Llar infants a Girona

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Umapetita
Entrades: 1
Membre des de: dg. ago. 26, 2018 8:20 am

Llar infants a Girona

EntradaAutor: Umapetita » dg. ago. 26, 2018 4:01 pm

Hola! Ara a l octubre tinc pensat de incorporar-me a la feina. Hauria de portar a la petita a la guarde, clar hauria de ser privad, perque no tenim plaça... Em podrieu donar referencies de les que coneixeu. Explicar experiencies bones i dolentes... per poder decidir- me.
Moltes graciess!!!!
atram86
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. jul. 14, 2018 9:37 pm

Re: Llar infants a Girona

EntradaAutor: atram86 » dg. ago. 26, 2018 9:20 pm

Hola Umapetita,

El meu petit ha anat a l'Olivera, però mentre no sabíem si entraria a la pública o no, vam anar a veure la "Teypi" i el "Ralet ralet", ja que ens queden totes dues molt aprop de casa.

La "Teypi" ens va agradar especialment, ens va generar molta confiança la directora i tenen cuina pròpia. Això sí, el preu és més car que al "Ralet ralet". Conec gent que els porta tant a una llar d'infants com a l'altra i tots n'estan contents.

També m'han parlat bé de la "Caseta dels infants".

Segur que la portis on la portis estarà contenta i feliç! :-D
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Llar infants a Girona

EntradaAutor: ner » dl. ago. 27, 2018 11:36 pm

Hola Umapetita,

Jo crec que primer has de buscar a la teva zona. Per quina zona de Girona vols? I per quin horari?

Nosaltres la nostra filla gran la vàrem portar a la Caseta dels Infants i n'estem contents. I el curs que ve hi començarà la petita. La caseta és pensada per a pares que treballen tot el dia. Amb això vull dir que no permeten portar-la només al matí o només a la tarda. És a dir, és per portar-la tot el dia i allà donen el dinar i el berenar. Els nens que hi van aviat també esmorzar. Només tanquen 3 setmanes a l'agost, crec que una setmana per nadal i algun pont. Tenen cuina pròpia. Hi ha dues entrades: una pels més petits i l'altra pels més grans. Porten un xandall d'uniforme.

Allà fan un munt d'activitats. Tenen una cuidadora que els hi fa classes de música i també fan cançons en anglès. Van un dia a la setmana a fer dansa / pscicomotricitat a una aula de dansa. I a P2 els porten un dia a la setmana (el tercer trimestre crec) a la piscina (al GEiEG) a fer un curs de natació. Fan alguna sortida com per exemple van a fires o a visitar una granja.

Si t'interessa aquesta, pregunta'm el que vulguis.
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::