No se que fer...

Canvia el seu entorn: professores i amics.

lina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. set. 21, 2008 2:02 pm

No se que fer...

EntradaAutor: lina » dt. març 01, 2011 12:56 pm

Hola noies.
Ja es la segona vegada que “tinc “que escriure en aquest fórum, us explico aveure que fariau vosaltres:
Avui el meu nen de 22 mesos han fet la rua del carnaval, han fet un tomb petit i ja està, però el meu no vol coses al cap, no vol possar-se res al cap i ja ha sotit de la clase com una mica enfadat i en quan ha vist al seu pare la senyoreta jal i ha donat al meu marit i seguien la rua, el me unen s’ha possat a plorar i no vançava i la rua continuaba i la senyoreta li ha dit a una altre mare, es que este niño es un mimado, i ha tirat endavant, el meu marit pobre, entre la cámara de fotos i el nen plorant s’ha marxat com ha pogut amb el peque.
Però creieu que es una forma de parlar davnt del meu marit i a una altre mare del meu nen?? I es que ni tan sols s’han parat la rua avançava com si no passes res, que jo entenc que no pararan la rua perque el meu nen plori, però tampoc enchufar-li al meu marit el nen, continuar com si res i dir aixo a una altre mare, em sembla una falta de respecte a nosaltre i també al nen.
Supossu que totes direm lo mateix, però no es un nen mimat i a casa es porta molt i molt bé, no sé, no tinc feeling amb la senyoreta, a vegades em fot unes cares i unes contestacions que no m’agraden gens, es molt lunática quan ella està bé, tot molt bé, però quan està malament ens parla d’una manera molt desgradable.

Que fariau volsaltres, i perdó per aquest rollo, però no se amb qui puc parlar d’aixo.
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: No se que fer...

EntradaAutor: pimpi » dt. març 01, 2011 1:35 pm

Evidentment primer de tot parlar amb ella i MOLT seriosament, per no dir amb direcció!
El seguent pas seria potser valorar la possibilitat de perque aquesta llar i no un altra, i sobretot estar alerta de si el nen hi va content o no. Això és el més significatiu. La canalla son miralls i ell et transmetrà el seu estat molt clarament.
Sort guapa :-()-)
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: No se que fer...

EntradaAutor: sivi » dt. març 01, 2011 1:42 pm

Lina, no entenc aquesta educadora.
Es normal que en una rua sempre hi hagi un nen que no segueixi, ja sigui perquè no vol caminar, perquè no vol anar disfressat o perquè al veure els pares o avis no vulgui seguir.
Trovo molt malament el comentari que ha fet i mes si li ha fet a la mare d'un altre nen, que pensara la gent? ja no només que vosaltres malcrieu el nen (això cadascu ho sap si ho fa o no) sino que a mi hem faria pensar que diu de mi i de la meva filla quan jo no i soc.
Jo miraria de parlar amb la direccio de la llar d'infans sobre els comentaria i les males maneres de fer d'aquesta educadora.
A veure la direccio que opina.
Jo no et conec, però no crec que aquest motiu signifiqui que malcriis el teu fill, els meus nebots tampoc els agrada portar res al cap i si han de portar alguna cosa (com per ara a carnaval) també s'enfaden, fan males cares i ploren.
Imatge

Imatge
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

Re: No se que fer...

EntradaAutor: Neus2010 » dt. març 01, 2011 2:02 pm

Per suposat que el que ha fet l'educadora es una falta de respecte. En el cas que fos veritat, tampoc ho hauria d'haver dit. Aixo que jo miraria de veure com es sent el nen a la llar i després de parlar amb l'educadora i a partir d'aqui a veure que tal.
Una reflexió que faig a part es: si el carnaval es per passar-ho be pq Carai si un nen no vol portar res al cap ho ha de portar? Diferent quan diguessin que no es vol posar el gorro de bany a la piscina, les sabates pel carrer... Però trobo una cosa sense sentit que una criatura hagi de patir per una cosa així. Ja se que es un tema a part, però es que m'ha dolgut al llegir-ho. Carai, que ell carnaval es per passar-ho be!!!
Neus
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: No se que fer...

EntradaAutor: nucosa » dt. març 01, 2011 2:02 pm

parla amb la senyoreta i dis-li qu es clar que es un mimat un minat d'estar amb els pares un mimat d'amor no un mimat impertinent com ella et vol fer creure.
si no ho spa fer mitllor que s'ho miri i si ho pensa que no ho digui . sempre te que tenir un sonriure a al boca. ara es clar que jo li diria pq "QUI PÀGA MANA "
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

Re: No se que fer...

EntradaAutor: anita_bcn » dt. març 01, 2011 2:05 pm

Me parece muy fuerte que diga eso.... esos comentarios son juicios de valor y si lo opinas, te lo callas. Yo quizá soy mas drástica (tuve problemas en la guarde) e iría a hablar directamente con dirección, que sepa a quien tiene como profesora...
Es que me parece tan fuerte......
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

Re: No se que fer...

EntradaAutor: ruti » dt. març 01, 2011 2:29 pm

Lina és una situació molt desagradable i no hi ha cap excusa pel comportament d'aquesta mestra. Però jo com a mestra que soc també t'aconsello que abans d'anar a direcció parlis amb ella, li expliquis lo malament que et va sentar la seva actitud i aprofitis per comentar-li tots els malestars que hagis pogut tenir amb ella en altres moments. És important confiar i tenir una relació cordial amb la mestra del teu nen, a la llarga si no es així pot influenciar fins i tot en com estigui el teu nen a l'escola. Si després de parlar amb ella continues tenint els teus dubtes i continues veient actituds que no t'agraden veig bé que donis el pas d'anar a direcció.
Espero haver-te ajudat!
Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: No se que fer...

EntradaAutor: tolinso » dt. març 01, 2011 2:33 pm

a mi em sembla fatal, i a part de tot el que ja heu dit... la responsabilitat del teu fill era de la mestra, perque estaveu en horari escolar no? ella no pot seguir la rua si un nen dels "seus" no avanca!! te nassos! jo parlaria amb ella, pero molt seriosament... i sino amb la direccio del centre :-:)
Avatar de l’usuari
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

Re: No se que fer...

EntradaAutor: macri.lg » dt. març 01, 2011 2:52 pm

Primer parlar amb la directora... pagues x un servei mínim i la nana aquesta podria tenir la boca tancada.. cobra com tothom a final de mes!

Si el nen no suporta portar coses al cap, doncs no vol i punt. Si s'ha enfadat, doncs et paguen perquè el nen es desenfadi... Jo soc leducadora cutre aquesta i l'agafo a coll i l'animo a que continui sense la tonterieta al cap... Crec que la única mimada és la nena aquesta que no fa la seva feina bé... Que vol que tot vingui fet i que els nens siguin una mena de seguidors o algo així... I a sobre.. MAL EDUCADA.. no té més!!!!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: No se que fer...

EntradaAutor: isa » dt. març 01, 2011 7:00 pm

Ei em sembla súper fort que l'educadora hagi parlat així del teu nen, davant del teu marit, i a una altra mare. Què s'ha pensat?!? Que té el puesto assegurat? jo a aquesta, ja t'ho dic, li deixaría les coses ben clares. De vegades ens sap greu parlar aquestes temes amb l'escola perque sembla que és posar "problemes" al lloc on tenen el teu fill tot el dia, a mi em va passar una cosa semblant el curs passat i em sabía greu anar-hi a parlar per si després "li agafàven mania" a la meva filla, o no la miràven amb el mateixos ulls..... Però finalment, em sentía tan a disgust amb la mestra ( que la descripció de la teva m'ha recordat molt a la meva) doncs vaig anar a parlar amb la directora i li vaig dir tot clarament. Coi, s'ha d'estar preparat per a estar amb nens, sobretot amb nens tan petits, així que si no se sap comportar que s'ho repensin i es prengui un temps per a aprendre'n.
Va, ànims i ja explicaràs! :-()-) :-()-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
immabebo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 1:16 pm

Re: No se que fer...

EntradaAutor: immabebo » dt. març 01, 2011 10:52 pm

ostres... hi ha coses que no s'entenen.
Com han dit, el carnestoltes es per divertir-se i si el nen no vol coses al cap, no te res a veure en estar o no malcriat.. simplement no vol coses, que no coneix l'educadora que cada nen te le seves manies ?? uns xumets d'una marca, uns bibes, colors, sabates etc etc... no te res a veure en estar malcriat. La veritat és que és un falta de respecte dir-ho davant una altra mare i del teu marit.
No se si parlaria amb ella o bé directament amb ella i la direcció perque no diguin o canviin el que els voleu dir, pero em queixaria segur. a mes, era l'únic nen plorant i que no caminava ?? no m'ho crec...
Ja ens explicaràs com acava el tema. Salutacions,
ImatgeImatge
Raquel
Avatar de l’usuari
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

Re: No se que fer...

EntradaAutor: arlet76 » dc. març 02, 2011 9:33 pm

Uffff..., jo anava directa a la direcció, els nens cuan son petits s'han de sentir estimats a l'escola i dubto que amb una educadora que faci aquests comentaris el teu fill s'hi senti...demana un canvi d'actitud de la senyoreta o un canvi de senyoreta. Potser soc una mica dura pero es que una amiga meva es va trobar en un cas semblant i fins que no es va posar dura no es va solucionar i mentres el nen patint...

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::