Regals a les mestres

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Regals a les mestres

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. maig 22, 2018 10:43 pm

Hola!!

S'acosta la fi de curs i pel que veig el que s'estila és regalar algun detall a la mestra dels fills... Un regal personalitzat, de tota la classe,... No sé... Personalment preferiria fer un regal a les mestres que m'agradin realment i quan a mi em vingui de gust, no perquè és nadal, o perquè és fi de curs... Sino trobar alguna cosa que crec que li pot agradar i dur-li un dia qualsevol...Està clar però que t'agradi o no, si tothom participa en un regal conjunt i tu no "quedes malament o fas quedar malament al teu fill", i si tothom en fa un individual i tu no el mateix...

Aquest any no tinc massa problemes en fer regals a la mestra de la meva filla perquè n'estem molt contents, en anys futurs ja en parlarem...

Total, què els regaleu? Jo per Nadal vaig regalar-li una flor amb un test blanc pintat amb guixots de la nena (tenia dos anys i mig). Ara pensava regalar un llibre o conte, que pot fer servir en un futur amb els nens i si pogués ser m'agradaria que pogués agradar-li a ella també com a reconeixement de la seva feina... Se m'havia acudit "El punt", on s'explica la història d'un nen que creu que no sap fer res, la professora li diu que no deixi el full en blanc, que miri de fer un punt. El nen ho fa i la mestra li diu que molt bé i l'emmarca, i l'anima a fer dos punts,... I el nen va agafant autoestima i llavors és ell mateix el que anima a la gent que coneix que no creu en les seves possibilitats (molt resumit aquesta és la idea). Trobo que és una reflexió maca pels nens, i també per ella com reconeixement de la seva tasca. El meu home diu que si li regalem un conte amb moraleja de com estimular els nens etc sembla que li volguem ensenyar a fer la seva feina i li falta poc per jubilar-se... De fet com que es van canviant de curs l'any vinent faria reforç a l'escola i llavors menors d'un any etc així que potser ni podria utilitzar el conte amb els nens...

Com ho veieu? Què regaleu vosaltres? Alguna idea?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Regals a les mestres

EntradaAutor: Anna Maria » dc. maig 23, 2018 11:07 am

Hola bones!
L'Isaac aquest any acaba l'escola bressol. No ho he parlat amb ningú, però jo vull fer un petit detall a les educadores que l'han tingut aquests 3 anys. I no ho he fet perquè per exemple, per l'aniversari de l'Isaac el primer any vaig preguntar si s'havia de portar alguna cosa i em van dir que millor que portés alguna cosa per l'escola que no menjar pels nens (ho van decidir perquè cada vegada més hi ha nens amb al·lèrgies, nens que potser d'allò encara no en mengen, etc.). Doncs jo he portat llibres els tres anys, i una petiteta capsa de bombons per les educadores. Altres mares he vist que han portat coses i altres que no, per tant sembla que hem fet una mica el que hem volgut cadascú sense jutjar a ningú, que realment és el millor, sense sentir-se obligats i tal.
Doncs el que et deia, vull fer alguna cosa. De moment he trobat un material que s'imprimeix a la impressora i després es posa al forn perquè augmenti, i potser en faré uns clauers. Et passo l'enllaç del producte:
https://online.abacus.coop/es/plastic-m ... in-a4.html
Encara no ho he provat, ja et diré!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Regals a les mestres

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. maig 23, 2018 10:34 pm

Hola Anna Maria!!

Quins llibres has portat? Per agafar idees! Jeje. Els has portat més encarats a que els tinguin a classe? Jo també ho havia pensat però com que aquest any ha fet P2, la mestra que ha tingut la meva filla ara farà suport-p0-p1 i tornarà a p2 i per tant escollir un llibre enfocat als nens aquest any no crec que sigui la millor opció... He seguit buscant i he trobat "enseñar: la pasión del profesor" és un llibre amb il·lustracions i frases cèlebres sobre l'educació. Sembla xulo, m'agradaria més que fos en català però no el descarto. Almenys el meu home no podrà dir que sembla que li vulgui donar lliçons de com ha d'educar els nens....

Sobre el plàstico màgico jo l'he utlitzat! Vaig fer un clauer pel dia del pare! Però no em va acabar de sortir bé, el volia repetir i al final no ho he fet encara ups!!! Jo vaig fer les emprentes de les mans de les nenes amb pintura al plàstic i al posar-lo al forn la pintura es va assecar i es va "desconxar". Ho hauria d'haver pensat abans, és lògic pensar que passaria això amb la pintura i que ho havia de fer amb retoladors però en aquell moment vaig pensar emprenta mans = pintura. A més també em va quedar massa gros per ser clauer (full tallat per la meitat si no recordo malament perquè no sabia fins quin punt encongiria). Recorda fer el forat on posaràs la cadena primer o un cop "cuit" serà massa gruixut i dur per fer-lo! A veure si et queda bé! És una altre opció guai!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Regals a les mestres

EntradaAutor: Anna Maria » dj. maig 24, 2018 8:56 am

Bones!
Jo vaig portar llibres per ensenyar als nens, "contes" perquè ens entenguem. No recordo ara com es deien, però n'hi ha moltíssims de guapos. Tot i així, te'n dic algun que tenim a casa que ens han agradat molt:

- Les meves primeres 100 paraules, mini biblioteca, edició bilingüe català-anglès:
http://www.llibreriageli.com/products/4 ... ngles.html
És en format "capsa" i a dins hi ha 9 minillibres "temàtics": la casa, el menjar, el carrer,... amb imatge i la paraula escrita amb lletra de pal (majúscules)

- Oh, oh, la pilota!
- Saps que és?

Aquests dos llibres són de l'editorial combel, que té en general uns llibres xulíssims, també els clàssics. Aquests concretament són de la col·lecció "Cavall", que té tres nivells:
- Arri, arri, tatanet!
- Trot
- Galop

Són per pre-lectors i també tenen les paraules amb lletra de pal. Les històries són divertides i molt adequades per l'edat. També te'n passo l'enllaç:
https://www.combeleditorial.com/ca/col-leccio/cavall

D'altra banda, si vols alguna cosa per les educadores, et recomano alguna cosa de la metodologia Montessori, que tant es pot utilitzar a l'aula com a casa:
https://www.boolino.es/es/libros/colecc ... lla-polar/

Pel que fa al plastic magic, no m'ho he mirat massa bé, però provaré de passar-lo pel forn primer i després pintar-lo, tot i que també puc mirar si hi ha alguna pintura especial a l'Abacus o així. Gràcies per l'avís de fer el forat primer!

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Regals a les mestres

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. maig 24, 2018 10:05 pm

Gràcies Anna Maria!!

Me'ls miraré! Sino per ella per les nenes. Ara m'ha donat per intentar fer una biblioteca xula a casa per elles, perquè a la gran comença a fer-li gràcia remenar els llibres (fins ara no feia ni cas, ara una mica) i m'agradaria que s'aficionessin les dues a la lectura!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Regals a les mestres

EntradaAutor: Anna Maria » dv. maig 25, 2018 10:52 am

Ei, molt bé, si ho tenen a mà i de forma pràctica i presentat de forma xula sempre hi ha més possibilitats.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Regals a les mestres

EntradaAutor: Shasha » dt. juny 12, 2018 10:30 am

Nosaltres l'any que vam acabar a l'espai familiar vam dedicar una tarda a fer galetes juntes que despres vam posar en una capseta metalica per cada profe i anava acompanyat d'un dibuix que els hi va fer expressament per cada una d'elles i darrere jo vaig escriure una dedicatoria.
L'any passat el vam fer conjunt tot el grup i els hi vam regalar una postal amb les fotos de tots els nens on cada un havia pintat una lletra i ordenats posava "us estimem"
Aquest any un papi s'esta currant un montatge de video amb petits fragments que li hem enviat dels peques, encara no he vist el resultat pero segur que sera molt xulu i els hi passarem a les profes el dia de la reunio de final de curs, espero que ela hi agradi i les fagi somriure tant com ho han fet els peques amb elles tot l'any
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Regals a les mestres

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. juny 13, 2018 10:49 pm

Carai Sasha!!

Quins detalls més bonics! A això em refereria jo, a fer detalls pensats i "setnimentals" i no regals materials.... Finalment com ningú proposava res vaig encarregar una agenda personalitzada i amb dedicatòria per a la mestra perquè la pugui utilitzar l'any vinent (si la nena col·labora que li pinti alguna pàgina, però ara com ara no dibuixa, així que seràn 4 gargots...).

Un cop ja ho tenia emparaulat (a principis de mes) es va proposar fer un regal conjunt de tots els pares de la classe (jo trobo que s'hauria d'haver començat a parlar abans vist els problemes a l'hora de decidir pressupost, etc). Hi ha qui proposava posar 10-20 euros per cap!!!! Jo pensava gastar-los com a màxim màxim com a regal individual i tenint en compte que ens uneix una relació personal més o menys propera fòra de que sigui mestra de la nena! Trobo una bestiesa gastar-se 170 -300 euros en un regal!! Ens agradi o no, no deixa de fer la seva feina, i no l'hauria de fer pensant en si li faràn un regal més o menys gros.

Total, si arribo a saber que es fa un regal conjunt ni encarregaria l'individual, però ara ja està fet. I si res no canvia es destinaràn uns 5 euros per família al regal de classe.

Si cada any ha de ser igual penso que educadament diré que faré el que a mi em sembli de manera individual i sortiré del grup de pares de whatsapp jajaja ( i més si pel que fos no m'acabés d'agradar com treballa la mestra que li toqui... però en tinc molt bones referències de pares que ja l'han
tingut).

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::