Escoles a Mataro !!!

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Alucina-ManDaRiNaS
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. març 17, 2009 7:02 pm

Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Alucina-ManDaRiNaS » dj. gen. 14, 2010 9:13 am

Bones

S'acosta el procés de preincripció dels nens a l'eduació infantil. Jo no sóc de Mataró però m'agradaria si alguna mare d'aquí té referències sobre les escoles d'aquesta població. Estem fent la llista d'escoles a visitar el dia de portes obertes i no voldria pas oblidar-ne cap.

Moltes gràcies :movil:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: lila » dj. gen. 14, 2010 10:28 am

però si no ets de mataró vols dir que la podràs dur allà? pel tema de la zona de proximitat i els punts i tot això...

Jo tinc bones referències de l'escolapia santa anna, però no sé si t'interessa religiosa o laica, pública o privada...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
Txellins
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1854
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 8:13 am
Ubicació: El Maresme

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Txellins » dj. gen. 14, 2010 10:31 am

Això Alucina, quin tipus d'escola busques pels teus fills???

I la Lila, té raó, eh?? No visquen a Mataró, pel tema dels punts serà molt complicat, eh?
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Alucina-ManDaRiNaS
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. març 17, 2009 7:02 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Alucina-ManDaRiNaS » dj. gen. 14, 2010 10:47 am

perdoneu el malentès. no m'he explicat gaire bé.

Des de que em vaig casar resideixo a Mataró. Sóc de Badalona.
Pel que fa a l'escola miro preferentment concertades i no em fa res que siguin religioses les escoles sempre que siguin "obertes" e integradores com he sentit de les escoles pies. M'agrada també el Meritxell i el cor de maria. En sabeu alguna cosa ?????? alguna més cal mirar ???

un altre cop, gràcies per contestar-me i ajudar.me a decidir :oset:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Kia » dj. gen. 14, 2010 11:00 am

Com ja t'han dit, tot depèn del tipus d'escola que busquis... jo per exemple, et puc recomanar la meva, jejejeje. El que passa és que no té res a veure amb les que tu has comentat... Tot i que ara estic de baixa, jo treballo a l'escola Balmes. També està al centre, és una escola concertada però és una escola petita i molt familiar. La veritat és que s'hi treballa molt bé i l'equip de professionals és molt competent (què t'he de dir jo...jejeje). En serio, a mi m'agrada el tipus de feina que s'hi fa, sinó se'm faria molt dificil treballar en un lloc on no hi estigués a gust. Ves a les portes obertes i informa't bé a totes les escoles que t'interessin. Sort!!!!
Avatar de l’usuari
Alucina-ManDaRiNaS
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. març 17, 2009 7:02 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Alucina-ManDaRiNaS » dj. gen. 14, 2010 11:10 am

Moltes gràcies kia !!!

Quin dia és el de portes obertes de l'escola??? el 23??? és laica o religiosa ??? teniu pàgina web ??? quantes línies hi han ??? teniu menjador ??? tinc un munt de preguntes.... buffff .... vaig a mirar si trobo la vostra pàgina web !!! Per cert, en tema idiomes, com esteu ??? hi ha centre que fan més clases d'anglés i francés aplicades a història o per exemple ciències naturals. Vosaltres ho feu ???

moltes gracèis de nou .... :***:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Txellins
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1854
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 8:13 am
Ubicació: El Maresme

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Txellins » dj. gen. 14, 2010 11:10 am

Mandarina, ara et parlaré des de la meva ignorància, eh? (Pq de fet no conec a ningú que hi vagi), però sempre m'ha resultat el Meritxell una escola molt elitista. No sé si és el fet que l'escola quedi tan apartada de Mataró, amb aquells boscos i aquelles pistes de basquet, o que els nens vagin tan "trajats" amb el seu uniforme, o que tinguin escola de tenis :content: :content: :content: No et sabria explicar el per què, però sempre m'ha recordat al "Internado de la Laguna Negra" neujor:-)

Jo el que valoraria és la zona on viviu, no???

A Mataró hi ha aquestes concertades:
· Balmes
· Cor de Maria
· Divina Providència
· El Turó
· Escola Pia S. Anna
· Freta
· G.E.M.
· Meritxell
· Mare de Déu de Lourdes
· Sagrat Cor de Jesús
· Salesians
· Sant Josep
· Sol-Ixent
· Valldemia
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Alucina-ManDaRiNaS
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. març 17, 2009 7:02 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Alucina-ManDaRiNaS » dj. gen. 14, 2010 11:16 am

os3 jo crec que el fet que vagin amb uniforme és molt practic. Jo anava al divina providència de Badalona i era molt cómode l'uniforme. Respecte a l'elistisme, m'han dit que no ho és tant però és k he llegit a la seva p`gina web que fan anglés desde p3 i a més a més el 25% de les classes són en anglés i a més amés taró que tbé els fan francés .... això m'agrada força però no sé si hi ha un altre centre a mataró que ho facin ....

vaig a mirar-ho !!! gràcies Txell !!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Kia » dj. gen. 14, 2010 11:48 am

A la meva escola també fan anglès des de P3. S'està potenciant molt el tema dels idiomes. Ara, ja et dic que no tenim res a veure amb el Meritxell. Som una escola senzilla, petita (una sola línia i fins a 6è de primaria) i familiar. Si que tenim menjador i els serveis son els mateixos que en qualsevol escola concertada. Som una escola laica, tot i que a primaria es fa l'assignatura de cultura religiosa (molt general). Et deixo la pàgina web pq te la miris si vols...

http://www.escolabalmes.com/
Avatar de l’usuari
Alucina-ManDaRiNaS
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. març 17, 2009 7:02 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Alucina-ManDaRiNaS » dj. gen. 14, 2010 2:40 pm

moltes gràcies guapa !!!! v aig a fer-li una ullada :anec:
Imatge

Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: lupitafriend » dj. gen. 14, 2010 7:31 pm

Txellins ha escrit:

A Mataró hi ha aquestes concertades:
· Balmes
· Cor de Maria
· Divina Providència
· El Turó
· Escola Pia S. Anna
· Freta (es institut)
· G.E.M. (personalment es la q triaria)
· Meritxell
· Mare de Déu de Lourdes
· Sagrat Cor de Jesús (jo hi vaig anar i PER RES DEL MON PORTIS EL TEU FILL AQUI!!! a no ser q siguis una persona molt religiosa...)
· Salesians
· Sant Josep
· Sol-Ixent
· Valldemia


hola MAndarina! he aprofitat la llista q ja t'han fet... jo tb descartaria Corde Maria, divina providencia, Mare de deu de lourdes, Sant Josep. posats a triar una religiosa, millor les q tenen mes renom, i personalment conec força gent q hi ha anat i tot correcte: Pia, Salecians o Valldemia.
tambe conec gent q havia anat al Meritxell i eren ben normals, gens elitistes, l'escola en si no ho se...
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Alucina-ManDaRiNaS
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. març 17, 2009 7:02 pm

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Alucina-ManDaRiNaS » ds. gen. 16, 2010 3:27 pm

Gràcies Lupita !!!

Ho tindré present. Un altre persona tbé m'ha parlat malament del Sagrat Cor i de la Divina Providència. Ara com ara ja les tinc descartades i no les aniré a mirar :miko:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: minerva.77 » dv. feb. 11, 2011 7:43 am

Mamis pujo aquest post ja que es interesant. Ara s´apropa la data de preinscripcions als coles, i encara que a nosaltres en queda més d´un any, hem començat a pensar en el tema de les escoles a Mataró i no tenim ni idea d´on portarem a la Minerva.
No sé si ens podeu donar més opinions de les diferents escoles. Nosaltres haviem pensat portar-la a una escola concertada, pero que no sigui religiosa (o que no ho sigui molt) perque nosaltres no ho som i després no volem que comencin amb el tema d´haver de fer la comunió i tot aixó... Tampoc sabiem que a les concertades el tema anava amb punts com a les públiques...Estem molt perduts!
A veure si ens podeu ajudar una mica a decidir amb molt de temps. Tampoc sabem quan es paga avui dia a un colegi concertat, nosaltres anavem de petits, pero ja fa molts anys!!
:globus:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: minerva.77 » dv. jul. 22, 2011 3:31 pm

Mamis no teniu cap opinió més de les escoles de Mataró? m´agradaría saber mes per quan ens calgui.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: yuyu » dt. ago. 02, 2011 5:06 pm

Doncs en JOfre quasi segur anirà a Santa Anna!! apropet de casa i no es privada...es concertada oi??? :ok:
ja ho has decidit minerva??? quan s'ha de fer la incripció??
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: minerva.77 » dt. ago. 02, 2011 9:07 pm

Yuyu quina es la Santa Anna?
Jo la que tinc més a prop que sigui concertada es la Divina Providencia. No tinc referencies de cap escola de Mataró (bueno només lo que he llegit per aqui pel forum) no conec a ningú que porti els nens a escoles d´aqui.
Em sembla que les preinscripcions es fan per març, pero encara que tenim molt de temps, volia saber opinions de les mamis. A mes, crec que hem de posar dos o tres opcions. Aixó es lo que més em preocupa, perque les altres escoles concertades ja no les tinc a prop, si no es la Divina Providencia ja han de ser les escoles que estàn per la Riera... i per fer cuatre viatjes al dia...ostres...
També conec gent que s´han quedat sense plaça a les escoles que havien escogit, i les han donat alguna que no els hi agradaba i a més eren lluny de casa seva, i han hagut de portar els nens a altres pobles d´aqui prop.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: yuyu » dt. ago. 02, 2011 10:10 pm

Doncs santa anna es la que hi ha al torrent cantonada placa tereses!! Ho tens relativament aprop!! Jo el que se de divina providencia es que son molt religiosos! Una amiga i portava el fill i hi ha moltes monges... Molta missa! Son opinions pero a mi no em va!
Per cert com va tot?? Anira a la llar el curs vinent?
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: minerva.77 » dt. ago. 02, 2011 11:39 pm

Ah, llavors tu dius l´Escola Pia? també havia pensat en aquesta, pero com que l´altra la tinc més a prop... pero si, potser també posaré la que tu dius a la preinscripció. Em sembla que hem de posar 3 opcions.
Ostres, doncs si la Divina Providencia es tan religiosa, no sé que farem. A nosaltres no ens va molt aixó...
Doncs si, anirà a la llar, al Petit Princep que també la tinc a prop. Només al matí de moment. Si trobo feina llavors aniría tot el dia.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: minerva.77 » dv. gen. 20, 2012 1:52 pm

Sabeu on es pot mirar quan son les jornades de portes obertes de les escoles de Mataró? no se com ho hem de fer ni res...
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: minerva.77 » dc. gen. 25, 2012 2:24 pm

Teniu referencies d´alguna escola mes de Mataró? es que vull anar a veure algunes, pero m´agradaría saber opinions de les mamis que les coneguin: Escola Pia sta. Anna, Mare de Deu de lourdes, Salesians i Divina Providéncia.
M´ajudeu?
:globus:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::