LLISTES ESCOLA BRESSOL

Canvia el seu entorn: professores i amics.

panocha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dj. abr. 16, 2009 4:40 pm

LLISTES ESCOLA BRESSOL

EntradaAutor: panocha » dt. maig 19, 2009 9:05 am

Hola a totes!
divendres vaig fer la preinscripció de l'escola bressol, i estic dels nervis!!
hauré d'esperar fins divendres que ve, per a que surtin les llistes amb les puntuacions, i tinc el mateix neguit que quan has fet un exàmen i t'ha de sortir la nota.
Ja sé que no puc fer res i m'he desperar, però com el meu home no m'enten i em diu que sóc una mica histèrica i jo necessito desofegar-me, us pego el rotllo a vosaltes!!
De tota manera ja he pagat la matrícula en una privada per si de cas, però m'agradaria tant que entrés en la municipal.... la tinc davant de casa, té un jardí xulíssim, i no em caldria deixar el nen a dinar... bé ,sol em cal esperar.
a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

Re: LLISTES ESCOLA BRESSOL

EntradaAutor: a_fer » dt. maig 19, 2009 11:14 am

Hola panocha!!

Jo estic igual, esperant el resultat de l'escola bressol i havent reservat plaça a una privada per si de cas. Però nerviosa no ho estic, perquè tinc molt clar que no entrarem. En un poble de més de 30.000 habitants, més de 80 sol·licituds la primera setmana de la preinscripció i només 8 places, 4 de les quals ja estan "adjudicades" per germans al centre... vaja, que és més fàcil que em toqui la 6/49.... però s'havia de provar, no?
Imatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::