Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
atreB+
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: atreB+ » dt. març 12, 2013 11:22 am

Gràcies Nohac 12 tot i que a mi m keda llunyet...potser alguna mami li fa servei....
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Avatar de l’usuari
atreB+
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: atreB+ » dc. març 27, 2013 3:51 pm

ja està noies decidit! ens hem kedat amb la Kidsco de Glòries!!! N'he visitat un munt... i si no eren cares... i precioses.... eren horroroses i barates.... al final un terme mig i molt cuca...
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
ybarrio
Entrades: 2
Membre des de: dt. abr. 02, 2013 3:56 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: ybarrio » dt. abr. 02, 2013 4:05 pm

atreB+ ha escrit:ja està noies decidit! ens hem kedat amb la Kidsco de Glòries!!! N'he visitat un munt... i si no eren cares... i precioses.... eren horroroses i barates.... al final un terme mig i molt cuca...



Bona tarda!!

Una pregunteta... Si no és molta indiscreció quan val més o menys la Kidsco? Les que dius que son cares, quant cares son? ajaj!

Es per començar a fer-me una idea!

Gràcies!
Avatar de l’usuari
atreB+
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: atreB+ » dt. abr. 02, 2013 4:26 pm

és que el problema no és la mensualitat...xq cada escola tho dona desglossat a la seva manera... has de sumar tot... el que et costa dinar, el q et costa la mensualitat...el q et val la matrícula... el q et val el material escolar...els uniformes, agendes,bates... i si et cobren per ser menor de 12 mesos un extra...
sumarho i dividir-ho entre 11 mensualitats

la meva q va a P0 fent números rodons pagaré sobre els 360€ mensuals... dividint la matrícula en 11 mesos...i tot el q es paga en 11 mesos... (sols anirà 4 mesos q keden d curs...)

a la mafalda em sortia x 405€ sense contar uniformes i extras...

i al llimoner també sobre els 340€... encara q al setembre baixen preus...

a la campaneta q a mi personalment no m'ha agradat...tenen una tarifa plana amb menjar inclòs de 330€ tot el dia, els preus de les altres es sols de matí...

tho hauràs de mirar tot xq cada escola tho posa diferent... i jo he primat l'espai, la llum...l'ambient...les mestres...i evidentment el preu....

He vist llars i llars... i hi ha cada una q mhe caigut de cul... però cadascú busca coses diferents...
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
CTV12
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:29 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: CTV12 » dl. abr. 29, 2013 9:08 pm

Hola!
Jo fa un any porto a la meva filla a la llar d'infants Maria Reina, estic súper contenta, tenen un tracte molt familiar, pots parlar amb les educadores diariament, la meva filla va molt contenta. A part de quidar-la molt bé (com la majoria de llar d'infants), també aprén moltíssimes coses que em deixen encantada.
Està una mica lluny de la zona de les llars que parlàveu, està tocant al carrer Marina, per si algú li interessa.
La meva cuñada porta al nen al Tervint i també està molt contenta. Però ella em va desaconsellar la Kidsco per problemes que va tenir, ja que abans portava el nen allà i el va treure..
Espero que us ajudi
Avatar de l’usuari
atreB+
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: atreB+ » dl. abr. 29, 2013 10:43 pm

A mi n canvi no m va agradar Tervint. En quant a instal.lacions...i estic contenta amb la kidsco...el tracte genial i les mestres un 10.
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: donadaigua » dt. jul. 02, 2013 2:57 pm

Hola! Doncs jo estic buscant una escola bressol x la zona de gran via amb bac de roda per portar al meu petit cap als 2 anyets. A part de que m'agradaria q tingues espai a lexterior amb sorra o gespa... Pero el que mes magradari trobar, es una escoleta on fessin un periode d'adaptació més flexible i no tant estandaritzat.
Moltíssimes gràcies!!! I si m'assebento d'alguna, ja ho faré saber tmb! :)
Avatar de l’usuari
atreB+
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: atreB+ » dj. jul. 04, 2013 10:16 am

Hila donadaigua! Doncs jo duc a la meva filla a kidsco glòries... Del c/bilbao... Se q tenen una altre a Bac de Roda... No se ben bé on.. Jo estic molt contenta i el periode dadaptacio el vam fer a mida d la nena.. I evidentment meu x convinar amb la feina... No m van imposar res... Pel que fa a lescola sé que s força gran...ves a mirarho perquè tinc entès q en quan instal·lacions està molt bé...jo ho desconec x eso.
Molta sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: donadaigua » dv. jul. 05, 2013 4:36 pm

Moltíssimes gràcies! La veritat es que tinc més a prop la de Bilbao i la tinc de camí a la feina. Aixi a la kidsco fan adaptació segons les necessitats? Ai que be! I mes o menys em pots dir quin cost te? O si tenen un minim dhores al dia que has de portar al petit? Moltes graciea de nou!
Avatar de l’usuari
atreB+
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: atreB+ » dv. jul. 05, 2013 5:21 pm

Millor que ho preguntis personalment perquè ara d cap no ho sé...
De les que vai veure x aki es mitja...en quan a preu...Mafalda s cara i preciosa...tb hi ha la Serralada que es una mika més barata kidsco i tb m va encantar...po està a rebossar i no tenien plaça...i Kidsco estava entre les altres dos...si trukes i vas a veurela et dobaran els preus al moment. Perquè a part més je un preu mensual has d contar tot...material, uniforme,dinar...
La d glòries és molt chicarrona po a mi mencanta i les mestres son molt makes.
Jo duc la meca filla d 9 a 13 i dina alli... Crec que s lhorari d dematí...i tentra el dinar si s baby...
Més gran ja no sé....
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Avatar de l’usuari
atreB+
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: atreB+ » dv. jul. 05, 2013 5:24 pm

Pel que fa a ladaptacio no m van posar pegues...ells m trucaven i m deien si la nena stava cansadeta o ja tenia prou...i jo si podia sortir feina pues anava... Si els hagues dit que no podia pues no passa res...po esto ja tho diran si hi vas...
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: ClaraO. » dl. jul. 08, 2013 7:48 pm

El Quique va a la Ter Vint i estem tots molt contents, la llar és tradicional catalana, i les instalacions són adequades i acollidores, tenen molta llum i els nens els veus tots molt contents. Les profesores, la cuinera, la directora i altres membres que hi treballen són tots molt macos i sempre disposats a ajudar-te i resoldre dubtes.
La llar d'infants Ter Vint serà sempre un gran record perquè és més que una llar,. Sempre tindrem un bon record de que va ser la primera escola del Quique i per mi un gran encert, :love:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Nanuka1987
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Nanuka1987 » dl. ago. 19, 2013 10:03 am

Hola mamis! Jo soc mestra de primària (una escola que també te des de llar d'infant fins a cicles formatius però està a l'eixample).

Visc al Clot desde que vaig néixer i ara que estem cercant, amb les referències que tinc i la meva pròpia experiència us explico.

Nosaltres, quan tinguem panxu i el petitó o petitoneta creixi ens decantarem per aquestes:

ESCOLA BRESSOL

Mare de Déu dels Angels: Està al barri de la Sagrera i tenen un programa d'Estimulació Primerenca que conec de primera mà. És brutal la veritat...i, si les coses no han canviat, començen als 2 mesos fins a P2. Amb pilotes grans de goma, un gronxador on es posa la mestra amb el nadó...etc en serio, si podeu, aneu a visitar una classe ja que és genial.
(No us puc donar informació d'educació infantil o primària ja que, tot i que els meus nebots hi van, com els meus fills a P.3 me'ls emportaré a la meva escola, no hi he indagat massa)

Giravol: La conec de primera mà i, també és molt bona. L'estimulació primerenca no és com a l'anterior però està molt bé, aprenen jugant, fan excursions amb els nanos i el tracte és molt proper.

Ter Vint i Blau: No ho he vist de primera mà però se que al Barri del Clot tenen molt bones referències i molt bon nom.

RESUM: Si l'economia m'ho permet, quan la meva panxu es decideixi a crèixer, portaré al meu petitó o petitona a Mare de Déu dels Angels (recordo que, només a l'escola bressol, no conec com funcionen els altres cursos).

EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

Al barri del Clot hi ha molt bones escoles.

La Farigola del Clot (pública): Quan jo era petita anava a La Farigola del Clot (pública) i, la veritat, tan jo com els meus pares vam quedar encantadissims! Ara, amb el tema de la inmigració hi ha gent que posa moltes pegues a l'escola, però el nivell segueix mantingut, els mestres super propers (mestres nous i de tota la vida) i molt dedicats. Tenen unes intal·lacions molt bones (3 patis), és escola verda amb lo qual, tenen un petit hort que els nanos cuiden), fan apadrinament intern (els grans apadrinen els nouvinguts a P.3 i són els seus padrins fins que els petits passen a 1r i els de 6é marxen de l'escola per anar a l'institut), un menjador amb cuina pròpia, una logopeda que ajuda als menuts amb les seves dificultats i una USEE (unitat de suport a l'educació especial les quals, només hi ha 8 a Barcelona). És una escola molt de barri, coneguda per tots.

Escola Cases (pública): No la conec però està molt ben reconeguda al barri. Té un pati molt maco obert els caps de setmana per tothom.

La Rambleta del Clot (pública): No la conec però m'han parlat prou bé.

Joan Roca (privada): Hi visc just davant però no la conec gaire. Tot i així, és una escola petita (abans d'una linia, ara de dues) molt feta al barri.

RESUM: Jo els portaria a La Farigola del Clot ja que la idea d'escola de barri (ho diuen casi totes i no totes ho són) és la base de la seva educació (sortides al mercat, sortides per conèixer les botigues del barri...etc). Realment el seu ideari va molt amb mi. Tot i així, jo portaré a la meva petitona o petitó a l'escola on jo treballo, no és el que més m'agradaria però el tema logístic i económic ens marca...

Espero haver-vos pogut ajudar una miqueta.

Petonarros mamis!
Imatge
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Charliemi » ds. març 15, 2014 6:19 am

Hola noies,

com passa el temps!! Vaig obrir el post per buscar escola bressol i ara ja estem mirant escola per a l'any vinent!! El cas es que ens hem de decidir ja i no sabem que fer... com que algunes sou del barri he pensat que potser podrieu ajudar-me neu:-D . Hem anat a veure La Palmera, La Caixa i el Bac de Roda com a públigues i El Sant Rafael, els Verns, el San Francisco i el Joan Roca com a concertades. Al final sembla que dubtem entre els Verns i el San Francisco però no ens decidim... ufff.... Algún consell???
Avatar de l’usuari
Nanuka1987
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Nanuka1987 » dj. març 20, 2014 10:01 am

Hola Charliemi

Jo també he vist que vaig escriure aquest post sense tenir panxu!

Ara ja estem buscant escola bressol i ens estem decidint per la Milton del C/Mallorca (360 euros 7:30 a 18:30) i el Llimoner (690 de 7:45 a 18:00...massa car!!!!)

T'explico a veure si et puc ajudar. Sóc mestra de primària i conec una mica les escoles del barri. Jo descartaria: La Palmera, La Caixa i el Sant Rafael i em quedaria amb El Joan Roca o el Verns (no conex el San Francisco).
Heu mirat l'ETPClot com a convertada? Està bastant bé! I la Farigola del Clot o La Rambleta del Clot com a públiques?

Espero que us ajudi una miqueta la meva aprotació.
Imatge
ester001
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dj. març 20, 2014 1:39 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: ester001 » dv. març 21, 2014 10:26 am

L'any passat estava com tu dubtant entre el san francisco i el joan roca. Finalment ens vam decidir pel joan roca i estem supercontents.
En quant a escoles bressols nomes us puc recomenar la blau. El petit acaba aquest any i tambe ens agrada molt.
Ruor
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 07, 2014 12:07 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Ruor » dt. abr. 08, 2014 1:23 am

Nosaltres portem al nen a la Pere Calafell i estem molt contents. Ens va agradar molt com la Mafalda pero el preu era molt car.
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Charliemi » dj. abr. 10, 2014 9:19 pm

Hola, finalment hem posat el San Francisco com a primera opció i sembla que entrarà. El Joan Roca ens agafava massa lluny i donat que l'hauràn de dur els avis ens resulta poc pràctic, però també ens va agradar. I els Verns era la nostre segona opció, però ens va decidir que al San Francisco es pot quedar fins al 16 anys i fan més anglés. Esperem haver-la encertat, no m'ha agradat gens això de triar escola, m'ha suposat molts nervis la veritat. Gràcies per les aportacions.
claraluna
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 22, 2014 1:36 pm

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: claraluna » dt. abr. 22, 2014 1:49 pm

Fa temps que volia escriure aquí per a recomanar una llar d’infants que és una meravella. La Serralada, al costat del ETP Clot. Tinc una nena de dos anys i un nen d’un any allà i si dic que estic encantada em quedo curta!. L’escola és familiar, la directora i les professores encantadores, amb molta sensibilitat envers els infants, els preparen fantàstic per a l’escola a tots els nivells, estan “superespavilats” i els meus fills no poden ser més feliços quan hi van!! No han plorat mai i estan com a casa. Com em va dir una companya del barri…quan vagis a aquesta llar d’infants no en voldràs una altra, i tenia tota la raó, de fet, si tinguessin escola els hagués deixat allà sense cap dubte. No puc recomanar-ne cap altra de millor!!
Pety
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 02, 2014 10:40 am

Re: Escola bressol per la zona de Sant Martí (Barcelona)

EntradaAutor: Pety » dt. des. 02, 2014 11:07 am

Molt bon dia,

Sòc mare d'una nena que va a Kidsco a Glories i volia informar a totes aquelles famílies que estiguin interesades en KIDSCO GLORIES que el pati és tan dolent que es pasen dies sense sortir al aire lliure.

Les instalcions son correctes, el dinar és catering i nomes tenen peix un cop a la setmana però d'això no em queixo....

Tan l'escola, como el professorat estic contenta... però te un problema: EL PATI. Tot i quan al veus et sembla maco, després veus que els nens passen molts dies SENSE SORTIR perque quan plou, com tenen cesped artificial del dolent, no xucla l'aigüa i a l'hivern poden estar TRES DIES SENSE SORTIR AL PATI. Però lo pitjor, lo pitjor es que porto desde abril parlant d'aquest tema amb la central de Madrid (on prenen les decisions) i no em fan cas, no fan res, de res, nomès diun que és molt car posar sol.lucions. Perdoneu, paguem cada familia 470€ al mes, que no em diguin que no tenen calers per arreclar aquest tema.

Espero ajudar a tots els pares que siguin tan sensibles com jo al fet de que els seus fills no poden sortir al pati quan vivim a Barcelona no a un país nordic.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::