AGORA Centre d'estudis

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Alimar
Entrades: 4
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 4:58 pm

AGORA Centre d'estudis

EntradaAutor: Alimar » dl. oct. 27, 2008 5:23 pm

Hola, és la primera vegada que entro en aquest forum.
Tinc una nena de mesos però :ok: ja estic començant a pensar el tema escola perquè al viure en un poblet del vallès oriental, les escoles concertades queden descartades perquè les que ens tocarien per zona són fluixetes. He sentit a parlar d'aquesta escola que és a Sant Cugat i m'agradaria saber si hi ha algú que hi porta els seus fills aquí, si me'n podria donar la seva opinió. REalment em queda lluny de casa però si realment val la pena..., a la web he vist que tenen 12 línies d'autocar. Sabeu si alguna és de la zona del valès oriental?

Bé gràcies a tots i totes!
gemmita
Membre des de: dj. set. 20, 2007 7:04 pm

EntradaAutor: gemmita » dl. oct. 27, 2008 6:24 pm

Hola, em colo.... esta considerada una de les millors escoles de Catalunya, jo no m´ho pensaria ....
pel que fa al servei d´autocars solen tenir moltes rutes que uneixen gran part de pobles/ciutats aixi que el transport ho acostumen a tenir molt ben cobert
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dl. oct. 27, 2008 10:31 pm

Malaudarament jo he hagut de tractar amb nens amb seqüeles per alt grau d'exigència d'aquest centre. No tothom tolera bé la pressió d'aquest tipus de centre.
Per altra banda és una empresa privada molt elitista amb una línea educativa al meu entendre poc transperent.
De totes maneres, si teniu clar que aquest és el vostre centre,endavant, la vostra decisió és la que compta.
Hi ha molt bons centres al Vallès, i en especial a Sant Cugat. Si vols informació més concreta, diga-m'ho.
Alimar
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 4:58 pm

Gràcies!

EntradaAutor: Alimar » dt. oct. 28, 2008 7:20 am

Moltes gràcies a les dues per contestar-me.
Gemmita, jo també he sentit a parlar que es tracta d'una de les escoles més ben considerades de Catalunya, per això us demanava opinió, ja preguntaré el tema transport.
Doncs, Electra, si tens més informació sobre aquest centre o d'altres que sàpigues que funcionen bé, t'agrairia que m'ho fessis saber perquè estic molt perduda en aquest tema, i agraeixo qualsevol informació, perquè com totes les mares, vull el millor per la meva filla. Sé que hi ha molt bones escoles concertades però com que funcionen per punts, ho tenim molt malament perque la nena pugui entrar, per això estem disposats a fer un esforç econòmic perquè pugui estudiar en un bon centre.

Si me'n pots recomanar algun altre t'estaré molt agraïda.

Salutacions

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::