Escoles Sant Andreu

Canvia el seu entorn: professores i amics.

nocabu
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 4:34 pm

Escoles Sant Andreu

EntradaAutor: nocabu » dc. feb. 07, 2018 4:47 pm

Hola! M'agradaria recollir tota la informacio possible sobre els col.legis de Sant Andreu... la meva filla entrarà al setembre de 2019, i encara ens queda, pero tinc una engoixa i una preocupacio que m' ha començat molt aviat (no va a llar d'infants i la preocupació creix)... Tampoc tinc pesat portar-la a llar d'infants aquest any que ens queda abans del proper curs, anem a un espai familiar on esta amb mes nens i nenes, profesores i amb mi... i crec que abans dels 3 anys es mes que suficient poguennos-ho montar... Estic recabant informacio sobre les escoles, estic molt perduda i crec que aquest any començare a mirar opcions i fer portes obertes... algú que em pugui ajudar... Tinc aquestes per mirar.... :ok:
(NO SE QUINES SON PRIVADES NI QUINES CONCERTADES, NI QUINES FAN EDUCACIO MIXTA, TRADICIONAL O PER PROJECTES... ESTIC ESTUDIANT, ESPERO QUE M'AJUDEU.... ) :-o00m

-ESCOLA MOLI DE FINESTRELLES
-FEDAC
-MARE DE DEU DELS ANGELS
-TURO BLAU (Per lo que he llegit m'agrada molt)
-JESUS MARIA I JOSEP
-MARE DE DEU DE LA SOLEDAT
-IGNASI IGLESIAS
-LAIA (No parlen molt be...)
-MESTRE ENRIC GIBERT I CAMINS
-EL SAGRER
-EULALIA BOTA
-CONGRES INDIANS
-LA MAQUINISTA
-CAN FABRA
-LA SAGRERA

GRACIES!!!!
beren
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Escoles Sant Andreu

EntradaAutor: beren » ds. feb. 10, 2018 10:43 am

Hola,
jo també estic buscant escola a Sant Andreu. T'explico el que sé. Hi ha una reunió informativa del consorci aquest mes de febrer. Hi ha una reunió el 19/02 a les 16 h a l'Espai Jove Garcilaso (Garcilaso 103) i una altra el 20/02 a les 16 h a l'espai Josep Bota (recinte Fabra i Coats).
Mira a la pàgina del consorci quins centres et corresponen per proximitat, de la teva llista es probable que no et corresponguin alguns. Si et toca mare de deu dels angels, dificilment et correspondrà també la maquinista.

De les escoles que has posat a la llista et dic el que sé, d'algunes no tinc pràcticament informació perquè no em toquen per zona o em queden lluny i les he descartat per organització familiar.

-ESCOLA MOLI DE FINESTRELLES: antic Sant Pere Nolasc. Abans tenia mala fama però han fet canvis i millores i sé que la gent que hi va està contenta
-FEDAC: escola concertada religiosa però bastant light. Funciona per projectes. Portes obertes 24 de febrer.
-MARE DE DEU DELS ANGELS: concertada religiosa, no sé dir-te més
-TURO BLAU: pública, d'una sola línea. Fan jornada intensiva. Portes obertes 24 de febrer
-JESUS MARIA I JOSEP: Concertada, religiosa, 3 línies. Han començat a funcionar per projectes. Ja han fet portes obertes aquest any
-MARE DE DEU DE LA SOLEDAT: concertada, religiosa d'una línea.
- IGNASI IGLESIAS: pública, 2 línies. crec que tradicional però no ho sé segur.
- LAIA: concertada, laica, 1 línea. Educació mixta però predomini tradicional. Abans tenia fama de molt estricta, han canviat de direcció fa uns anys i la gent que hi va ara parla molt bé. Portes obertes 24 de febrer.
- MESTRE ENRIC GIBERT I CAMINS: pública, 2 línies, crec que tradicional. Bona fama al barri. Portes obertes 7 i 8 de març, s'ha de reservar
-EL SAGRER: pública, crec que per projectes.
- EULALIA BOTA. pública. No sé més
- CONGRES INDIANS. l'escola de moda. Pública, 2 línies, educació propera a educació lliure. Hi han bufetades per entrar. Portes obertes 10 de març
-LA MAQUINISTA: pública, no sé més
-CAN FABRA: pública, 2 línies. Funciona per projectes. Molta demanda per entrar. Portes obertes 1 i 2 de març, cal concertar cita
-LA SAGRERA: 30 passos. Pública, 3 línies, projecte proper a congrés indians. Va començar a funcionar fa 2 anys i de moment és fàcil entrar. Pinta molt bé

Si passes per forum d'educació infantil hi ha algun post de sant Andreu que també et pot ajudar. Jo t'aconsellaria veure les màximes posibles i deixar-te guiar per les teves impressions més que per la bona o mala fama. Potser m'equivoco però jo és el que estic intentant fer.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: