom!!!! Sóc una mare que tinc al meu fill a l'escola el petit món dels nens (plaça Mercadal) i volia aclarar comentaris que he vist al fòrum.

* Primer dir-vos que jo estic molt contenta amb les nenes que cuiden del meu fill i quan tingui un altre tinc molt clar que tornarem aquesta escola.

* Segon i molt important és una escola autoritzada i si voleu podeu veure-ho a gencat.cat, a més es de les poques que estan autoritzades al barri.

* Tercer, el menjar és de catering i el meu nen està molt content i menja cada vegada millor.

* I per últim, dir-vos que totes les educadores parlan el català...

Espero que us ajudi a la vostra elecció, però jo ho tinc molt clar!!!
neu:-D

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::