Esmorzar P2

Canvia el seu entorn: professores i amics.

banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Esmorzar P2

EntradaAutor: banyolina » dt. oct. 04, 2016 12:03 pm

Hola!
Tinc un nen que va a P2, i per esmorzar sempre porta fruita, li agrada i se la menja molt bé .
Sempre en tapper i sense tallar (perquè no s'oxidi).
Avui a l'agenda m'han recordat que l'he de portar tallada si entra a les 9! Fins les 9:40 no mengen ...
Són 20 nens i dues professores, la meitat porta productes industrials, làctics que ja saben obrir, i fruita molt pocs! A vosaltres us fan tallar la fruita abans d'entrar? Jo nose que escriure'ls perquè no crec que sigui tanta la molèstia de tallar-los la fruita a uns pocs ...
avatar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

Re: Esmorzar P2

EntradaAutor: avatar » dt. oct. 04, 2016 2:11 pm

Hola
Jo a la llar no els hi tallava pero ara a P3 si, normes de l'escola.
Jo els hi tallo a trossos grans (4) i els hi poso en un tuper petit .ho faig a les 6 i no esmorcen fins les 10. I quan algun cop han tornat algun tros no esta tan malament..
Pots compaginar fruita que s'oxida (poma,pera) i molta altre que no (plàtan, mandarins,meló...)
T'entenc però tambe entenc l'escola.. Si els 20 nens porten fruita per tallar i pelar no acabarien mai...i clar no saben que duran...
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Esmorzar P2

EntradaAutor: catalanna » dt. oct. 04, 2016 9:13 pm

Jo també li poso fruita cada dia al meu fill i li tallo. La faig a les 7.30 i a les 9 a l'escola l'ajudo a obrir el tupper i està bé. Li poso de tot, pera, poma, tomàquet xerri, raim, alvocat, síndria... el que tingui a casa, vaja. Un dia vaig sentir (no a l'escola del meu fill) que ells tècnicament no donen esmorzar, sinó només dinar i berenar, i que això de deixar esmorzar els nens era una cortesia, com si diguéssim.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Esmorzar P2

EntradaAutor: Maria V. » dc. oct. 05, 2016 10:56 am

Existeixen tàpers on s'hi pot fer el buit (jo en vaig comprar aprofitant una oferta de la Vanguàrdia). Em sembla que, amb el tàper tancat al buit, no pot ser que la fruita tallada s'oxidi gaire. Una mica sí, però no sembla greu.
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: Esmorzar P2

EntradaAutor: *TINA* » dv. oct. 07, 2016 1:58 pm

Doncs jo trobo que no els costaria res tallar los hi "in situ"...
Amb aquest aspecte, nosaltres tenim sort. A l, escola bressol pública de la meva filla, també de dos anys, només es menja fruita per esmorzar....i precisament perquè no es faci malbé, com tu dius, els pares portem dos peces el dilluns i una el dimecres pq siguin fresques i les mestres de cada classe fan una macedònia comuna cada matí que reperteixen en bols a tots els nens. Després també els donen algun bastonet als nens que ho demanen i, si el nen menja moltíssim, també pots portar suplement, per descomptat...
Per tant, no entenc la feinada de tallar una fruita...
Imatge

Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Esmorzar P2

EntradaAutor: petipe » dv. oct. 07, 2016 3:00 pm

És que no és una, són 4, 10, 15 o podrien ser 20.
Pel que expliques, és evident que a la vostra escola bressol han decidit destinar un temps a donar fruita als nens, perquè això de fer una macedònia no és habitual, però jo també entenc que no puguin / vulguin destinar el temps a estar pelant i tallant la fruita a 20 nens,
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Esmorzar P2

EntradaAutor: Shasha » dc. oct. 19, 2016 3:01 pm

A l'escola de la meva filla per esmorzar cada dia una de les professores talla fruita, formatge, tortitas ... I ho deixen a la taula perquè ho vagin menjant segons tinguin gana ...

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::