referències escola MAGNÒLIA

Canvia el seu entorn: professores i amics.

oca.carlota
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 12:48 am

referències escola MAGNÒLIA

dc. maig 02, 2007 9:18 pm

HOLA!!sóc nova i hem dic Carlota!!Tinc una princesa a casa que acaba de fer els 18 mesos!!Com pasa el temps!Tot i que jo no voldria -xq esta molt be a casa amb mi- tothom em diu que li aniria molt bé anar a la llar d'infants per tal de preparar-se pel cole de grans..Visc a Sant Cugat i al parc m'han parlat molt bé de la llar d'infants Magnòlia..Diuen que és molt maca, les instal·lacions molt bé i bon professorat..és veritat?

Algú la coneix?Teniu referències?Són bones?Ajudaaaaaaaaa'm

En cas que les referències no siguin bones sabeu d'altra llar d'infants de sant cugat?

MOLTES MOLTES GRÀCIES..
annica
:: lleona
:: lleona
Entrades: 915
Membre des de: dj. març 23, 2006 4:34 pm

dj. maig 03, 2007 3:57 pm

hola!
jo amb aquest tema no et puc ajudar pq no ho conec, no visc a sant cugat, però segur que alguna de les noies te'n podrà donar informació!

si tu no ho tens clar i tens l'opció de no dur-la a la llar d'infans...jo crec que només que hi vagin l'any abans de comencar a l'escola de grans (és com li diem ara a casa) ja està prou bé, però si a tu t'ha d'anar bé, ni que sigui unes horetes per fer les teves coses i dedicar-te una mica de temps (que va molt bé i és importantíssim!) tampoc no estaria malament, no?
no sé, i el teu marit què hi diu?

bé volia donar-te la benvinguda i ja ho saps, aquí estem pel que calgui!!! :ok:

BENVINGUDA!!

per cert, com es diu la teva princesa?
oca.carlota
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 12:48 am

dj. maig 03, 2007 10:53 pm

hola annica!!
moltes gràcies per ajudar-me!!!La veritat és que tens raó, crec que encar que em costi al principi podria deixar-la només unes horetes i així podria fer les meves cosetes..el meu marit és un sol i diu que vol que les dos estiguem contentes, ell és partidari de la llar un any abans com dius tu..Per cert, la meva princesa es diu Carlota (com la mami)...

Algú sap si es pot començar la llar al gener o febrer en comptes del setembre?Sabeu tema profes?Alguna en especial?Horari?Preus?buuuuuuuuuuuf cuantes coses!!!!!

Gràcies a totesssssssssssssssssss
Vi
Visitant

dv. maig 04, 2007 9:25 am

HOLA OCA CARLOTA!!! BENVINGUDA AL SOCPETIT!!!

ESTIC D'ACORD AMB L'ANNICA, SI NO N'ESTÀS SEGURA NO L'APUNTIS. HAS D'ESTAR SEGURA I TENIR CLAR ON LA VOLS DEIXAR, ÉS MOLT IMPORTANT PER LA TEVA TRANQUILITAT. SI US HO PODEU PERMETRE I PODEU ESPERAR A QUE TINGUI DOS ANYS PER COMENÇAR, ENDAVANT!
EL QUE PREGUNTES DE COMENÇAR MÉS TARD QUAN JA HA COMENÇAT EL CURS. A LES PRIVADES, SI HI HA PLAÇA NORMALMENT NO HI HA CAP PROBLEMA. A LES PÚBLIQUES, ACOSTUMEN A HAVER-HI LLISTES D'ESPERA, I QUAN UN NEN ES DONA DE BAIXA ENTRA EL SEGÜENT DE LA LLISTA. SI NO EL FAS ENTRAR, PASSES A L FINAL O TE'N TREUEN DIRECTAMENT.
PREUS,. NO SÉ A SANT CUGAT, AQUÍ ESTAN PELS NÚVOLS. PREPARA UN MÍNIM DE 250 € AL MES, TIRANT BAIX.
PREGUNTA A LA TEVA OME (OFICINA MUNICIPAL D'ESCOLARITZACIÓ), ACOSTUMEN A INFORMAR-TE FORÇA BÉ.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: