Angoixada només de pensar en P3

Canvia el seu entorn: professores i amics.

bertian
:: zebra
Entrades: 1918
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Angoixada només de pensar en P3

EntradaAutor: bertian » dt. set. 19, 2017 8:52 am

Doncs mira, el meu peque és els petits, és de desembre i per ara entrem plorant però sortim contents...

De totes maneres jo estic angoixada els matins, ja intento no transmetre-li però deixar-lo plorant em fa un mal el cor... i ara tot just hi hem anat de matins que encara ens falten les tardes, i això sí que encara m'angoixa més...

Avui ha estat encara una mica més trist, perquè ell s'anava mentalitzant pel camí dient "el cole és guai" i fins i tot ha entrat sense plorar a la classe, ha penjat la jaqueta, la motxilla i m'ha dit "adéu mama", però no ha pogut més i se m'ha agafat plorant dient que volia anar a coll... a mi se'm trenca el cor de veritat....

I mira que la mestra ens diu que durant el matí està súper content i feliç, però costa... a mi em costa...
jaruma
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dt. set. 19, 2017 1:26 pm

Hola Bertian, és molt dur, sí. I mira que jo tinc la sort que el meu va content o es fa el dur, però un dia quasi es posa a plorar, i em venien ganes d'agafar-lo i marxar!

Pel que expliques, sembla que al teu peque el que li costa és el comiat, no? A nosaltres no ens deixen entrar fins la classe, ell ha d'entrar sol a l'escola, amb la TEI vigilant. Potser al teu petit li aniria millor un comiat més curt, un petó a la porta de l'aula i que no t'esperéssis a que pengés les coses. De vegades quan més s'allarga el comiat, més angoixa tenen.

Però queda't amb la idea que de seguida se li passa i després està content, tot i que igualment resulta difícil. Molts ànims i espero que s'adapti del tot aviat! :-()-)
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dj. set. 21, 2017 2:59 pm

Torno a escriure per si algú em pot donar consell. El meu fill segueix entrant a escola més o menys decidit (que no content) però la professora ens diu que en quant passa un estona ja es posa a plorar, i així tot el matí. Que només que vol anar a coll, i demana la mama, i no li agrada el pati, ni els nens, i que la cosa no millora.

Ell a casa al principi parlava molt del cole, amb força entusiasme, però cada cop se'l veu menys convençut. Tot i això mai entra plorant.

Sé que encara no han passat ni 2 setmanes, però m'angoixa que vagi a pitjor. És un nen força introvertit i tímid, i els nens diu que l'espanten. Teniu cap consell per ajudar-lo? Jo li dic que és normal sentir-se així al principi, però tampoc sé què més fer per ajudar-lo.
bertian
Entrades: 1918
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dv. set. 22, 2017 11:15 am

Jaruma, gràcies pels consells, sí el què li costa és el comiat, però per sort fa dos dies que entra la mar de bé i fins i tot m'atreviria a dir que content.
Ahir també hi va anar a la tarda i cap problema, sembla que per ara va tot molt bé... Encara no canto victòria eh!

I sobre el teu fill, no sé què dir-te... tu ja el coneixes, saps que és un nen introvertit i potser s'atavala amb tants nens i el soroll, hi ha nens que els hi passa... Suposo que l'adaptació serà una mica més llarga i poc a poc s'anirà acostumant a la rutina de l'escola i als altres nens... Hi ha nens que al principi només volen estar amb la mestra o la TEI, suposo que se senten més segurs amb la figura de l'adult. Quan vagi agafant més confiança amb l'entorn millorarà.

I jo què faria? doncs parlar-ne, que ho pugui exterioritzar i el què ja fas, que se senti entès i vegi que és normal sentir-se així i que poc a poc li anirà passant.... tranquilitzar-lo...

Ja sé que no t'aporto res de nou... és el què jo faria....

Molts ànims!!! són durillos aquests dies!!! :-()-) :-()-)
jaruma

EntradaAutor: jaruma » ds. set. 30, 2017 1:33 pm

Moltes gràcies Bertian! Seguim igual, nosaltres, però ja no vol parlar del tema :-:)

M'alegro que el teu ja ho porti millor :ok: Molts ànims!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: