Escoles a Mataro !!!

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
alba81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. jul. 31, 2014 1:16 pm
Ubicació: Mataró

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: alba81 » dl. març 06, 2017 5:19 pm

Hola!!
Ja se que fa temps del post, però m'aniria bé si hi ha alguna mare per aquí que em pugui informar, vaig amb temps, tinc 2 anys per endavant, però vaig mirant, m'agradaria saber opinions tant d'escoles públiques com de concertades, i si sabessiu els preus... :p-)
Merci!!
Imatge
Imatge
tortucomtu
Entrades: 2
Membre des de: dg. abr. 16, 2017 2:43 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: tortucomtu » dl. maig 08, 2017 8:56 am

Hola!! Com que veig que sou de Mataró.... algú té referències de l'escola bressol Peques?

No conec ningú que em pugui dir alguna cosa.

He buscat al fòrum pero ningú tampoc té referències!
Gràcies
Issidy
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 13, 2017 4:22 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Issidy » ds. maig 13, 2017 4:43 pm

Tortucomtu: Escola bressol Peques: 10/10
Nosaltres hi hem portat el nostre fill gran i sens dubte el petit hi anirà.

Equip docent: estem encantats amb el tracte als nens i la organització pels adults. Molt familiar i atent. Totes les profes son educades i properes, tenen un tracte molt carinyós amb els petits. Es respira molt bon ambient.

Instal.lacions: practicament nou i tot a peu plà, pati molt correcte. Cuina propia. Esta hipernet entris a la hora que entris, per mi un punt molt important sobretot pels que encara no caminen.

Programa educatiu: treballen per tallers de formes, colors, materies i llibreta viatgera (explicae algo del nen amb fotos i ho comparteixen amb la classe). Demanen algo d'implicació familiar pero tampoc excessiu. Aquest any han fet un taller de musica amb la Damaris Gelaberd, el meu fill estava encantat. A l'estiu tens opció de que vagi a la piscina al Juliol desde P1 (Fitness Factory/sense clor)

Pots recollir el teu fill quan vulguis, i entrar fins on estigui. Sembla una tonteria, pero jo desconfio de les escoles bressols que te'l entreguen a la porta.

De petits, mai el vaig recollir amb el bolquer brut (tinc amics que a altres escoles els havia passat) i sempre sempre feliç.

El meu fill hi va i surt content, més enllà de la ilu que fa el vers de nadal o els quaderns de treballs que fan, això és el més important.

Espero haver-te ajudat!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::