Trobar feina

Canvia el seu entorn: professores i amics.

paticie.diez
Entrades: 2
Membre des de: ds. juny 03, 2017 11:28 am

Trobar feina

EntradaAutor: paticie.diez » ds. juny 03, 2017 11:45 am

Bona tarda.
sóc Patricia díez i tinc 24 anys. Actualment estic buscant feina a llar d'infants o escoles bressol privades. Sóc tècnica infantil des del 2013 i he acabat la carrera d'educació infantil aquest any 2017. He fet pràctiques tant en llars com en parvulari, però m'agradaria més treballar amb petitons :).
Persona alegre, treballadora i que li encanta la seva feina. o tinc experiència professional, però a les pràctiques és com si hagués treballat. m'encanta veure l'evolució que fan els peques i el que et demostren dia a dia.
La qüestió és que m'agradaria saber si alguna persona de per aquí es directora o treballa en alguna llar i sap que necessiten auxiliar o mestra m'ho faci saber.
Moltes gràcies.
El meu correo és patricie.diez@gmail.com
:***: :***:
paticie.diez l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 03, 2017 2:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1589
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Trobar feina

EntradaAutor: Anna Maria » ds. juny 03, 2017 2:09 pm

Bones guapa,
endavant amb l'aventura de trobar feina!
De totes maneres, jo t'aconsello que treguis el teu número de telèfon del missatge, pots anar a l'opció "Editar" i fer-ho, en aquesta vida s'ha d'anar molt en compte. Si li vols donar a algú en concret, més endavant, ho pots fer mitjançant un missatge privat del Sóc Petit o a través del teu correu electrònic.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegim El setè àngel de David Cirici. T'apuntes?

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: