CONSULTA SOBRE BAMBINI-MONTJUÏC

Canvia el seu entorn: professores i amics.

pgc69
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. oct. 27, 2007 3:44 pm

CONSULTA SOBRE BAMBINI-MONTJUÏC

dt. oct. 30, 2007 2:24 pm

Hola!

M'agradaria que algú em pogués donar informació sobre l'escola Bambini-Montjuïc de Girona.

Estem mirant centres per començar P3 l'any vinent. Ens interessa el mètode Montessori i per això hem visitat l'escola Montessori-Palau, però ens ha semblat una mica elitista i competitiva, i a més fa molt poc que aplica el mètode. També hem visitat la Bambini, i aquesta sembla més activa i participativa, però no en tenim gaires referències, ni bones ni dolentes. A Girona ningú no en sap gaire res i molta gent encara es pensa que només és una guarderia... I de fet ja estan fent secundària i pensant-se de muntar batxillerat!

Ens fa por que a la pràctica també sigui massa elitista... Sabeu alguna cosa més d'aquesta escola? Algú ens pot donar un cop de mà?

Moltes gràcies!
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

dt. oct. 30, 2007 3:17 pm

hola! tinc uns amics que hi porten la seva nena... també van estar mirant força, i crec que van descartar el montessori si fa no fa pel mateix motiu q tu...
em van explicar que a la bambini prima molt el desenvolupament del vessant emocional i plàstic (artístic) de les criatures...
i ells n'estan molt contents!!!

ho sento, però no en tinc més info. bona sort!!! :ok:
pgc69
Entrades: 6
Membre des de: ds. oct. 27, 2007 3:44 pm

dt. oct. 30, 2007 9:43 pm

Moltes gràcies, creueta! Està molt bé saber com està anant a altres pares l'experiència, és el que volia!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: