Escoles a Mataro !!!

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Lilian_Issa
Entrades: 2
Membre des de: dc. juny 03, 2015 7:33 am

Re: Escoles a Mataro !!!

EntradaAutor: Lilian_Issa » dl. abr. 04, 2016 11:02 am

Moltes gràcies per la informació.

Encara no ho tenim decidit... Tot i que sembla que aquest any hi haurà menys demanda que altres anys (pel que he pogut veure a les notícies).

Salutacions,
rk_mat82
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 1:34 pm

EntradaAutor: rk_mat82 » ds. abr. 09, 2016 11:05 pm

Quina opció has possat al final?
sabeu com ha anat aquest any? si hi ha molts coles plens de primera opció, o hi ha vacants???
Ilura12
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

EntradaAutor: Ilura12 » dt. abr. 19, 2016 6:30 am

Com han anat aquest any les preinscripcions?
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
rk_mat82

EntradaAutor: rk_mat82 » dt. abr. 19, 2016 7:16 am

Jo en general ni idea…
En particular apaga y vámonos…
Primera opció a sorteig i penúltim no entra ni de coña ni llista d’espera ni res..trucada a segon cole ple i tercer també anaven a sorteig..així q de sis opcions omplertes no sé on anirà a parar fins al 20 de maig.
Això si fent les preinscripcions tothom buaaah es un any genial de primera a tercera opció entra segur perquè hi ha menys natalitat anirà genial (pues si..estic desde d’ahir “genial”) a esperar un mes sencer per saber alguna cosa, tinc una decepció tan gran i un patir..q ni amb això hagi tingut sort
Ilura12
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

EntradaAutor: Ilura12 » dc. abr. 20, 2016 9:52 am

Ostres deu ni do... em sap greu noia, ho sé per experiència pròpia que es passa fatal! Et puc preguntar quines opcions havies posat?
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Mau
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. set. 07, 2010 11:53 am

EntradaAutor: Mau » dc. abr. 20, 2016 3:46 pm

rk_mat82 ha escrit:Jo en general ni idea…
En particular apaga y vámonos…
Primera opció a sorteig i penúltim no entra ni de coña ni llista d’espera ni res..trucada a segon cole ple i tercer també anaven a sorteig..així q de sis opcions omplertes no sé on anirà a parar fins al 20 de maig.
Això si fent les preinscripcions tothom buaaah es un any genial de primera a tercera opció entra segur perquè hi ha menys natalitat anirà genial (pues si..estic desde d’ahir “genial”) a esperar un mes sencer per saber alguna cosa, tinc una decepció tan gran i un patir..q ni amb això hagi tingut sort

rk_mat82 estic igual que tu..... Ànims!!!
rk_mat82

EntradaAutor: rk_mat82 » dc. abr. 20, 2016 8:07 pm

on has quedat fora????quines opcions tenies tu Mau???i quantes vas omplir???

jo porto una serie d'emails a coles per veure si hi ha opcions, per veure si es pot ampliar ratio...., a ensenyament....i q no puc treure cap conclusió perquè no m'ajuden en res...cap info, tot pel 20 de maig, ho estic passant de malament...qno hagués imaginat a l'inici de tota aquesta odisea...utilitzant el meu temps lliure per visitar coles...quines podien ser les millors opcions, què ens agradava pel nostre fill....total per arrivar a un sorteig l'educació a l'atzar..
nosaltres haviem omplert sis opcions perquè ens l'han venut de béeeeee...si si cap problema buah aquest any genial menys natalitat del primer al tercer heu d'entrar segur segur..i d'esperançes poquetes..
Padua,gem,valldemia, Balmes, turó i mare de deu de Lourdes. el gem no se com ha anat..valldemia, mare de deu de Lourdes, turó sense opcions. i Padua difícil ho tenim han de fallar com tres nens o ampliar ratios i no semblen dispossats a tenir una clase d'uns 28 nens.
gràcies pels ànimsss :-()-) igualment ànims per tu!!
tú no sé però jo estic molt i molt xafada i desanimada.....

rectifico m'acaben de contestar el gem ple!! així que m'ha donat la llorera però bé!! quina decepció no m'ho explico..el millor any menys natalitat i he possat sis i a cap d'ells tinc opcions no tinc paraules, només ganes de plorar de veritat.....
Mau

EntradaAutor: Mau » dj. abr. 21, 2016 3:16 pm

Hola rt_mat 82!
Jo estic igual que tu.... amb els ànims per terra... Nosaltres tiràvem cap a l'escola pública (només vaig posar públiques al llistat) i també ens van dir el mateix que a tu (hi ha menys nens, segur que entreu en una de les tres primeres...) És molt desesperant... Jo, només saber que ens haviem quedat sense plaça a la primera opció vaig anar a ensenyament a preguntar: " i ara que?" i em van dir que fins el 20 de maig no podem fer res... que si estan plenes totes les opcions que hem posat, doncs ens asignaran una plaça d'ofici.... I no saber res fins el 20 de maig és una agonia.... A sobre el número desempat és baix i nosaltres tenim un 100 i pico mil....
Nosaltres vàrem posar de primera opció el Montserrat Solà (61 sol·lituts), segon anxaneta (crec que 46 sol·licituts), Marta Mata (unes 52), etc....
JO ahir vaig estar trucant a algunes concertades (no entrava en els nostres plans, però sinó ens agrada l'escola pública que ens toca és l'opció que ens queda). Al Balmes em van dir que els hi quedàvem places i al Cor de Maria també. Si tens la Balmes en tercera opció potser tens opcions d'entrar-hi...
El que no entenc és que si hi ha menys natalitat i la majoria d'escoles que conec estan plenes i amb llista d'espera..... Doncs, ha de voler dir que hi ha escoles amb moltes places buides, no???? Quines són? Algú sap les que solen tenir places buides, per anar fent el xafarder a les seves webs i entrar-me una mica com funcionen. És que el que el que em desespera més és està amb els braços creuats sense fer res fins el dia 20...
Ànims rt i a tots els que esteu en la mateixa situació.... És una merda.... No s'hi pot fer res???????????????????
Chambrina
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: Chambrina » dl. abr. 25, 2016 10:27 am

bon dia,

Si, em puc fer una idea de com esteu, fa tot just 3 anys, vaig estar igual que vosaltres ( jo vaig entrar en la meva 8a opció, i ara no la canviaria per res del mon). De totes maneres, les escoles que heu dit, cada any s'omplen, la gent que te 30 punts, sempre, sempre van a concurs en el millor dels casos... molta gent, s'ha esperat a l'ultim dia per saber on assegurar-se el tir.

Us passo un llistat (no oficial) d'escoles que tenen places disponibles (a l'espera de ser assignades places de nee):
Concertada: Balmes, Cor de maria, Meritxell, sagrat cor de jesus, sol-i-xent, Escola pia sta anna.
Pública: Antonio Machado, Cami del Mig, Cirera, Germanes Bertomeu, Peramas, Josep Montserrat, La Llantia, Rocafonda, Tomas Viñas.

Encara falta l'assignació de les places de nee, per tant, es possible que hi hagin places vacants però no d'ordinaris sino de nee. Pero podeu trucar i parlar amb direcció o equip directiu.
Todo empezó aquel día gris
en que dejaste de decir orgullosa:
"YO SOY"

Imatge
Mau

EntradaAutor: Mau » dl. abr. 25, 2016 3:49 pm

Gràcies Chambrina!!!! Pels ànims i pel llistat no oficial.... Que llarga es farà l'espera fins el dia 20....
rk_mat82

EntradaAutor: rk_mat82 » dt. abr. 26, 2016 1:31 pm

gràcies chambrina per la info...la veritat q malament ho estem passant amb tanta espera...
escola pia santa anna està plena segons m'han dit.
Chambrina

EntradaAutor: Chambrina » dt. abr. 26, 2016 6:12 pm

Bona tarda,
Crec q escola pia sta anna tenia 93 preinscrits de 100 places lliures, pero ja us dic q aixo es sense saber la distribucio dels infants amb nee.... Si voleu podeu demanar hora amb inspeccio... Sino haureu d esperar on us adjudiquen la plaça d ofici.
"YO SOY"

Imatge
Mau

EntradaAutor: Mau » dj. abr. 28, 2016 4:27 pm

Hola Chambrina, es pot demanar hora amb inspecció abans de les llistes del dia 20?
rk_mat82

EntradaAutor: rk_mat82 » dj. abr. 28, 2016 9:46 pm

Estic perduda...amb això d entrevista amb inspecció....
A on d'ensenyament?? Del cole de primera opció??
Chambrina

EntradaAutor: Chambrina » dv. abr. 29, 2016 7:10 am

Bon dia,
Si, es pot demanar cita en inspeccio quan volgueu, i sobretot si sabeu q totes les vostres opcions estan plenes...aneu a ensenyament i ho demaneu, encara q us digui q encara no us han adjudicat plaça els dieu q ja sabeu que estan plenes totes les vostres opcions i q teniu dret a que us donin opcions i explicacions.
Ells a aquestes dates ja deuen tenir clar fins i tot a on us enviaran...
Ah, si teniu alguna opcio q us agradi i hagi plaça jo apretaria per veure si us entra.
Espero tingueu sort! Seran unes setmanes molt dures, espero q finalment tingueu sort...
"YO SOY"

Imatge
Mau

EntradaAutor: Mau » dv. abr. 29, 2016 3:25 pm

Ostres Chambrina! No tenia ni idea que ja es pogués demanar hora amb inspecció. Totes les nostres opcions estan plenes excepte la segona opció, l'Anxaneta, on hi ha 4 places lliures (no se si ja inclouen els nee o no...). Tot i així puc demanar hora amb inspecció i que em confirmin si podem optar aquesta escola???? A ensenyament em van dir que ho sentien molt però que fins el dia 20 no em podien dir res... I a les escoles on he trucat em diuen el mateix.
MOltes gràcies per la teva ajuda i pels ànims!!!
JM12
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. març 14, 2016 5:47 am

EntradaAutor: JM12 » dv. maig 20, 2016 12:13 pm

Bones,

Avui sortien les llistes definitives, no?

Com ha anat al final?
rk_mat82

EntradaAutor: rk_mat82 » ds. maig 21, 2016 2:18 pm

bé! nosaltres tercera opció- tercers en llista d'espera del primer cole.
Chambrina

EntradaAutor: Chambrina » dt. maig 24, 2016 9:36 am

Bon dia,

Molt bé rk_mat82 segur que esteu contents! Ara a gaudir de l'estiu, i a preparar al vostre nen/a per entrar al cole dels grans jijiji.. bueno al nen/a i vosaltres, que a vegades patim més els pares que els nens!
A veure que tal ha anat a la resta... ja explicareu!
"YO SOY"

Imatge
rk_mat82

EntradaAutor: rk_mat82 » dt. maig 24, 2016 1:32 pm

Chambrina ha escrit:Bon dia,

Molt bé rk_mat82 segur que esteu contents! Ara a gaudir de l'estiu, i a preparar al vostre nen/a per entrar al cole dels grans jijiji.. bueno al nen/a i vosaltres, que a vegades patim més els pares que els nens!
A veure que tal ha anat a la resta... ja explicareu!

aaah siiiiiiiiiii Chambrina, no saps quin descans!!ufff quin patir aquests mesos.
moltes gràcieeess!! pues si em sembla q patiré jo més q ell, jejeje i això q no va a cap escola bressol, però li parlem del cole i em pregunta q farà amb altres nenes...així q crec q sembla q anirà bé (un altre cosa serà veure q es queda realment sól q fins ara sempre ha estat amb familia)

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: