escola bressol a Nou Barris

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: Xaina » dv. feb. 08, 2013 9:13 am

Hola,

Moltes gracies per la info Juditinha.
La veritat es que crec que intentaré esperar i creuar els dits per a que quedi alguna plaça vacant a les públiques. Penso que per pagar 500 euros al mes sempre hi seré a temps.

Salut i sort
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dv. feb. 08, 2013 9:44 am

Finalment he cancel.lat la cita ue tenia la setmana que ve a la magnòlia, si ja tinc clar q no el portaré amb la informació que ens ha donat la enmagica, no perdré el temps allà.
Em queden 2 visites:
La lluna
El tren Groc

d'aquesta última algú té referències?
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dl. feb. 11, 2013 6:08 pm

Vinc de La LLI La lluna i l'he trobat bastant bé tant instal.lacions, com projecte pedagògic, cuina propia, el pati a fora a la urbanització molt bé, preus tal i com va explicar la emmagica no gaire cars, fins i tot tenen oferta de segona ma de bates, xandalls, marfagues etc de pares q ja han sortit i se li ha quedat nou ho venen a meitat de preu...
fan angles 2 cops x setmana, sortides casi mensuals, l'atenció q m'han donat m'ha agradat bastant.
Bé ara esperaré a el tren groc i decidiré però de moment esta entre la DINO i la LLUNA
Com aneu la resta? heu visitat alguna més?
emmagica
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 9:52 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: emmagica » dl. feb. 11, 2013 6:40 pm

Juditinha,

Nosaltres avui hem anat a l'Alfa, al passatge de l'Esperança (al costat de la pl. Virrei) i no ens ha agradat, ni les intal·lacions, força tronades, ni la manera d'informar-nos. A més, quan hem entrat al despatx, i després a les aules també, ens hem trobat tot d'icones religioses i això no va amb nosaltres.

Em pots informar dels preus de la DIno? Hi tinc hora divendres, però per anar una mica sobre segur.

Annatp, El petit món és al carrer Cartellà 50-56, entre Amílcar i Sta. Matilde.
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: annatp » dl. feb. 11, 2013 7:28 pm

Gracies bonica.
Vaig anar a les portes obertes dijous passat...i nomes entrar al despatx la directora ens diu: la matricula son 250 euros i es paga un cop l'any,la calefaccio 50 al gener i.un llarg etc .....em.vaig quedar de pedra i sense ganes de seguir amb la visita. No em van preguntar res de la nena .....i jo.que sobretot volia saber que farien 8h amb la meva filla i res.... Que no deixo un sac de patates!!!!! Tinc els preus si a alguna li interessa que m'ho digui
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: annatp » dl. feb. 11, 2013 7:30 pm

Crec que em decideixo per la Donald al carrer acacies!!!! Alguna te opinions?
Imatge
Imatge
emmagica
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 9:52 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: emmagica » dl. feb. 11, 2013 8:13 pm

Annatp,

Tinc una alumna que és profe d'escola bressol i va fer les pràctiques a la Donald. Ella me'n va parlar molt bé. Perquè et facis una idea de quants anys estem parlant, la noia aquesta en té 36. Si et serveix...
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: annatp » dl. feb. 11, 2013 8:29 pm

emmagica ha escrit:Annatp,

Tinc una alumna que és profe d'escola bressol i va fer les pràctiques a la Donald. Ella me'n va parlar molt bé. Perquè et facis una idea de quants anys estem parlant, la noia aquesta en té 36. Si et serveix...


i tant!!! Totes les opinions son benvingudes!!! Gracies.
Deixare la nena amb 6 mesos i em costa tant...aix
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dt. feb. 12, 2013 8:36 am

Annatp t'entenc molt bé, fa coseta deixar a la nena tant petita i si a sobre no saps que faran amb ella tantes hores, si no t'expliquen bé sembla que allò serà més bé un parking que una escola.
Jo en principi vull deixar-lo al setembre, que ja tindra una mica més d'un anyet, espero poder fer-ho així.
Enmagica la teva nena es més gran oi? o m'ho ha semblat per que deies que li van donar joguines a la lluna mentre parlaveu, quan vols que comenci, al setembre? us han posat traves per començar a meitat de curs o totes comenceu al setembre?

Bé, et poso els preus que em van donar a la Dino així ja vas amb una idea:
Reserva plaça anual 167€
cole 230€
mitja pensió 168€
material trimestral 40€
festes i sortides 98
equip roba 136€
llibreta 13€
hora extra 39€

crec q no em deixo res. Bé a veure que et sembla, potser al final coincidim a la mateixa amb els petits jejeje
emmagica
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 9:52 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: emmagica » dt. feb. 12, 2013 3:43 pm

Juditinha,

La meva nena té ara 14 mesos, així que començarà amb 22 mesos la guarde (és de les petites, que va néixer al novembre) i farà P2. Buff, la Dino. Pica una mica, no? Nosaltres cada cop tenim més coll avall que la portarem a la Lluna. Al final, això de buscar escola bressol és bastant una qüestió de sensacions, i, a l'espera d'anar divendres a la Dino, on ens hem sentit superbé ha estat a La lluna.

Divendres acabarem de decidir!

Gràcies!
emmagica
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 9:52 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: emmagica » dv. feb. 15, 2013 10:36 pm

Juditinha,

Ja ens hem decidit: definitivament portarem la nena a La Lluna. Avui hem vist la Dino i, tot i que està força bé, no hem sentit el que vam sentir a La Lluna, i és que, com ja us vaig dir, ens hi vam sentir moooolt com a casa i la noia que ens va atendre, que ens va agradar molt, serà la profe de P2. Així que, entre això i que, a més, és més barata que la Dino, ho tenim claríssim.
La setmana vinent anirem a fer la reserva de plaça, cosa que no treu que en miri alguna de pública pel barri. En coneixes alguna?
I vosaltres com ho porteu? Ja us heu decidit?

Pilarin, he mirat la web d'El Trencaclosques i, potser m'equivoco, però sembla més una ludoteca que una llar d'infants. Només per això, per a nosaltres ja no és una opció. Però gràcies per la informació.
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » ds. feb. 16, 2013 9:23 am

emmagica ha escrit:Juditinha,

Ja ens hem decidit: definitivament portarem la nena a La Lluna. Avui hem vist la Dino i, tot i que està força bé, no hem sentit el que vam sentir a La Lluna, i és que, com ja us vaig dir, ens hi vam sentir moooolt com a casa i la noia que ens va atendre, que ens va agradar molt, serà la profe de P2. Així que, entre això i que, a més, és més barata que la Dino, ho tenim claríssim.
La setmana vinent anirem a fer la reserva de plaça, cosa que no treu que en miri alguna de pública pel barri. En coneixes alguna?
I vosaltres com ho porteu? Ja us heu decidit?

Pilarin, he mirat la web d'El Trencaclosques i, potser m'equivoco, però sembla més una ludoteca que una llar d'infants. Només per això, per a nosaltres ja no és una opció. Però gràcies per la informació.


Donc nosaltres segurament ens decidim per la Dino, La lluna també ens va agradar molt però la Dino ens agafa millor per situació entre casa meva i la dels meus sogres q sera qui l'hagin d'anar a buscar si es posa malalt, em va agradar molt el pati i que facin activitats a l'aire lliure quan fa bo, les activitats q tenen programades m'agraden molt també i com segurament l'hagi de deixar a l'abril per circumstàncies familiars, allà m'ho han posat mot facil i han estat molt comprensius amb la situació i podria començar d'un dia per l'altre si fos el cas, cosa q a a lluna, al tenir només 1 plaça lliure per l'abril, els hi havia de dir ja si la volia i ara mateix no ho podria concretar.

Crec q totes dues son molt bona elecció, despres d'altres q he vist crec q son del millor q hi ha pel barri.

En quant a públiques al carrer Artesania tens l'algimon, a mi m'agrada molt pel q fa a les instal-lacions i el q he vist a la web, llàstima q per qüestió d'horari no pugui portar el nen a la pública... Desprès tens la Can Dragó, prop de l'heron city, aquesta és nova. Em sembla q al maig comencen les preincripcions a la pública, encara no està publicat però serà per aquestes dates, el no se es si les portes obertes les faran abans, ho pots anar mirant a la web d'educació.
angi.garci
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 5:58 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: angi.garci » dc. feb. 27, 2013 6:04 pm

Hola!

Nosaltres estem començant a mirar escoles bressol per la meva filla que té 18 mesos. Tenim clar que ens agradaria molt que anés a una pública i just començo a mirar. Visc per la zona de Virrei Amat i no sé quines escoles bressol toquen per zona ni quan comencen les preinscripcions ni per on començar... He sentit que ara hi ha més places lliures a les escoles bressol públiques pel tema de la crisi... en sabeu alguna cosa?

Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: Xaina » dj. feb. 28, 2013 10:59 am

Hola Angi.garci,

Les escoles bressols van per districte aixi que tens els mateixos punts per a tot Nou Barris.

Jo et recomano 100% una publica, jo he viscut les dues experiencies i per a mi la pública es infinitament millor. Ara bé, com a logística y organització familiar està clar que les privades ofereixen mes serveis. d'acollida, flexibilitat horaria, no fan tantes vacances etcc .

Jo et recomano molt l'Airet de Trinitat Nova, ja vaig fer-hi referencia en aquest post. Es on va el meu fill i n'estic encantada.
Jo l'any passat vaig anar a portes obertes de varies i pel que vaig veure et recomano:

El ralet i el pla de fornells, son les que em van agradar mes. L'Argimon em va semblar una mica massa "normatiu" i rígid.

Si vols mes detalls i et puc ajudar ja em diràs!!!

Salut!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
angi.garci
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 5:58 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: angi.garci » dv. març 01, 2013 6:11 pm

Gràcies Xaina!L'Airet té molt bona pinta però ens queda francament lluny de casa...

He estat mirant i he vist que les més properes a casa són EBM Turó, EBM Ciutat de Mallorca i la EBM Can Dragó... En teniu referències? Sabeu quan hi ha portes obertes? Gràcies!
ruty29
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 9:15 am

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: ruty29 » dj. maig 30, 2013 8:49 am

Bon día,

Referente a la elecció de l'escola Bressol us vaig a donar la meva opinió, jo tinc el meu Nen que aquest
any acaba a la Ll. La LLUNA, i estic encantadissima, el tracte amb els nens es Genia :***: l,

en tot moment pots parlar amb les mestres per saber com ha pasat el día, i si hi ha alguna cosa ellas mateixes sense que els diguis res t'ho expliquen.

La veritat es que el meu Nen va molt molt content, t'ajuden molt en tant en l'educació com al desenvolupament del teu fil@.

Fan moltes activitats educativas, aprenen molt i veus que realment les mestres fan la seva feina agust.
Es un la llar d'infants on crec que deixar "el Teu Gran Tresor" que es el teu fill@, es l'ho millor. <:-<

Jo vaig patir molt molt per deixar-lo pero ara que ja esta acaban el curs no m'arrepenteixo en cap moment tot el contrari estic Super Contenta i Agraïda amb l'escola i sobretot amb la seva educadora :***: que et dona sempre el seu suport. :anec:

Us la valoraría amb un 10. I no se que me dir. Que em fa molta pena que tingui que marxar a fer P3 a un altre escola, la Lluna es com una petita gran familia.

En tots els sentits es Genial.

Petons a totes i escolliu el que escolliu segur que escollireu Bé. :globus:
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: Xaina » dt. set. 10, 2013 9:06 pm

Hola Pilarín,

Disculpa però em sembla que això que fas es publicitat a saco no?
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Suri
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 4:42 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: Suri » dj. jul. 31, 2014 7:13 am

hola bunikes!!
Nosaltres finalment em apuntat a la peke a la Lluna, les profes ens van agradar molt i a més fan dues hores d'anglés a la setmana >.-<: >.-<:
Algú porta els seus pekes allà?¿
Salut!!
Imatge
lolaanju
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:28 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: lolaanju » dt. feb. 24, 2015 7:32 pm

Potser us cau una mica lluny pero n'hi ha una a Sant Andreu,darrera el SAFA, que es diu SPLAIT que esta MOLT BE i fan portes obertes el dimecres 11 de març a les 17.15
kukut
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 27, 2017 7:55 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: kukut » dl. març 27, 2017 8:15 pm

Hola!! Nosaltres varem anar a la Magnolia i no ens va agradar. T´enlluernen amb que tenen psicològa, fan molta experimentacio, etc...

el nostre nen va començar a P2, Es ideal per adaptació al cole donat que es com un P3. Molta experimentació, moltes activitats enriquidores, molta autonomia, però ens va faltar més familiaritat i empatia pels nens que tot comencen per primera vegada..., no és gens familiar es preescolar total.

No la recomano, sí que recomano ******** a concepció arenal, es tot lo contrari.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::