Necessita la migdiada, com ho fem????

Canvia el seu entorn: professores i amics.

numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Necessita la migdiada, com ho fem????

EntradaAutor: numa1982 » dc. set. 21, 2016 9:17 pm

Bon vespre!

Us explico una miqueta el cas. Tenim un nen gran de 3 anys justs (és de setembre) que encara fa migdiades llargues (1,5h-2h) perquè les necessita. Ara ha començat a anar a escola i al nostre poble l'escola fa horari intensiu (de 9 a 14h). El problema és que hi ha dos dies per setmana que l'hem de deixar a menjador, i allà no poden dormir: quan acaben de dinar els envien al pati. Avui ha estat el primer cop que ha quedat a dinar i ha arribat més que destrossat a casa, feia molta peneta, i estava insuportable. Els vostres feien migdiada quan van començar? M'estic plantejant agafar alguna cangur per a que dini a casa, però en sortiria 20 euros cada dia, així que tampoc ho veig massa viable. Algun consell?
Imatge

ImatgeImatge
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Necessita la migdiada, com ho fem????

EntradaAutor: rundi » dc. set. 21, 2016 10:25 pm

Hola!
Pobret, a P3 la necessiten, bé jo crec que a tot infantil encara que a P5 fos menys estona, però en fi...
Se m'acut que els dies que es quedi a menjador ho avancis tot i el facis dormir abans fins que, mica en mica, es vagi adaptant. És a dir, fer sopar-berenar, bany i a dormir.
El meu a P3 en feia, a P4 ja no en fa. Al juliol que anava al casal del cole tampoc en feien i molts dies se'm quedava adormit al sofà després de berenar.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Necessita la migdiada, com ho fem????

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. set. 21, 2016 10:29 pm

Quina sort que es cansi jejeje
La meva, que també és setembrera amb 3 anys em va començar a deixar la migdiada fa 1 any!! Ahir mateix va dormir 6 hores en tot el dia i encara no volia anar a dormir, i això que al cole s'hi està fins les 17h!!!

La única cosa que se m'acut és que vagi a dormir més d'hora, procurar avançar sopar i rutines d'anar a dormir... O que fagi una mini migdiada quan el recolliu...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Necessita la migdiada, com ho fem????

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. set. 22, 2016 10:44 am

Aishhhh estic igual! Bé, el meu fa p2 i el vaig a buscar a les 12 i li dono de dinar però no se m'adorm.... i clar a les15he de deixar-lo un altre cop a a guarde perquè he d'anar a la feina.... aleshores després a la tarda està super revolucionat i després se m'adorm ultra aviat. No sé si pujarlo al cotxea veure si se m'adorm hahaahah
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Necessita la migdiada, com ho fem????

EntradaAutor: mercesf30 » dj. set. 22, 2016 10:58 am

Hola! Jo si t'ho pots permetre potser sí que agafaria la cangur, dius que et costaria 20€ al dia, però el dinar de l'escola també te'n deu costar uns 10€ no? I com que són només 2 dies a la setmana doncs serien 80€ al mes (si realment pagues 10€ al menjador eh que no ho sé). Sort!!!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Necessita la migdiada, com ho fem????

EntradaAutor: numa1982 » dv. des. 23, 2016 10:37 pm

Hola!

Sento haver deixat el fil penjat! Al final el que vam fer va ser una mena d'adaptació: les tres primerres setmanes va quedar a dinar a ca mon oare i ara ja ho porta millor, a casa dorm i aquests dos dies, passem la tarda com podem. L'opció cangur la vam descartar, el dinar són 6€ i seria massa pel nostra pressupost passar a pagar-ne 20 al dia.

El gener qf
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::