Escoles Sants

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Escoles Sants

EntradaAutor: Blue Moon » dc. des. 16, 2020 3:44 pm

Hola a totes! Ho poso aquí perquè al fòrum de 3 a 5 anys no he tingut resposta encara...
L'any vinent em toca apuntar a la nena a P3 i estic fent una ullada a totes les escoles que ens donen 30 punts per ser del barri. M'entren 18 però mirant distancies m'interessen 4 o 5.

Algú em pot donar informació actual de:
- Lluís Vives (la tinc just al davant de casa però mai m'ha agradat gaire, quan jo era petita era l'escola dels xungos jajaja, però clar, potser ha canviat... m'interessa sobretot primària, de secundària no he sentit bones opinions però si algú en té doncs serà benvingut també)
- Cavall Bernat (va ser el meu cole fins 8è d'egb, però també haurà canviat)
- Barrufet (la veig cada vegada que vaig a la biblioteca i he sentit bones crítiques)
- Maristes (aquesta ni me la plantejava però una amiga hi acaba d'inscriure la nena i tot el que m'ha explicat m'agrada, no són gaire religiosos (celebren nadal i pasqua però de forma festiva, estudien totes les religions, els profes no son monges...), tenen programa antibullying, són econòmics...).
- Cal Maiol (és la que menys m'interessa però entra dins les possibles, bàsicament pel tema distància i ruta)

Si hi teniu els nens o coneixeu experiències m'agradaria escoltar-les!

Gràcies i molta sort a totes i tots :)
Imatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::