ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Aglaya
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dl. des. 27, 2010 9:52 am

ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: Aglaya » dv. abr. 15, 2011 1:57 pm

Hola!!!

noies, a veure si podeu donar-me un cop de mà, please!
la meva filla encara fa P-1 (no sé si es diu així) per tant ens queda 1 any per decidir escola però ja hi estem donant voltes...

ens han parlat molt bé d'aquesta escola, la Garbí, d'Esplugues, que en teniu referències?? algú sap si s'han quedat moltes famílies fora? es difícil d'entrar-hi??

bé, si algú en té referències, agrairia molt informació.

Gràcies a totes !

i bon cap de setmana!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: ter10 » dv. abr. 15, 2011 2:30 pm

Hola Aglaya!!

jo no sé si és molt difícil entrar però fa uns anys vaig estar treballant (vaig fer una substitució) en aquesta escola i et puc assegurar que estar molt i molt bé. Em va encantar el projecte educatiu que tenen i sempre he pensat que llàstima no viure a Esplugues que sinó hagués lluitat per a què el meu fill anes a aquesta escola. Suposo que si truques et podran fer una entrevista, la directora, si encara hi és, és un encant!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: soclamarga » dv. abr. 15, 2011 2:47 pm

Hola! Doncs la meva sogra hi treballa des de fa molts anys, i està encantada amb l'escola i amb el personal, i sempre que m'explica què han fet amb els nens (ella està amb els més petits) trobo que està súper bé. Diria que sí que costa bastant entrar-hi... però hi ha bastantes línies per cada classe. I em sembla que és careta. Però per descomptat que és una bona escola. Ah, em sona que ara hi ha un Director nou...
Avatar de l’usuari
Aglaya
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dl. des. 27, 2010 9:52 am

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: Aglaya » dl. abr. 18, 2011 9:43 am

moltes gràcies noies!!!

em confirmeu el que ja m'havien comentat, que és una bona escola. nosaltres vivim a Barcelona, però aprop de l'escola, perquè està a Esplugues al límit amb Barcelona. segur que anirem a veure-la i a les jornades de portes obertes... això de triar escola és complicat, eh? i després d'haver-te decidit, tenir sort.... !!!!!

a veure si algú hi va i pot donar-me més info.

Gràcies!!!! i bona setmana santa!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Trinity
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: Trinity » dg. abr. 24, 2011 11:26 pm

Sóc d´esplugues de tota la vida. Puc dir-te que quasi cada any queden plaçes, aquest any es van presentar 81 solicituts per 75 places però igual no tots es matriculen. Hi ha gent de Barcelona, no tots son d´Esplugues.

Es una escola molt bona, la meva companya porta al nen, i en conec de molta gent, a mi m´agrada massa però el preu em tira enrera perque pensava per 2 i vull un tercer, així que a día d´avui no em puc permetre els gairebe 500 euros de quota mensual.

Qualsevol dubte si t´ho puc aclarir...

Una abraçada.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Aglaya
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dl. des. 27, 2010 9:52 am

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: Aglaya » dv. abr. 29, 2011 9:27 am

trinity moltes gràcies!!! qualsevol ajuda, informació, referències són molt benvingudes!!!
ja que t'has oferit, si tinc alguna pregunta, t'ho demanaré.... o-o:) o-o:) o-o:) o-o:)

gràcies!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: FloR » dt. maig 03, 2011 6:16 pm

La meva neboda va i l'altre te mig peu a dins!! Es petita encara, si necessites res ja saps!!
Jo també et dono només bones referencies, he anat varies vegades a nadales i festivals i m'agrada força!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Trinity
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: Trinity » dt. maig 03, 2011 6:46 pm

Florrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr enmhorabuena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no sabia nadaaaaaa :-()) >.-<: >.-<:
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: Estic peix » dg. juny 05, 2011 6:53 pm

Hola

L'escola val la pena en tinc molts bons records sobretot d'infantil: jardins (plural) inmensos, sorreres, classes que donen totes al pati, la casa de fusta. Equipaments molt bons. Educació en valors. Les mestres me les estimava molt.

L'únic és que llavors estava molt massificat, després d'infantil erem de 40 a 42 per classe. Vaig enganxar el bum de natalitat dels 70.

El que si trobo malament és que no em van detectar mai un TDH i dislèxia. Sabent-ho no hagués anat mai tant malament amb els estudis ni m'hagués angoixant tant amb el tema. (Ara suposo que es vigila més, hi ha més informació). Es veu que pot passar en escoles grans, els que no donen bons resultats d'alguna manera 'cauen'..

Soc de Barcelona i hi anava amb el servei d'autocars. Pregunta, depén del número de nens a recollir. Fan una ruta i estableixen diferents punts de recollida.

És molt cara. I amb els extres més.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: Danu » dc. març 18, 2015 9:58 am

Hola, reines.
Reprenc aquest fil antic per preguntar-vos si sabeu quant són les quotes del Garbí ara per ara, ja que no vaig poder anar a les portes obertes (encara que la meva nena encara va a P1, però estem ja pensant).
I també m'agradaria saber si treballen per projectes , si a infantil es fan moltes fitxes i si les activitats extraescolars són gaire cares.
Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: FloR » dg. març 22, 2015 8:29 am

Danu, les quotes son 450 a infantil i 500 a primària per 10 mensualitats, inclou tot excepte colònies, el xandall i la bata, les extraescolars tenen preus normals. El pagament a la fundació és de 600€ i es fa un cop per fill. Material has de pagar 50€. És un cole fantàstic, no fan fitxes, tot son projectes, l´has dánar a veure :ok:
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: ESCOLA GARBÍ A ESPLUGUES DE LLOBREGAT!!!!!

EntradaAutor: Danu » dl. març 23, 2015 4:13 pm

Gràcies, guapa!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::