Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Pety
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 02, 2014 10:40 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Pety » dj. des. 11, 2014 2:38 pm

Hola!!

Jo dir-te que porto a la meva nena a la KIDSCO GLORIAS i tot i que ella va contenta jo estic molt descontenta perque el PATI QUE TENEN es horrible!! Estàn sense sortir dies i dies perque quan plou no xucla l'aigua. La setmana passada van estat SENSE PATI TOTO UNA SETMANA!! Creus que nens tant petits han d'estar sin sortir al pati tan de temps.
Jo em queixo a la directora de Barcelona i la central de Madrid pero no fan res!! Ells no volen gastar-se calers!! total, els nens estàn dos anys i "te torean" para que passi el temps i la teva filla marxi.

NO RECOMANO ni KIDSCO GLORIAS i per extensió KIDSCO BAC DE RODA!!
Pety
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 02, 2014 10:40 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Pety » dj. des. 11, 2014 3:03 pm

Si no voleu que el vostre fill es quedi dies, i dies sense pati no l'apunteo a kIDSCO GLORIAS!

Cobran molts diners per a que no tinguin un pati en condicions!!!!

Si aneu a veure quina milonga us explican!!! Pot ser diràn que treuran als nens a la zona de terra però és mentira!! no hi van!!!
Pety
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 02, 2014 10:40 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Pety » dj. des. 11, 2014 3:09 pm

Nooo recomano KIDSCO GLORIAS!!

Els nens es pasen díes i dies sense sortir al pati. La setmana pasada sensera sense sortir!! Una vergonya!! i tot perque no volen canviar la castanya del cesped que tenen.

Que no us enredin!!! que no la canviaran perque el vostre petit nomès estarà 2 anys i pasaran de vosaltres!
xicxic
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 12, 2015 4:51 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: xicxic » dj. març 12, 2015 5:02 pm

En el meu cas sóc mare de nen@ a kidsco glòries i discrepo de la teva postura...
Si plou potser no surten al pati... però com en la majoria d'escoles...si no tenen un porxo...
Per mi és més important les activitats que fan... l'anglès que imparteixen... el somriure de les mestres... i ho més important que el meu fill vagi content i s'estimi la mestra com una més...

Crec que el tracte amb la família és molt important i a Kidsco Glòries m'han tractat com si fos una petita família. He dut la meva puceta durant 3 anys i jo estic encantada.

Si hagués pogut també em va encantar la Serralada però no hi havia places...i haig de dir que em van atendre de fàbula... també em va semblar juntament amb Kidsco una bona escola.
sandra.martinez-crespo
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 3:03 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: sandra.martinez-crespo » dj. feb. 16, 2017 3:14 pm

Hola!! Retomando el tema de las guarderías de la zona, vivo en zona clot y este año quiero llevarla a alguna guarde de la zona, recomendaciones?

He visitado la Ter Vint y voy a visitar la Serralada y la Giravolt.

Gracias de antemano!
papalloneta40
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. nov. 18, 2016 6:18 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: papalloneta40 » dv. feb. 17, 2017 8:46 pm

Bona tarda Sandra, has mirat les públiques de la teva zona? potser tens aprop el clot de la mel o el petit princep. Les escoles publiques a barcelona funcionen molt bé i són una garantia.
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: PereLlull » dv. feb. 17, 2017 10:08 pm

De las públicas, recomendaría Dolors Almeda y Júpiter. Pero como siempre lo mismo, la dificultad de poder entrar y luego las públicas parece que no sepan que hoy en día los padres trabajan los 2, no sólo uno. Y la verdad, creo que si eres un padre/madre responsable quieres ser tú quién lo lleve por la mañana y luego la pareja pase a buscarlo por la tarde o viceversa, pero no los abuelos. Los abuelos son para que disfruten con los nietos, no para hacer las funciones de los padres. Y poder ser padre responsable trabajador y familiar con Escola Bressol pública es una quimera!
En fin, resumiendo:
Recomiendo de Escoles Bressol privadas: Serralada y Grimm.
Recomiendo de Escoles Bressol públicas: Júpiter y Dolors Almeda.
Las del resto del Distrito detecté errores desde mi punto de vista y a veces personal no suficientemente vocacional o motivado para tan importante tarea.
Espero haber podido servir de ayuda, Saludos!
PereLlull l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 10, 2017 10:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
papalloneta40
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. nov. 18, 2016 6:18 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: papalloneta40 » dc. feb. 22, 2017 4:18 pm

Bon dia, acavo de veure a la web de l.ajuntament que ja estan les jornades de portes obertes! ara toca esperar!
Anna G.
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 17, 2017 9:49 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Anna G. » dv. març 17, 2017 10:21 pm

Jo vaig tenir a la meva filla en el Blau, i no t'ho recomano per res.
Vam apuntar a la nostra filla perquè ens havien parlat bé del lloc. Tot aparenta ser meravellós (i tu t'ho creïs), però quan hi ha un problema greu t'adones de tot.
Jo vaig tenir a la meva filla allà des de molt petita. Però en l'últim any sempre sortia rara i trista. Al Blau en deien que això era perquè no s'adaptava i al ser filla única era normal, però amb el temps vam anar veient que tenia algunes esgarrapades per la cara. Ella deia que l'hi feia el seu company XXXX. Ens vam queixar a l'escola i ens van dir que ells estaven sempre molt atents i se les havia d'haver fet sola o les portava de casa, "coses d'aquesta edat".
Pero aquestes ferides van començar a passar habitualment i cada vegada més evident, així que vam demanar que vigilessin a veure què si era cert que XXX estava fent-li mal i, si era cert, que parlessin amb els pares d'aquest nen. No només no van parlar amb ningú, sinó que ens van demanar paciència fins a acabar el curs i sobretot "discreció".
Per descomptat no vam esperar ni un segon i ens vam anar d'allà. Estan més preocupats per quedar bé en apariències que per arreglar els problemes.
Els pares que estan encantats amb aquest centre seguramnet no han tingut mai un problema així de seriós, sinó no estraían tan encantats.
Després vam anar a la Palmera i tot va anar fenomenal. No et deixis portar per les bones aparences.
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: mandarina777 » dv. abr. 28, 2017 4:44 pm

Si os entra por zona el petit princep esta genial yo estoy encantada
lisaferma1976
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. abr. 15, 2017 9:15 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: lisaferma1976 » dv. abr. 28, 2017 5:01 pm

Buenas. A mi me gustaría tener referencias de las de la zona de Rambla prim, el gronxador, Margalló i La verneda de sant martí. La semana que viene son puertas abiertas y estaria bien cambiar impresiones.
martin
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:47 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: martin » dc. març 28, 2018 10:50 am

Hola,

Algú sap els preus de la serralada?
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: PereLlull » dj. abr. 12, 2018 6:49 pm

martin ha escrit:Hola,

Algú sap els preus de la serralada?


Calcula més o menys si fa horari lectiu i es queda a dinar, el cost és de 500 euros al mes aproximadament. Excel·lent escola bressol, magnífica opció, ni ho dubtis.

Tothom que conec que ha portat allà els seus fills, ha estat un encert.
Èlia 777
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. oct. 07, 2016 11:57 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Èlia 777 » dc. feb. 27, 2019 9:28 am

Hola,

Tot i que veig que hi ha entrades de fa uns anys, escric per si alguna mare o pare entra en aquest fil cercant espais adreçats a nens i nenes menors de 3 anys, per la zona de Sant Martí. El nostre fill va a l'Escoleta dels Indians i estem molt contentxs! Està al carrer Rosselló, al barri del Clot. Hi ha tres educadores per a un màxim de 18-19 infants. L'espai es divideix en una sala de psicomotricitat, un ambient pensat per a dinàmiques més relaxades i un pati amb sorral i amb una caseta de fusta que té enamorat al nostre fill! Les educadores tenen una mirada i unes maneres de fer totalment repectuoses amb els infants, s'adapten al ritme de cada nenx i es nota que se'ls estimen. Les famílies hi participem activament, organitzant-nos en comisions, i podem romandre dins de l'espai el temps que considerem necessari. He de dir que abans de decidir-nos per aquesta escoleta, vam estar mirant-te d'altres escoles bressol i llars d'infants, i fins i tot una altra escoleta propera, però cap no ens va arribar a convèncer. A dia d'avui, podem dir que estem encantats d'haver trobat un lloc tan acollidor i familiar... i a més a més, a prop de casa! L'única cosa que ens fa pena és que s'acabi als 3 anys, moment en què ens tocarà cercar escola per la zona i, de moment, estem perdudíssims en aquest sentit!
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: LanaTron » dv. març 08, 2019 5:21 pm

Hola famílies!
Tinc 4 Escoles Bressol Municipals prop de casa i m'agradaria saber si en coneixeu alguna o teniu cap referència:

CLOT DE LA MEL
ESQUITX
BRESSOL DE POBLENOU
DOLORS CANALS

Si teniu referència d'alguna altra municipal del barri benvinguda serà!Gràcies per avançat!
lisaferma1976
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. abr. 15, 2017 9:15 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: lisaferma1976 » ds. març 16, 2019 7:00 pm

Bona tarda LanaTron
Jo estic a Margalló,prop de les que tu comentes a la plaça de La Palmera i estic encantada, són molt carinyoses i amables i els meus nens no volen marxar d'allà ales cinc. La pena és que el curs vinent ja marxem a l'escola i els veig tant petits i estan tant bé a la llar d'infants que em fa molta pena que s'acabi.
Salutacions!
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: LanaTron » ds. març 16, 2019 8:55 pm

Grácies!!em cau una mica lluny ja la Plaça de la Palmera, però t'ho agraeixo! :globus: De totes formes la pública sempre és una opció segura en quant a EB. Ara suposo que estarás a tope amb l'elecció d'Escola, molta sort!
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: mooneta » dt. abr. 09, 2019 2:33 pm

Bones Lisa! A mi m'interessa la margalló!! Però no sé si és molt difícil entrar a P1

L'altre que tenia previst anar a veure és la cascavell.

Sabeu si hi ha alguna de les públiques que no ompli?
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: LanaTron » dv. abr. 26, 2019 11:43 am

LanaTron ha escrit:Hola famílies!
Tinc 4 Escoles Bressol Municipals prop de casa i m'agradaria saber si en coneixeu alguna o teniu cap referència:

CLOT DE LA MEL
ESQUITX
BRESSOL DE POBLENOU
DOLORS CANALS

Si teniu referència d'alguna altra municipal del barri benvinguda serà!Gràcies per avançat!



Hola! ja estem mirant Escoles Bressol públiques i m'he sorprés gratament de la qualitat que hi ha al barri, tenim vàries i molt bones opcions!

ESquitx: equip maco pero instal·lacions antigues i poc espai (pati no està mal: Properament, potser 2020-2021 aniran a l'antiga Pere Calafell. De moment tenen ràtio inferior que la resta al ser més petita. (7 lactants, 10 caminants i 18 grans a l'aula). Aquesta és millor visitar-la en persona, es veu més diferent que la resta de EB públiques.

Clot de la Mel: més petit l'edifici, (li falta una bona Sala d'Usos Múltiples) que altres però el pati molt xulo. Propostes interessants, fan activitats al barri, AMPA potent....NO TENEN PLACES QUASI DE GRANS (P2)

EStació: pati més petit que la resta que he vist però instal·lacions molt xules!i la Sala Usos Múltiples gran i amb molta proposta de fet totes s'assemblen.(NOMES TENEN DOS PLACES DE GRANS P2)


Totes tenen els mateixos horaris, tenen casal al juliol de 8 a 17h (es paga a part). i horari de 8 a 15h juliol i setembre sencer, vacances nadals i setmana santa tancades...aquest és el problema de la pública, necessites repartir les vacances amb company/companya, o tens ajuda de familia o diners per pagar cangurs a part. És una llàstima...però pel projecte jo ho prefereixo, és garantia de qualitat.

La veritat és que ho tindrem dificil per escollir, acabarem triant per logística suposo...

Alguna opinió més? dilluns aniré a veure la de Poblenou! el fòrum està una mica mort...
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: LanaTron » dv. abr. 26, 2019 11:45 am

mooneta ha escrit:Bones Lisa! A mi m'interessa la margalló!! Però no sé si és molt difícil entrar a P1

L'altre que tenia previst anar a veure és la cascavell.

Sabeu si hi ha alguna de les públiques que no ompli?



Jo crec que Esquitx pot no emplenar

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::