Escola bressol i malalties

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Escola bressol i malalties

EntradaAutor: Beikost » dv. oct. 06, 2017 8:40 am

Hola! Obro aquest fil per desfogar-nos una mica els novells com nosaltres que hem començat a portar recentment les criatures a l'escoleta i de seguida han hagut de quedar-se a casa plenes de virus i infeccions.

En el nostre cas, la petita va començar l'escola bressol el dia 2 i 3 dies després ja cantàvem bingo: malalta d'herpangina amb febre vora 39 que de rebot li ha excitat la sudamina i ara sembla una empestada plena de pústules. La primera vegada que es posa malalta, pobreta.

I vosaltres? Quines són les vostres lamentacions? xD
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Escola bressol i malalties

EntradaAutor: Cayena » dl. oct. 09, 2017 10:07 am

Doncs jo recordo el primer any que el meu fill va anar a l'escola bressol (va començar amb 15 mesos), com horrible, però no per ell, que pràcticament no va agafar res, sinó pel seu pare i jo, que vam agafar més gastroenteritis, grips, refredats i "itis" vàries en un any que en tota la nostra vida... el peque tenia moquets i nosaltres gripazo amb febre, el peque una mica de tos i nosaltres bronquitis, el peque un dia amb la caca més liquida i nosaltres amb gastroenteritis... fatal!!!!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Escola bressol i malalties

EntradaAutor: Beikost » dj. oct. 12, 2017 8:43 am

Uff! Quin quadre, Cayena! Aquest efecte no me l'esperava, però ja l'he viscut en carn pròpia: jo també vaig agafar unes angines un parell de dies més tard que la nena. Bingo per partida doble! ><

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::