Llar d'infants zona Guinardó/Camp de l'arpa/Sagrada Familia

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Barcelonina
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 10:32 pm

Llar d'infants zona Guinardó/Camp de l'arpa/Sagrada Familia

EntradaAutor: Barcelonina » dt. feb. 20, 2018 9:48 pm

Hola a tots!
Al setembre el nostre fill començarà l'escola bressol i ens agradaria que entrés a alguna de les municipals però, com som conscients que és complicat, estem començant a mirar alternatives a escoles bressol privades. Ens podeu recomanar alguna per la zona de Guinardó/Sagrada Familia/Camp de l'arpa?
Ens havien parlat bé de la Granota, al carrer València, però hem llegit notícies de l'any 2008 que parlen d'una ordre de tancament degut a una manca de llicència i ara tenim reserves. Algú hi porta els nens o en té referències?
També ens han parlat bé del Llimoner, al Carrer Independència i de la Flors de Maig.
Algú les coneix? Alguna altra per la zona que estigui bé?
Moltes gràcies per avançat!
Aneta_80
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. nov. 02, 2015 9:01 pm

Re: Llar d'infants zona Guinardó/Camp de l'arpa/Sagrada Familia

EntradaAutor: Aneta_80 » dc. feb. 21, 2018 8:49 am

Hola Barcelonina, tinc la sort que finalment vaig entrar a La Fassina, però sino segurament haguès anat a La Granota, pots anar qualsevol dia a qualsevol hora a fer visita, no et demanen concertar visita, és la més econòmic que trobaras crec.. és una escola gran... Jo també vaig llegar lo de les noticies, abans tenien bressol i parvulari i amb tot això es van quedar nomès amb bressol. Sembla ser que va ser un "error" i el propietari està molt enfadat ja que mai van publicar una nota de prensa dient que ell tenia la raó finalment.

A mi em va agradar bastant la granota.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Llar d'infants zona Guinardó/Camp de l'arpa/Sagrada Familia

EntradaAutor: petipe » dt. feb. 27, 2018 11:20 am

Has posat una zona molt àmplia. Jo he sentit a dir coses bones de totes les que et posaré, la diferència està en el que valoreu més vosaltres: guarde més familiar o més gran, cuina pròpia important o no, tarannà de les mestres, distància, fitxes o no, pati enorme o no, instal·lacions noves, sortides, anglès, piscina, horaris, preu... i sobretot, la sensació que tingueu en visitar-les.
Grimm, Cap i cua, Pandy, Milton, Giravolt, El ratolí, Teddy...
Barcelonina
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 10:32 pm

Re: Llar d'infants zona Guinardó/Camp de l'arpa/Sagrada Familia

EntradaAutor: Barcelonina » dg. març 11, 2018 3:18 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes Anneta i Petipe. Ens mirarem totes aquestes del llistat i anirem a veure les que poguem. Ja us diré què tal les sensacions... la Granota ens han dit preus i ens sembla sorprenentment econòmica (és practicament el mateix que la pública!) per la quantitat d'hores que són... L'anirem a visitar a veure què ens sembla.
Recomaneu alguna en particular?
Èlia 777
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. oct. 07, 2016 11:57 am

Re: Llar d'infants zona Guinardó/Camp de l'arpa/Sagrada Familia

EntradaAutor: Èlia 777 » dj. gen. 31, 2019 10:40 pm

Hola Barcelonina,

El nostre fill va a l'Escoleta dels Indians, que està al carrer Rosselló (entre Xifré i Independència) i estem encantats! És un espai adreçat a infants d'entre 14 mesos i 3 anys, i hi ha tres educadores per a un màxim de vint nens i nenes. El nostre fill hi va molt content, sentim que se l'estimen i es respecten els seus ritmes i necessitats. El proper 16 de març es fa una jornada de portes obertes per parlar del curs 2019-20, per si encara segueixes fent cerca per la zona... http://www.escoletadelsindians.com/jorn ... rtes-2019/

Que vagi molt bé!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::