escola bressol a Nou Barris

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dt. nov. 27, 2012 3:55 pm

El proper curs portaré el meu fill a l'escola bressol, visc a Nou Barris, pro de Via Julia i m'agradaria que estigues a prop de casa però també que tinguès un bon projecte educatiu. L'EBM més propera es L'algimon, tot i que dubto que hi pugui entrar.
Em podrieu donar la vostra opinió d'escoles bressol concertades i/O privades de la zona que estiguin bé?
moltes gràcies
arisu
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. abr. 07, 2012 7:16 am

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: arisu » dt. nov. 27, 2012 4:06 pm

Hola la meva gemana va porta al seu fill a l'argimon desde que el peque tenia un any i ella va esta molt contenta!!! las instalacions estan molt be !! que tinguis molta sort!!!!!
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dt. nov. 27, 2012 4:29 pm

la veritat es que aquesta esscola m'agrada molt, pel que veig per fora i el que he llegit a la web. Vull mirar privades per si de cas no me l'agafen. Per cert, saps si en aquesta escola es por allargar la permanencia a la tarda o surten a les 5 tots els nens
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: Xaina » dc. nov. 28, 2012 9:05 am

Hola,

Jo també soc de nou barris, pero visc a la part de dalt de la via julia.
El meu petit va anar dels 5 mesos fins al curs passat als Patufets del carrer Nil, no te la recomano. Es cara, tancada i el propietari es un mafies.
Ara per fi, fa P2 a l'Airet una llar d'infants pública del consorci de Barcelona, pots veure el seu blog aquí: http://llarinfantsairet.blogspot.com.es/

No et queda tant aprop ja que està a la sortida del metro de Trinitat Nova pero jo et recomano que la visitis, es una meravella. Tenen un projecte educatiu super xulo, treball en colectivitat, hort, experimentació i unes educadores meravelloses, a part es de les mes econòmiques, ah! i el menjador es amb cuina propia i compren al mercat de la trinitat. També son bastant flexibles amb els horaris i tenen servei d'acollida i tarda.

Jo n'estic encantada, llàstima que aquest es l'últim any, i ara em toca la feina de buscar escola....bufffffffffffff, pero estic esperant un altre bebe i espero i desitjo que el pugui portar a l'airet. Un apunt mes es que l'escola es molt gran i tenen moltes places.

Bé, escirc amb tant d'engfasi, no perquè tingui cap vincle amb el centre, pero estic molt penedida d'haver portat al meu petit a la llar privada d'entrada i hagués agrait un consell en aquells moment.

Apa !!!! Molta sort
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
arisu
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. abr. 07, 2012 7:16 am

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: arisu » dj. nov. 29, 2012 8:04 am

Hola le he preguntat a la meva gemana el tema del allargament i m'ha dit que no que pel meti si que hi ha per entrar abans pero per sortitr mes tard no,D'aixo fa dos anys potser a canviat!!
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dl. des. 03, 2012 1:50 pm

xaina moltes gracies per la informació, he visitat la web i té molt bona pinta pero no trobo que hi hagi acollida a la tarda, el meu problema es que surto de l'escola a les 16:30h i estic al prat aixi que entre que arribo hauria de recollir el nen a les 17:30 mes o menys per que em doni temps. Les municipals tanquen toyes a les 17h aixi que haure de buscar una concertada o privada, tindre en compte el teu consell d'aquesta privda, moltes gracies!!!!
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dl. des. 03, 2012 1:53 pm

gracies arisu, crec que no ha canviat a la web posa fins les 17h, nomes he trobat servei d'acollida a la tarda a tres escoles bressol noves d'aquest curs però m'agafen massa lluny, no se si això s'estendra a totes les escoles bressol pero de moment crec q haure d'optar per la privada...
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dt. gen. 29, 2013 6:53 pm

Bé ja he començat a mirar les Llars d'infants concertades i privades de la zona, us explico una mica la primera q he visitat per si a algú li va bé la informació.
De moment he viitat la LLI Molina Blau, està al passeig valldaura, no m'ha desagradat però crec q est+a del tot descartada per un motiu per a mi insalvable... no té pati, quan el nens caminen els porten al parc central de nou barris, es a dir q estan al carrer, cosa q no m'agrada gens. I mentre no caminen allà tancadets tot el dia...
Bé, seguirem buscant, la propera visita serà la dino, ja us explicaré
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: annatp » dt. gen. 29, 2013 7:40 pm

Gracies!!!! Quines mes visitaras?
Imatge
Imatge
emmagica
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 9:52 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: emmagica » dj. gen. 31, 2013 10:15 pm

Hola,

Jo tb visc a Nou Barris i tb estic buscant escola bressol per a la nena. Us agrairé que, entre totes, ens anem posant al dia. Nosaltres dilluns tenim visita a La Lluna, que està al c. Borgonya. Fa molts anys que funciona i sempre ha tingut molt bona fama. A veure què tal. També hem demanat hora a la Magnòlia i a l'Alfa.

Algú en té referències???

Gràcies
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dl. feb. 04, 2013 11:27 am

annatp aquesta ta rda tinc cita a la Dino, que està a prop de la plaça soller, en aquesta tinc moltes esperances, no se m'agrada fisicament ja q s'assembla molt a l'estructura d'una pública (llàstima q per horaris no hi pugu optar a un EBM). Bé ja us explicaré q em diuen.
També tinc intenció de visitar Quixalla al passeig valldaura, tot i q aqui no m'han donat cita, m'han dit q m'apropi qualsevol dia a les 9:30h, no se....
i al Tren groc q m'han de trucar quan tinguin la paperassa de preinscripcions preparada, em van dir al febrer.

emmagica jo de les q parles no tinc referencies tot i q vaig visitar la web de la Magnòlia i em va encantar el seu projecte educatiu. M'agafa una mica lluny però potser demano cita. L'alfa no la conec. Si que estaria bé anar recopilant informació entre totes, i si tenim referencies compartir-les així ens serà més fàcil prendre aquesta decisió tant complicada q és triar Eescola Bressol
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: Raqueleta » dl. feb. 04, 2013 1:16 pm

Jo vivia a Nou Barris i al final vaig portar a la nena a una llar a prop de la feina perquè no vaig acabar de trobar res, en unes que volien que ja tinguessin un any, en altres que no tenien places, altres em van semblar excessivament cares...
He vist que parleu de la Quitxalla i és on vaig anar jo de petita!! La vaig mirar quan buscava per a la nena però en veure els preus em vaig desmotivar perquè era excessiu per a nosaltres. Només vaig veure l'entrada, que estava diferent de quan jo hi anava. El fort del tema és que la directora és la mateixa de quan hi anava jo i em va reconéixer!!! Em va mirar i em va preguntar si jo era la Raquel, que el meu germà és el X. Increïble!! Que no fa quatre dies precisament (en tinc 35), això em va semblar positiu, deu voler dir que s'implica, no?, però ja us dic, a mi em va semblar masa cara...
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dl. feb. 04, 2013 5:28 pm

Raquel te'n recordes més o menys quan et sortia la quixalla? gràcies
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: Raqueleta » dl. feb. 04, 2013 5:45 pm

juditinha ha escrit:Raquel te'n recordes més o menys quan et sortia la quixalla? gràcies

Ostres no, ho sento, va ser a principis del 2010... però la quota em va semblar elevada i a sobre havia de portar jo el menjar de casa, en altres llars per menys preu tenia inclós el dinar, que el feien al moment a la mateixa cuina de la llar...
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dl. feb. 04, 2013 6:36 pm

Raqueleta ha escrit:
juditinha ha escrit:Raquel te'n recordes més o menys quan et sortia la quixalla? gràcies

Ostres no, ho sento, va ser a principis del 2010... però la quota em va semblar elevada i a sobre havia de portar jo el menjar de casa, en altres llars per menys preu tenia inclós el dinar, que el feien al moment a la mateixa cuina de la llar...


Moltes gràcies igualment, aniré dijous si no passa res però això q m'has explicat que has de portar tu el menjar ja em sembla fatal, bé ja veurem que expliquen...
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dt. feb. 05, 2013 1:48 pm

emmagica ja has anat a visitar LA LLUNA? q t'ha semblat? si pots explicar-nos una mica q t'han dit, gràcies.
Jo ahir vsig anar a la Dino i em va agradar molt, es molt petita però no hi ha massificació de nens a les aules, m'han agradat les activitats q fan i com enfoquen la co.laboració de les familes, però m'ha semblat careta, no se hauré de comparar amb d'altres per veure si es això el que demanen a tot arreu o es perque no es concertada i puja més el preu.
Vosaltres teniu preus de les q heu visitat?
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: Xaina » dc. feb. 06, 2013 11:50 am

Hola,

M'uneixo de nou per aquí ja que tot i que m'havia jurat a mi mateixa que no tornaria a posar els peus en una privada/concertada......em sembla que ja hi torno a ser!!!

Us resumeixo el meu cas, per si algú em pot fer veure la llum :ok:

Tinc un nen de 2 anys i 4 mesos, aquest curs l'està fent a l'Airet (ja en vaig parlar per aquí) i n'estic encantadissima de la vida....ara estic amb el neguit del p3 i tot això...pero vaja, un altre tema.

Ara estic embarassada de 5 mesos, i el petit naixerà en principi la primera setmana de juny. Jo tenia entès que podía fer la pre inscripció a la publica un cop naixés, pero ara m'he assabentat que si l'1 de setembre no te les 16 setmanes, no tinc dret a fer-la.
Algú te mes informació d'aquest procés?

Per si no em queda mes remei, ja he descartat:

- Els Patufets del c/ Nil
. Molina del Passeig Valldaura

Bufffffffffffff quin kaos!!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
emmagica
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 9:52 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: emmagica » dc. feb. 06, 2013 9:29 pm

Noies,

A veure, anem a pams. Dilluns vam anar a La lluna. Les instal·lacions no estan malament, però no són luxoses, precisament. Netes sí, però no luxoses. Està en una "urbanització" i, tot i que no tenen pati propi, a 10 segons hi ha una zona infantil tancada que és de la urbanització i que quan és l'hora del pati hi tenen accés exclusiu. Tot nou: gronxadors, bancs i terra d'aquest que si cauen no es fan mal. Ens va agradar moltíssim el projecte, basat en l'experimentació del nen, i ens vam sentir de seguida com a casa. Ens va rebre una de les profes, en concret la que li tocaria a la nena si ens decidíssim per aquesta opció, i ens va asseure en una de les taules dels nens en cadires dels nens. Només entrar li va treure tot de joguines a la nena perquè jugués, i la van deixar anar i venir sense problemes. Fan anglès dos cops per setmana. Han de portar el xandall els dies que fan psicomotricitat i els dies que van d'excursió.

Avui hem anat a La Magnòlia. Ens ha rebut una coordinadora al seu despatx i ens ha venut, literalment, el seu producte. Les instal·lacions estan molt bé, però és un estil que no és el nostre. Ens hem sentit totalment fora de lloc, en un ambient que no va amb nosaltres. Fan anglès cada dia, tenen psicòleg, nutricionista, cada mes envien un recull als pares perquè sàpiguen què faran i què aprendran els nens durant el mes següent, pengen fotos al picasa perquè els pares les puguin descarregar, tenen un aparell connectat amb l'Hospital de Nens i si els passa alguna cosa apreten un botonet i posen una videoconferència amb el pediatra... Han de portar l'uniforme cada dia.

Preus:
La lluna:
Matrícula - 150€ (inclou despeses matriculació, assegurança i motxilla)
Mensualitat (de 9 a 12 i de 15 a 17) - 175€
Mitja pensió - 190€
Material trimestral (oct. gen. i abr.) - 35€
Xandall - 30€
Bata - 20€
Agenda - 8€

Magnòlia:
Matrícula - 310€
Mensualitat (de 9 a 12.30 i de 15 a 17) - 260€
Dinar - 8€
Berenar - 2€
Material - 122€
Motxilla - 32€
Bossa roba de recanvi- 11€
Màrfega (x fer la migdiada si es queden a dinar) - 33€
5 pitets - 41€
Xandall - 48€
Samarreta m/ll - 25€
Bata hivern- 28.5€
Samarreta m/c - 21.5€
Pantaló / faldilla estiu - 19.50€
Bata estiu - 24€

Permeteu-me que faci un "xist": para todo lo demás, MasterCard.

Nosaltres, a falta de veure l'Alfa dilluns, tenim claríssim que la Magnòlia no és una opció, no tan sols pel preu sinó perquè ja us dic que no ens hi hem sentit còmodes.

M'han parlat bé d'El petit Món, al carrer Cartellà amb Amílcar. Fan les visites els dijous de 18 a 20h. Potser ens hi passem. I ara miraré la Dino.

Espero haver-vos ajudat. Ah, per cert, Els patufets del c. Nil tanquen, o sigui que el curs vinent no hi seran.

Fins aviat
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dj. feb. 07, 2013 10:28 am

Xaina, pel que jo sé quan fas la preinscripció a la publica el nen/a ha d'haver nascut, es a dir sobre abril-maig, a més no te l'agafen si té menys de 4 mesos (o 16 setmanes) en el teu cas com té el germà t'entra directe i com ara amb la crisi la gent malauradament no pot portar els nens a la guarde ni tan sols a la publica pel preu excessiu, hi ha moltes places vacants aixi q potser a l'itubre-novembre que hauries de portar el bebe queda alguna vacant i com te el germa a dins ni tindries poblemas, una altra opció es portar-la a la privada el primer curs i el curs següent provar a la publca tot i que el germà ja haurà sortit i entraras al sorteig.

Enmagica, moltissimes gracies per la info, jo dilluns tinc cita a la lluna, he passat avui i la noia q m'ha ates m'ha sempblat molt maca i les instal.lacions, el poc que he vist no m'ha desagradat, te,ma preu no ho veig car, a veure dilluns quan m'expliquin
El dimecres vaig a la magnolia però tal i com ens has explicat, crec q tampoc va gaire amb mi, hi aniré ja que tinc la cita confirmada pero quins preus!!!

Avui he anat a la Quitxalla. No he sortit amb gaire bona sensació. A finals de febrer fan portes obertes per si us interessa podeu trucar la setmana del 18 per demanar cita. Bé, la dona de l'entrada m'ho ha explicat per sobre a la espera de les portes obertes on s'informa bé de tot.
fins a 1 any has de portar tu el menjar, a partir d'un any tenen catering NO cuina propia. No fan sortides, canten nadales a a l'esglesia. Pati, els de p1 a la terrassa i els de p2 a l'entrada hi ha un petit parc.
El projecte educatiu m'ha semblat molt bestia, m'ha ensenyat el material de p1, una capsa plena de llibres estil p3, 2 llibres d'aquests de fitxes per pintar, posar gomets etc i uns altres més petits. Son 20 nens x classe, crec q a p2, i a p1 menys, uns 13 crec.
fan angles 1 cop a la setmana.
preus:
matricula 50€
170 de 9 a 13h i de 15 a 17h
10 euros despesses generals
17 € cada mes per pagar juliol
130 € mitja pensió
54 € acollida mati (cada hora abans de les 9)
75 € acollida tarda (de 17 a 18h)

de moment la q més m'ha agradat es la Dino, tot i q de preu s'en va una mica... i la lluna tinc bones expectatives per q he vist i ens ha explicat la enmagica
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: escola bressol a Nou Barris

EntradaAutor: annatp » dj. feb. 07, 2013 11:01 am

Gracies x la info boniques!!!! On esta el petit mon? Jo visc per sobre maragall i pertany a horta-guinardo pero algunes de nou barris segur que em queden nes aprop
Imatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::