QUE TAL L'ESCOLA A GIRONA?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

alb_bcn
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. des. 10, 2009 5:40 pm

QUE TAL L'ESCOLA A GIRONA?

EntradaAutor: alb_bcn » dv. des. 11, 2009 8:00 am

Poder es dora per preocupar-me per la primària però tant el fet de no ser de Girona i no coneixen l'escola pública ni privada de la ciutat. Just ara en Jordi te 3 mesos i mig però d'aquí a una temporadeta anirem a viure al barri de Can Gibert del Pla. La meva voluntat de pare es tenir l'escola aprop per facilitar els desplaçaments del nostre fill, no vull una escola religiosa per a res del mon, ni tampoc vull una escola en la que el meu fill català sigui el "raro" entre tota l'altre canalla. Crec que el barri i les escoles que tinc al costat son de les de ràtio mes alt d'immigració.
No voldria que penseu que tinc res en contra de la immigració però si voldria un ràtio raonable.
Suggeriu alguna escola concertada o pública a les afores de Girona?
Quina es la millor escola pública a Girona?
Poder alguna aprop de Can Gibert del Pla està ben considerada?
Gràcies per la vostre ajuda.
Albert
martagh
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. juny 13, 2009 4:48 pm

Re: QUE TAL L'ESCOLA A GIRONA?

EntradaAutor: martagh » dv. des. 11, 2009 8:13 am

Bon dia, nosaltres som de Girona i tenim una nena de 15 mesos, per tant tbe comencem a pensar en possibles escoles. T'haig de dir que si que estas ben informat que les escoles publiques a prop de Can Gibert son de les que tenen els ratis més alts d'inmigracio, i jo realment, sense voler ofendre a ningu( a mes, el meu marit es argenti )no i portaria a la meva filla ja que tbe vull que hi hagi un terme mig.
A prop de can gibert, tens un parell d'escoles concertades( els Maristes i les Dominiques de Sant Narcis), pero totes dues son religioses. I tbe tens al mateix barri l'escola de l'Opus de nens, el Bell.lloc del Pla, pero clar es totalment privada i religiosa aixi que...
De totes maneres, els Maristes tot i ser religiosa esta molt be i te molt bona fama.
Espero haver-te ajudat i si tens alguna pregunta ja saps.
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

EntradaAutor: vanenar » dv. des. 11, 2009 2:17 pm

Bones Albert,
Nosaltres hem viscut al barri de Can Gibert fins fa un any i mig. Tens raó quan dius que l'escoles d'aquella zona tenen un alt índex d'immigració, les altres opcions que tens són les que et diu la martagh........... però són religioses! Pel que he sentit de les escoles de la zona millor el CEIP Santa Eugenia que el CEIP MOntfalgars.

M'han parlat molt bé de l'escola bressol del Bell-lloc del Pla. Si encara visquessim a Can Gibert hauríem portat al nostre peque a aquesta escola bressol..........

No sé si t'hauré ajudat o no!
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dv. des. 11, 2009 8:52 pm

Moltes gràcies per les ràpides respostes... sembla que la meva sospita es confirma. El cert es que no conec gaire el barri ja que hi he passejat poc, però el poc que ho he fet m'he fixat que hi ha molta immigració. Si vas a mirar (al menys jo) vaig creixa (fa 40 anys) amb molta immigració d'altres terres d'Espanya i en un ambient dels finals del Franquisme inici de la democràcia i he sobreviscut. Però, no se, ara quant veig les webs de les escoles i les fotos dels nens no se si l'escola es a Girona, a Lima, Tànger o Mali. A mes avanç la llengua vehicular era una, el castellà i tots amb una cultura original similar. Ara per sort es el català però l'origen de la mainada molt variada i complexe.
Repeteixo, moltes gràcies.
Albert
Nina30
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 9:08 pm
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Nina30 » dg. des. 13, 2009 8:54 pm

Hola Albert,
Jo visc a Vic i porto al nen a una escola pública que no és la que em tocaria per barri perque tenia el mateix dilema que tu. Hi havien molts nens inmigrants, masses... Mira, la meva germana viu a prop dels maristes i les nenes hi van desde p3, ara ja fan eso i batxillerat. Estan molt contentes amb aquesta escola.
Sort!
Imatge
Imatge
lupitafriend
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » ds. gen. 16, 2010 7:57 pm

hola Albert!
jo visc a la mateixa zona i tb em tocaran aquestes escoles, tot i q encara em falta molt.
la meva cunyada es mestre i un dia en vam estar parlant...
de publiques tens el Dalmau Carles, el Santa Eugenia (o Colegi groc) i el Monfalgars. es veu q el monfalgars es la q te, ara per ara, el millor equip docent (segons la meva cunyada), pero tb de les 3 es la q te la ratio mes alta d'immigració.
jo tb m'estic plantejant q fare el dia q toqui portar la nena a l'escola... i es q no m'agrada cap de les 3!!!
per tant he estat pensant en les Dominiques.
algu en te referencies????? o tu mateix albert, hi has anat a preguntar???' saps quan val????
a veure si ens expliques al final quina escola triareu i q tal us va!
fins aviat!
Imatge

Imatge

Imatge
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dc. gen. 20, 2010 8:56 am

Moltes gràcies a tothom per les respostes....
A mi la que em cau a una passa de casa es Montfalgars, veurem qui ratio te en uns anys..
La veritat es que com que encara no hi visc a Girona i no he viscut mai em falten referències de tot.
L'altre dia vaig anar a Fornells i l'escola i el poble m'agrada encara que te preus que no m'agraden tant...

Gràcies de nou.
Albert
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dj. gen. 21, 2010 6:26 am

www.girona.cat/educacio/docs/portes_obertes_2010.pdf

Pels interessats, si aneu a girona.cat, educació o feu busqueda a google "portes obertes girona" trobareu aquest document amb les dates de portes obertes a les escoles de Girona.

Salud
Albert
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dc. març 31, 2010 1:48 pm

Hola Albert! :-)

Potser ès una mica tard per donar-te la meva opinió...
Nosaltres portem al nen als Maristes, sí es religiosa però no toquen massa la pera... no sé si m'entens... et diuen que fan coses de pastoral però totes son voluntàries i per ara no hem anat a cap.
La meva neboda va al Montfalgars, està bé però personalment no portaria al meu fill.
Pel que fà al preu de les concertades, les dominiques (el Pare Coll) és més econòmic que els Maristes, la quota de concertada i el menjador si fa no fa ès el mateix, la diferència està en les activitats extraescolars que són més cares als maristes tot i que hi ha molta mes oferta i això compensa.

Adeu
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dg. des. 19, 2010 12:02 am

Torno una mica amb el tema de l'escola, però l'any que ve hi hem de portar el nostre fill i no sabem per quina tirar... Estem pensant en Els Maristes o en la Domeny... Què me'n podeu dir? I de preus, sabeu com surten?
Gràcies!!
Imatge

Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::