Escola bressol Badalona

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Msita
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 2:29 pm

Escola bressol Badalona

EntradaAutor: Msita » dc. maig 25, 2016 10:02 am

Hola!
El setembre vull canviar el meu petit de guarderia.
He estat mirant i, descartant les que ja no tenen places, estic entre la guarderia "els petits" i "el badiu"
Alguna hi porta o hi ha portat els seus fills? Em podríeu dir si n'estaveu contents? I les coses negatives?
Us agrairé qualsevol opinió
Gracies!
Imatge
Imatge
CHLOE25
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. set. 30, 2015 10:12 am

Re: Escola bressol Badalona

EntradaAutor: CHLOE25 » dj. juny 02, 2016 10:37 am

Doncs al badiu i van els meus nebots i están contentisims!!!! i als petits la meva amiga va portar al nen i molt contenta tambe
el badiu com espai es la canya!
aida_noa
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 30, 2018 5:19 pm

Re: Escola bressol Badalona

EntradaAutor: aida_noa » dl. abr. 30, 2018 5:28 pm

Hola!
Sé que vas escriure fa temps però per fi s'obre una escola bressol Montessori a Badalona!
Per si és del teu interès.
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: Escola bressol Badalona

EntradaAutor: MENTA33 » dl. març 11, 2019 2:07 pm

Bona tarda, jo vull posar com a recomanació l'escola bressol on portem al nostre fill, que està al barri de Lloreda, està tot just a la part del darrera del cap que hi ha al barri.
L'han obert fa cosa de 2 anys tres noies i no és gaire coneguda, es diu Els Solets, i bé fa anys hi havia una altra escola bressol que estava molt mal gestionada i amb problemes, i gràcies a deu ara la porta un altra gent amb un projecte diferent!
Les noies són encantadores, i és una guarde que treballa amb tot d'objectes naturals, res de joguines de plàstic, ni res d'això, sí que és cert que les instal·lacions són antigues, però a mi em compensen altres coses.
Com saber que puc entrar a l'aula del meu fill sempre que vulgui, o saber que puc fer una adaptació pel temps que el meu fill ho necessiti, o la bona comunicació amb les seves educadores, que són joves i tenen moltíssima empenta i ganes!
jo de veritat que us animo a anar si sou de la zona.

Salutacions!!!
Imatge
Javier79
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. març 27, 2019 11:42 am

Re: Escola bressol Badalona

EntradaAutor: Javier79 » dc. març 27, 2019 11:52 am

Hola,

jo també vull recomanar la guarderia on va el meu fill, es tracta de Montessori village Maresme, de fet es una escola de 0 a 6 anys, bilingüe en angles, el que passa es que no està a Badalona, esta a Alella, però val la pena fer 10 minuts en cotxe per portar al teu nen a un lloc tan meravellós amb un ambient tan respectuós per el nostres nens, el ratis son reduïts i el preus estan molt be. Hi ha molta gent que ve des de Barcelona cada dia, estar a prop de la natura es molt beneficiós per la canalla.

Espero que us ajudi

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::