Començar a l'EBM amb 2 anys, hi ha places?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Laia357
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 07, 2014 1:11 pm

Començar a l'EBM amb 2 anys, hi ha places?

EntradaAutor: Laia357 » ds. abr. 21, 2018 8:28 pm

Hola,

tenim la possibilitat de tenir la nostra filla a casa fins que tingui 2 anys, però ja ens estem plantejant de fer alguna visita a escoles bressol, per veure com són, tenir una idea de quina ens agrada més... EL dubte que tenim és si a les públiques és molt difícil entrar amb 2 anys. No sé si les places són les mateixes per 1 que per 2 anys. Si són les mateixes i tots els infants passen de curs, suposo que no hi haurà places, oi? Alguna família s'hi ha trobat amb la situació? o sabeu si normalment hi ha places vacants a l'últim curs?

Gràcies,
Laia
30/10/2017: Per fi tenim a la nostra petitona!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Començar a l'EBM amb 2 anys, hi ha places?

EntradaAutor: shyla » dg. abr. 22, 2018 7:08 am

M'imagino que a tot arreu funciona més o menys igual. A les de Vic, hi ha 2 línies: a p0 son 8/ classe, a p1 son13 i a p2 son 20.
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Començar a l'EBM amb 2 anys, hi ha places?

EntradaAutor: crunchi » dg. abr. 22, 2018 1:05 pm

Hola!! Nosaltres hem fet visita a EBM del meu poble per entrar l'any que ve, i a cada escola hi ha un panell informatiu on diu les places que hi ha a cada curs. Podries anar a una EBM i segur que ho indiquen allà.
Juraria que posa el numero de places obertes a nens nous que hi ha per curs. I s'entra per sortrig aixi que sempre pots provar-ho. :ok:
Molta sort!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Començar a l'EBM amb 2 anys, hi ha places?

EntradaAutor: Sumsi » dg. abr. 22, 2018 5:23 pm

Jo vaig portar al Biel a P2 a Barcelona i vem entrar a la 2a opció escollida, mira les places que hi ha, hi ha molta gent que els apunta i després no hi van.

Sort :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Començar a l'EBM amb 2 anys, hi ha places?

EntradaAutor: LyD » dj. abr. 26, 2018 9:05 am

Crec que depèn de les línies que tingui l'escola. La nostre que en P2 te dos cursos, oferten una plaça per curs, és a dos places a P2. I en els tres anys que hem estat s'hauran presentat entre 10 i 15 i sempre han estat ocupades per famílies amb més de 30 punts.

Sort!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::