COLE A SABADELL

Canvia el seu entorn: professores i amics.

amaiam
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

COLE A SABADELL

EntradaAutor: amaiam » dv. nov. 05, 2010 10:18 pm

Hola,

Estem mirant escoles pel nen, tot i que encara té 16 mesos.

Estem entre: Sant Nicolau, Sagrada Família, La Vall i els Escolapis. En teniu informació? Què n'opineu? En sabeu preus?

Merci!
Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
anna09
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: ds. nov. 08, 2008 8:23 pm

Re: COLE A SABADELL

EntradaAutor: anna09 » dt. nov. 16, 2010 12:02 pm

BUENAS, JO TB SOC DE SBD, TOT I K LA MEVA NENA ES PETITONA EM TOCARA COMENÇAR EN PENSAR EL COLE.
A MI M'HAN PARLAT MOLT B DE TOTS 4, CONEC GENT K HI VAN I CONTENTS, SUPOSO K LO DE COLE ES MOLT PERSONAL.
TEMA PREUS, CREC K EL ST NICOLAU ES DELS CARETS.
SUPOSO K TB DEPENDRA DE KINA ZONA ET TOCA XK NO ESTAN TOTS A LA MATEIXA.
HAS ANAT A ALGUNA ENTREVISTA O TENS MES INFO?
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » ds. gen. 29, 2011 8:54 am

Hola noies! Soc de tererassa pero conec sabadell.

El mes car de tots els que heu posat es la vall, suposo que sabeu q es de l,opus, oi? Els altres tambe son religiosos. Tambe hi ha de concertada, l,escola esta molt i molt be i de publics , la trama, enric cassasses, nostra llar, joanot alisanda ,miquel marti i pol que estan molt i molt be!!
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Su_
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dc. gen. 11, 2012 2:34 pm

Hola marones! pujo el post perque d'aqui a no res comencen les jornades de portes obertes, les preinscripcions... etc

La peque comença al setembre el cole, no ha anat a la llar d'infants i serà el primer cop que ens separarem (algunes estones a estat amb els avis o amb el pare, sense mi, pero no ha estat mai amb persones de fora de casa) així que potser serà mes difícil per mi la separació que per ella (estarà jugant amb nens!)

El problema que tinc es que els coles que ens pertany per zona no m'agraden ni un! així que a veure si tenim sort i ens agafen en algun dels que ens agrada mes, encara que per zona no ens toqui...

Avui he trucat a l'ajuntament perque resulta que encara no estan publicades les llistes de les dates de portes obertes dels coles i directament m'han dit que si ens agrada algún cole que ens posem en contacte amb ells perque les llistes no les tenen i potser arriven tard. He mirat les dates de l'any passat i hi han coles que es fa a meitat de gener.... així que potser fins i tot arribo tard!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
amaiam

EntradaAutor: amaiam » dj. gen. 12, 2012 5:37 am

Hola!

Jo ho vaig pregutnar la setmana passada i em van dir que rebríem una carta, però a part que anéssim directament a les escoles, i que les preinscripcions són a mitjans de Febrer.

Als Escolapis la jornada serà el 04/02/2011 si no m'equivoco. Aquesta tarda m'hi acostaré i si em donen informació, ho poso.

Merci!
Amaiam
Imatge
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Su_

EntradaAutor: Su_ » dj. gen. 12, 2012 7:04 pm

Amaiam aixó de la carta el meu home va anar a atenció al ciutadà i ens va dir que no l'esperesim, que a vegades no arriven :ufs:
Imatge
Imatge
Melba
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. maig 24, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Melba » dj. gen. 12, 2012 10:48 pm

Hola!
Jo també sóc de Sabadell, a mi per zona m'entra el Sant Nicolau i és on m'agradaria portar-lo. Rela, dius que és religiós? Estàs segura? Jo tinc entès que no, a l'ideari de l'escola parla de respecte a totes les confessions sense esmentar que sigui religiós.Però vaja que no ho sé del cert. De fet el nom crec que ve pel barri de Sabadell. La Vall sí que és de l'opus seguríssim.
Bé, a veure si algú ho sap, del preu no en tinc ni idea, crec que el que és una mica elevat és la "donació" que has de fer a la fundació quan entres.
amaiam

EntradaAutor: amaiam » dl. gen. 16, 2012 5:52 am

Bon dia!

El Sant Nicolau no és religiós, segur. Tinc una amiga que porta el seu fill allà precisament per això. i precisament per això, nosaltres el vam descartar. De preu, crec que amb menjador està sobre els 350-400 euros, ara no ho recordo.

Vaig anar als Escolapis i em van fer omplir ja la fitxa i em van dir que quasi segur que el 04/02/2012 són les Portes Obertes.

Merci!
Amaiam
Imatge
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Londonbaby
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dl. gen. 16, 2012 4:14 pm

Hola mames de Sabadell!

nosaltres només tenim referències, de moment, de l'Escola La Salut, l'antic maristes, la de la Gran Via que està en obres. Vam fer una reunió personal amb el director. Va anar bé, però la tenim descartada perquè el més segur es que després de la remodelació la converteixen en 3 línies i no m'acaba de fer el pes, tanta aglomeració de nens. Aquesta si és religiosa, si us interessa us busco els preus. Vam anar perquè tenia bona recomanació de companyes mestres que porten allà els nens i estan contentes. L'any vinent s'instaurarà l'uniforme per si us interesa.

La setmana vinent tenim hora amb direcció del Sant Nicolau, crec que és més cara que la Salut, però penso que com diu l'Amaiam no és religiosa.

La veritat és que és força difícil l'el·lecció perquè com no t'agafin en la 1a opció les restans ja estàn plenes pels pares que l'han posades en 1a opció.
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Su_

EntradaAutor: Su_ » dl. gen. 16, 2012 5:00 pm

Be nenes jo en un principi vull mirar coles publics, clar que els que em pertoquen per zona no m'agraden :ufs:, així que m'arriscaré i buscarem a altres zones, de moment el que mes m'agrada es el Can LLong i el Mas Boadella, son coles molt nous i per tant les instal.lacions estan impecables, ara falta que quan vagi a les jornades de portes obertes també m'agradin altres aspectes....
De privats concertats jo vaig anar al col.legi Bertran, els hi donen molta canya als nens i els profes (hi han també de nous) molt be, encara m'he trobat amb algún pel carrer i se'n recorden fins i tot del meu nom (tenint en compte que fa 18 anys que vaig sortir del cole i que hi han passat molts alumnes es digne d'admirar!) el que no em fa el pes son les instal.lacions.... parlant en un sopar d'alumnes amb un company diu que va anar a les jornades de portes obertes per mirar de portar al seu nen i finalment ho va descartar pel mateix tema de les instal.lacions....
El meu home va anar al Claret, no es una opció que descarti, pero anar al centre de Sabadell a portar la nena em fa una mica de mandra pel tema de caravana amb el cotxe, aparcament.... aquí porten uniforme, que tampoc em desagrada, jo en vaig portar i es molt comode, no has de pensar que posar per vestir cada dia...

Be de moment es tot, ens anem parlant per aqui!

London fes-li un petonarro a l'Aleix de part nostra!
Imatge
Imatge
Londonbaby

EntradaAutor: Londonbaby » dl. gen. 16, 2012 6:17 pm

Su, ens veurem llavors a les portes obertes, la nostra primera opció en pública és el Mas Boadella, que està darrera de casa. Aquest curs comparteixen instal·lacions amb el Sabadell-Berardo que és de nova creació i estarà emplaçat just en el meu carrer, però clar amb la crisi, haurà de ploure molt perquè el comencin a construir. Aquesta serà una de les meves preguntes, em faria por que quan no cabessin les 2 escoles al mateix edifici els nens hi hagin de fer classe en barracons per falta de peles!

Un petó a la rosseta també! : lasito :
Su_

EntradaAutor: Su_ » dl. gen. 16, 2012 6:23 pm

Lavors miraras tambe el Sabadell-Berardo o nomes el Mas Boadella?

Ens veiem llavors el dia 1/02!
Imatge
Imatge
amaiam

EntradaAutor: amaiam » dt. gen. 17, 2012 6:08 am

Hola!

Ja han començat a posar dates:

http://www.sabadell.cat/educacio/p/Port ... es_cat.asp

Amaiam
Imatge
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
MAMARC
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. gen. 12, 2012 9:48 am

EntradaAutor: MAMARC » dj. gen. 19, 2012 8:44 am

Amaiam, no sé fins a quin punt el llistat aquest que ens han posat és gaire fiable perquè jo per exemple vaig trucar a un dels coles públics que estic mirant (Nostra llar) i ja tenien les dates dels dies de portes obertes, i al llistat no surtia. Crec que la única manera de estar segures és anar trucant a cada escola un dia sí i un altre també, no sigui que esperant que surtin al llistat ens quedem amb un pam de nas!
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dj. gen. 19, 2012 9:00 am

Londonbaby, gràcies per afegir la informació dels altres coles públics al post de la preinscripció. Et contesto per aquí perquè m´imagino que serà millor.

Sí, jo també he escoltat opinions molt positives del Teresa Claramunt i del Miquel Martí i Pol, de fet les webs són més completes. Del Miquel Martí i Pol no m´agrada molt l´estructura física del cole, però bé, que això està clar que al final és el de menys.

El problema és el de sempre amb això, que si es tracta d´un cole públic, te la jugues a una sola carta. Per molt que jo esculli un d´aquests tres, si no m´entra en primera opció, com puc pretendre que m´entri al Teresa Claramunt, per exemple, quan vaig escoltar que l´any passat ja es van quedar nens fora de primera opció? és gairebé impossible....i imagina´t doncs el que posi en tercera opció... :ufs:
És a dir, que (com molts pares) ens la juguem a una carta!

En principi m´agafen més a la vora el Nostre Llar i també el Teresa Claramunt. L´any passat em van dir qué al Nostra llar es va quedar fora, si no m´equivoco, un nen, i al final el van acceptar, però al Teresa Claramunt es van quedar més, per tant té més risc. Del Miquel Martí i Pol, que m´agafa una mica més lluny, no sé com està aquest tema, però m´agrada com sembla que porten el tema de les llengües, que per mi és important.

Tú em podries dir quin d´aquests tres estaria millor? Es que en principi crec que intentaré primer un d´aquests públics, que tenen molt bona pinta, i si no tenim sort, posar també algún concertat, perquè la resta de públics no m´acaben de convèncer...
Londonbaby

EntradaAutor: Londonbaby » dj. gen. 19, 2012 10:34 pm

MAMARC, al Teresa Claramunt no hi conec cap mestre però si una coneguda porta els 2 fills i està molt contenta, sé que és una escola que normalment es bastant demanda entre els mestres per tant té bona opinió...ja no sé res més!

He parlat amb la companya que ha treballat al altre dos. I m'ha dit que entre els 2, encara que són bons coles els 2, sense problemes, famíles col·laboradores, bon equip educatiu. Però que ella escolliria el Martí i Pol ( on està ara a 6è). Diu que té un bon projecte de llengües fan francés i anglés, les ciències en anglés, molt bé les famílies, l'edifici i instal·lacions són grans. Bé la seva frase ha estat: "pionero en muchos aspectos y parece privado".

Encara que ella diu que on millor ha estat i on portaria al seu petit 1000 vegades seria a La Trama que és una ideologia 100% respectuosa i diferent cap l'infant i que els profes estan supercompromesos i són "uns cracks".... :ok:

Sort!

***Ah! per lo del Jesús Salvador t'envio un privat!
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dv. gen. 20, 2012 10:51 am

Moltíssimes gràcies Londonbaby, t´he enviat un mail també per l´altre cole.

De la Trama passa una cosa, i és que em fa una mica de por que treballin amb un sistema educatiu nou i diferent a la resta, no perquè pensi que no pot ser millor, sino perquè com als públics estàn només fins a primària, em fa por com portaria després el nen el fet de passar a un altre centre per fer la ESO, amb la metodologia tradicional...
anna09
Entrades: 108
Membre des de: ds. nov. 08, 2008 8:23 pm

EntradaAutor: anna09 » dv. gen. 20, 2012 3:58 pm

jo també estic mirant els coles de sabadell.
se sap quan seran les preinscripcions i els criteris?
Encara no ho saben oi?
rouslila
Entrades: 2
Membre des de: dg. gen. 15, 2012 11:38 pm

EntradaAutor: rouslila » ds. gen. 21, 2012 11:09 pm

hola a totes!!
jo també sóc de sabadell i estic interessada en els coles públics del barri de Can llong, les meves preferencies son
1. Can llong
2 Sabadell berardo
3. Mas boadella
el que em fa una miqueta de por es això que el sabadell berardo no tingui edifici propi.
ja estan els dies de tots tres de les portes obertes però segueixen sense saber quan s' obrira el termini de preinscripció.
a veure si ens diuen alguna cosa
Su_

EntradaAutor: Su_ » dl. gen. 30, 2012 3:50 pm

Be nines demà ja anem a unes Jornades de portes obertes! Anem a Sabadell Berardo!

Una pregunta... es que ho vaig consultar i no m'han respos encara.... es pot anar amb els peques?? he vist a la web de l'ajuntament que hi han coles que ho posen expresament, aqui no diuen res... es que si no puc anar amb la peque... ho tinc molt malament per anar-hi... de moment no tinc amb qui deixar-la....

Ja sabran quantes places tindran per al curs???

Tot son interrogants per mi....
Imatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: