PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

Canvia el seu entorn: professores i amics.

lay5
Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 9:40 am

PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: lay5 » dt. nov. 27, 2012 9:38 pm

Algú sabria dir quin son els preus actuals a una escola bressol privada.
m'he fixaten en el cargol de terrassa, però tampoc tinc referències ni res...
els preus son per jornada complerta o es pot pagar desglossat???, (només matí i menjador, amb una hora extra)
a verure si algú podría donar-me´n alguna idea....

gràcies.
clreios
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dg. març 09, 2008 6:39 pm
Ubicació: Terrassa

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: clreios » dt. nov. 27, 2012 10:27 pm

Hola Lay5. Cada escola té uns preus tot i que entre unes quantes que fem grup mirem els preus.
Hi ha que tenen mensualitat partida i d'altres has de fer la sencera sempre. També pensa que podrán canviar la modalitat d'un mes a l'altre avisant. (per lo menys a la meva)

Agafa un dia el telefon i truca ves trucant a les d la teva zona que t'orientin una mica. Sempre es millor anar.
clreios l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 16, 2014 1:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: ter10 » dc. nov. 28, 2012 8:36 am

Hola Lay5!

Jo aquest estiu vaig estar mirant escoles bressol a Terrassa i les dues que vaig veure, Quitxalla i Bambi, tenien més o menys el mateix preu: uns 550 euros mensuals. Amb aixó entra l'horari escolar (matí i tarde, no pots pagar només un d'ells) i el dinar. A la Quitxalla també entra el berenar però a la Bambi no perquè l'has de portar tu; per exemple si vols que bereni fruita i menja papilla tu portes les peces i ells li fan la papilla al moment de menjar-la.

Jo t'aconsello que vagis a visitar les escoles així podràs decidir tu mateixa. A mi personalment aquestes dues em van agradar molt.

Sort!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: clarabelle » dj. nov. 29, 2012 3:21 pm

Jo el porto al jardinet. 470 tot el dia amb dinar i berenar. Nomes estada sense apats 300. Nosaltres estem encantats i el meu petit encara mes.
lay5
Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 9:40 am

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: lay5 » dv. nov. 30, 2012 8:30 am

Gràcies a les 3 per respondre!!
Per distància m'he mirat el cargol, es la que tinc més aprop, les altres estan més lluny; si optés per una al centre la portaría a la airina que la meva germana trevalla allà, (que això ja es molt en confiança i tranquilitat), però primer m'estimaría no tants embolics amb el cotxe...
no obstant a veure si entren més opinions de mes mares, pares o escoles que em diguin mes preus i d'altres escoles que a lo millor no he mirat...

moltes gràcies de nou!!
clreios
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dg. març 09, 2008 6:39 pm
Ubicació: Terrassa

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: clreios » dv. nov. 30, 2012 12:17 pm

Si es per aixo et recomanu el cargol!! Ves a veurela, tagradara
kyrba08
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 18, 2012 6:29 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: kyrba08 » ds. des. 01, 2012 8:56 pm

Holaaa!

Conec gent que va al Cargol i està molt contenta.... Jo el porto a la Solana, però no et queda gaire aprop, i té molt bon preu. Tot el dia amb dinar i berenar 450, fins 17.30h.... i si és lactant em sembla que és més barat.

Truca i pregunta! Segur que t´atenen molt bé!

Ánims!
solsolet2010
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 25, 2013 2:38 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: solsolet2010 » dt. gen. 29, 2013 10:58 pm

El meu fill va a l'elefant c/colom. esta molt be. nens molt feliços i educadores molt atentes. preu aprox. 450 euros 8 hores, dinar i berenar. fan moltes activitats amb els nens i organitzen moltes sortides amb pares. li donen molt rellevància a la música i la plàstica. Molt bones professionals.
anitafeb
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. març 24, 2013 10:22 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: anitafeb » dg. març 24, 2013 10:39 pm

Holaa!

He obert un tema nou i veig que per aqui en parleu una mica, però es de ja fa uns mesos.... Preguntava entre escola bressol Solana i Cavall Blau, son les que em queden a prop de casa. L´elefant no em queda lluny però no hi havia pensat, sembla més car de totes maneres!

A veure si em podeu "assessorar" una mica.

Gracies!
sminx
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 25, 2013 12:55 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: sminx » dl. març 25, 2013 1:13 pm

Bona tarda, soc nova en això dels fòrums, no he anat a massa escoles encara a preguntar preus, només he anat a l'escola bressol Petit Mon que obren el mes de setembre que tenen els preus a la pàgina web petitmonterrassa.es .
La noia que m'ha atès m'ha agradat molt i l'escola em queda molt a prop, és molt familiar i això és el que busco.

La del Cargol em queda molt lluny i no us puc ajudar massa la veritat, el jardinet m'han dit que no està mal però s'ha de comprar tota la roba i bosses d'ells i això no m'agrada gaire, tinc bates que m'han passat i no volia haver de comprar més coses del compte, no se, costa decidir-se.

una abraçada

sminx.
ermessenda
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 23, 2013 11:41 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: ermessenda » dc. maig 29, 2013 3:14 pm

És una mica tard... perquè veig que fa dies que està obert aquest fil. Però dono la meva opinió.

Jo vaig portar durant 1 mes la nena a "El Cargol" i, no et puc dir que fos una escoleta dolenta, però la nena sempre plorava. Després d'un mes em van avisar que tenia plaça a una escola bressol pública i la vaig canviar. I el canvi que va tenir la meva filla va ser brutal. Anava sempre molt tranquil·la, i tret d'algun dia puntual, no plorava quan la deixaves.

La sensació que em va quedar no era de escola dolenta, però si de molt autoritària, així com de la vella escola.
alaneta
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. feb. 12, 2015 8:47 am

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: alaneta » dc. feb. 18, 2015 11:01 am

Hola,

Jo també faig una mica tard, però per si serveix per a futures mamis... jo us diré que vaig anar a 5 escoles bressol a demanar entrevista i em van agradar dues: el Molinet i Pessigolles.
El Cargol hi vaig anar però em sembla que era una escola feta per pares, més que per a nens... no em va donar feeling, la directora s'esmerava en explicar les activitats extraescolars i lo maca que decoraven l'escola, però jo veia l'escola com molt tancada de pensament, instal´lacions massa juntes i pati petit... i això que és de les més cares que vaig veure.

El Molinet va agafar unes instal.lacions noves i la directora una meravella.. però estaven encara acomodant l'escola nova i veia que faltava material i demés... tot i així, la criança seguia una metodologia que a mi m'agradava força, molt natural.

Però vaig anar a Pessigolles, i em vaig enamorar. L'equip és boníssim i la metodologia també. El nen ha estat 3 anys anant contentíssim i ha après molt, una escola de mentalitat oberta, amb experimentació, un equip solidari i molt involucrat en els nenes i els pares, innovadors amb noves tecnologies... no sé, el feeling va ser molt important i quan en tingui un altre segur el portaré allà de nou si puc. És una familia qui ho porta i el menjar cassolà, són molt atents,, a mi el nen no m'ha vingut mai fet mal... L'any que ve comença l'escola i fa peneta que marxi. Per les opinions dels pares que porten als seus fills allà, tot són aspectes positius. Jo la recomano a tothom.

Salut mamis i papis!! :-())
Vanesa31
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 3:24 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: Vanesa31 » dt. feb. 24, 2015 3:47 pm

Hola,
La meva filla va a la llar d'infants "El Trenet" de Terrassa i estic encantada.
El preu es de 198€ matí (de 8:50 a 12:50) i tarda (3 a 5) sense menjador.
Tenen servei d'acollida de 8 a 9.
Aquesta llar d' infants fan inmersió lingüística.
Tenen 1 classe de P1 i 2 clases de P2.
Les aulas són àmplies i lluminoses.
Pati exterior de 100 m2 aproximadament.
Està situada al carrer Nerbión n.8 08227
Tracte familiar fantàstic!
Els nens i nenes entren i surten molt contents.
anitafeb
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. març 24, 2013 10:22 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: anitafeb » dt. març 03, 2015 10:20 pm

Holaa!

Sii tinc una amiga que va portar la seva flla al Trenet a fer p2 i estava molt contenta, ara la nena ja té 7 anys. A mi em queda lluny...pero si vius per aquell barri segur que estaras be!
Aixo de buscar escola bressol és mes complicat del que sembla, nosaltres estem encantats a La Solana però vem mirar varies.
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: Cayena » dg. març 08, 2015 10:11 pm

Jo vaig recorrer moltissimes escólex bressol de Terrassa i finalment ens vam quedar amb Pessigolles, per a nosaltres un 10!!!
Tenen la mateixa filosofía que una EB publica,res de fitxes ni bits, joc lliure, racons... les cuidadores i la directora i propietaria totes encantadores, cuina pròpia. Fan moltes activitats amb els papes (a finals de mes anem a una granja, ahir van fer taller de cupcackes...), xerrades .... A P2 fan anglès (en plan cançons etc) i piscina. El tracte es molt proper...
En fi, jo nomes puc dir coses bones
anitafeb
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. març 24, 2013 10:22 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: anitafeb » dg. maig 17, 2015 10:21 pm

Hola mares!

Les que sou de Terrassa us he d´informar que L´escola bressol La lluna no està autoritzada ni ho ha estat mai. No pot fer servir el nom d´escola bressol... i per tant no ho és encara que ho sembli.

Només puc dir-vos que mireu sempre la web de la Generalitat per saber quines son les autoritzades... això vol dir que compleixen la normativa, ratios, titulacions, inspeccions... Crec que és molt important tenir aquesta garantia, estem parlant dels nostres fills!!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: Aly84 » dj. maig 21, 2015 5:41 pm

Nosaltres en el seu temps també vam mirar molt, i finalment vam escollir "el Bambi" la trobem cara, però hi Estem molt contents (ara està a P2). La nostra filla hi ha anat sempre contenta des de P0. Ens agrada el tracte i les activitats, molt vivencials i basades en l'experimentació.

El preu ronda els 550 amb el Dinar i la jornada escolar. Tenen acollida de matí des de les 7.30h. El berenar a P0 i P1 el porten cada família i a P2 va en la quota.

A mi la Lluna vaig llegir la seva pàgina web i no em va agradar gens...
iferrero
Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 11:43 am

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: iferrero » dv. jul. 31, 2015 5:18 am

Hola,

Continuant amb aquest tema. Avui el meu nen de 3 anys acaba a l escola bressol on va començar amb 7 mesos. I tambe hi tinc la meva filla de 18 mesos. I us haig de dir que ha estat un plaer. Es una escola molt petita , al costat de la plaça Nova, i segurament amb no tan prestigi com algunes escoles bressol del centre. Pero el fet que sigui una escola amb pocs nens li dona les seves particularitats. Es Som petits al carrer Sant Marià. Diria que es mes economica del que heu comentat per aqui.www.sompetits.es
Saral
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 22, 2017 7:54 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: Saral » dc. març 22, 2017 9:44 pm

Hola! Sóc nova en aquests fòrums! Mirant noves escoles de cara al curs que bé he ensopegat amb les llars d’infants i si us puc ajudar estaré encantada.
La meva petitona, que ja no ho es tant perquè anirà a l’escola de grans, va començar a l’aula de lactants a la llar d’infants el cargol i ha estat fins ara. No puc estar més contenta de la decisió que vaig prendre en el seu moment de dur-la allà. Tot i no estar a prop de casa vaig estar mirant i mirant escoles bressol i la veritat que no m’arrepeteixo d’atravessar tot Tarrassa per dur-la a la Llar d’infants el Cargol.
Les instal·lacions que tenen són precioses, amb moltíssima llum natural, planta baixa i tant les aules com el pati són molt grans i tot adaptat i pensat per ells. Tant les educadores com la directora són excepcionals, no tinc paraules per descriure-les. I la forma de treballar, és a dir, la metodologia que utilitzen a mi m’agrada molt! Introdueixen l’anglès a les primeres edats, hi ha l’opció de fer piscina i realitzen propostes que poden participar les famílies.
Quan tingueu que escollir llar d’infants no dubteu en anar a veure-la perquè us enamorarà.
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: PREUS APROX. ESCOLES BRESSOL PRIVADES TERRASSA

EntradaAutor: Granat » dv. març 01, 2019 3:53 pm

Bona tarda a tot@s. :--/)
Soc de Terrassa i estic mirant escoles bressol per la meva filla que aquest any en fa 2.
Per zona la que tinc pública no m'acaba de fer el pes i estic mirant alternatives. Teniu opinions del Grimm o del Petit Rainbow?
He llegit les vostres opinions del cargol la faig força be, peto em queda molt lluny i sense cotxe aniria tard.
Si teniu alguna opinió recent negativa o positiva, m'aniria molt be.
Gracies! :ok:

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::