escola per l'any que bé

Canvia el seu entorn: professores i amics.

nuriayderek
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
Ubicació: Lleida

Re: escola per l'any que bé

EntradaAutor: nuriayderek » dt. març 17, 2009 6:19 am

Definitivament ens quedem amb paisos catalans, la mitjana es molt per l'estil, l'unic que em va agradar més esque fan àngles desde P3.
Pero vam estar mirant i la mitjana no ens toca per proximitat, em toca per proximitat del centre de trevall i els instituts no m'agraden, paisos catalans té el torrevicens que es on vaig anar jo i la mitjana té el ronda, el guindavols i la escola del treball, aquest ultim no m'agrada i els altres ens queden molt lluny, aixi que pensant en un futur ficarem espelmes perque ens agafin als paisos catalans.
Per cert mago, tinc un dubte tema religió com va? a la mitjana vaig entendre que no en feien perque no hi havia suficients nens, segons la demanda que hi hagi en faran o no, la meva parella va entendre que a cap escola fan religió a parvulari :-D
Com ho fan això a paisos catalans? esque nose que ficar a la preinscripcio, jo penso que depen del que facin a l'escola si tots fan religió li ficaria que si, si cap fa pues nosaltres tampoc
Imatge
mago2008
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:29 pm
Contacta:

EntradaAutor: mago2008 » dt. març 17, 2009 3:52 pm

No es fa religió a Països Catalans, es una escola laica. Ni em recordava que s´ha de ficar aixó a la preinscripció.

Mago2008
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dt. març 17, 2009 6:41 pm

perfecte, la meva parella no vol que faci religió, pero jo si en feien tots menys dos o tres tampoc volia que es quedes separat dels altres companys, pero si ningú en fa perfecte, de totes maneres no marcaré res i ho comentare quan vagi a portar els papers.
Per cert que m'han dit que a la mitjana les monitores del menjador pasen una mica de tot, no avisen si els nens no menjen, cadascú té la seva opinió i els seus criteris, pero es la unica opinió que m'han dit i es dolenta, encara que en principi nosaltres no el deixariem al menjador pero mai se sap.
Estic super contenta per fi ho tinc clarisim, ara a esperar si ens donen plaça
Imatge
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dj. març 19, 2009 11:10 pm

Janna mira que he trobat : http://agenda.paeria.es/agenda/detall_e ... 3&Any=2009

Es la presentació de l'escola de Pinyana, la fan demà a les 7 al centre civic de balafia
Imatge
janna
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 5:01 pm

EntradaAutor: janna » dg. març 22, 2009 11:25 am

Gracies nuriayderek per l´informacio. Vam rebre a casa una carta avisam que la reunio es faria el dia 20 a le 19h al centre civic.
La reunio va ser una mica desastre perque no es sentia massa be i havia molts nens que ploravem i cridavem. L´escola sera molt similar a la de Paisos Catalans i Mitjana. Al acabar la reunio el comentari general es que casi ningu volia ficar Pinyana com a primera opcio, tots es decantaben per Paisos Catalans, aixi que els sorteig es segur. Que la sort ens acompanyi.
Nosaltres ficarem 1- Paisos Catalans, 2- Ciutat Jardi, 3- La Mitjana, esperem que estre aquestes ens toqui alguna.
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dg. març 22, 2009 12:16 pm

creuarem els dits perque canvien d'opinió :-D nosaltres al final 1. Països catalans, 2. Ginesta, 3. La mitjana i 4. Sant jordi.
No m'agrada el ginesta, pero la mitjana ens queda lluny per anar caminant i l'autobus també ens deixa lluny, a més no ens toca per proximitat i els institus que li tocarien ens queden encara més lluny.
Ficarem moltes espelmes i creuarem els dits a veure si tenim sort.
Demà anirem a portar la documentació
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » dl. març 30, 2009 3:32 pm

Avui he anat a portar la preinscripcio. Ya esta!!!! Al final: 1.- Països Catalans 2-La Mitjana 3- Ciutat Jardi 4- Pinyana 5- Practiques II. La directora del Països Catalans diu que de moment nomes hi ha ocupades 38 places comptan germans. :pandi: Així que creuem el dits per que no calgui anar a sorteig.
Esperem que no aperegui molta gent a ultima hora a porta solicituts :ufs:
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dl. març 30, 2009 9:19 pm

:pandi: quina alegria, ja no queda res, el dia 3 acaba i si tenim la esperança que hi hagi algú que hagi ficat països catalans perque si encara que en realitat no li toqui per zona encara tindrem sort
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » dv. abr. 03, 2009 2:55 pm

Avui el meu home ha trucat a Països Catalans per saber si anavem a soteig i.......... efectivament la gent ha esperat a l'ultim moment per portar les solicituts. Anirem a sorteig hi ha 65 preinscripcions :-(( Quin rotllo!!!! Aquesta tarde trucara a La Mitjana per saber com esta el tema, ja que es la notra segona opcio si no hens toca P.Catalans.
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dv. abr. 03, 2009 5:32 pm

crec que es van equivocar quan et van dir que hi havia tan pocs, jo hi vaig anar el dia següent, el dimarts per portar el llibre de familia que me'l vaig deixar i em van dir que hi havia 48 o 49, en un dia 10 persones...segurament el dilluns ja hi hauria més, pero potser no van contar els ultims que hi havien anat, perque només en un dia 10 persones son moltes
Molta sort! quan t'arribi el numero del sorteig ja em diras quin tens a veure si ens toca a les dos i de la Mitjana ja em diras, aixi el dilluns trucare al Ginesta que es la meva segona opcio i em faig una idea de quin em tocara si no l'agafen als Paisos catalans
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » dv. abr. 03, 2009 10:09 pm

Jo crec que si que es probable que portesin 10 solicituts en un dia, ja que la primera setmana en van rebre molt poques. La directora hem va comentar que aquell mateix dilluns hi havia anat molta gent.
De La Mitjana no et puc dir res, ja que hem estat trucan i no agafaven el telefon.
Molta sort!!!!!!!!!!!!! o molta merda !!!!!!!!com diuen al teatre.
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dc. abr. 22, 2009 2:25 pm

Janna quin numero us ha sortit? a mi el 98088 així que si ho he entes bé com funciona ho veig molt negre.
Aniras a mirar si han ficat les llistes? jo esque nose com funciona, si a cas li dire a ma mare que hi vagi a veure que li diuen.
Finalment nose si et va arribar el missatge pero a mi em ficava que 67 sol·licituds
Imatge
janna

EntradaAutor: janna » dc. abr. 22, 2009 2:41 pm

Si vaig rebre el missatge. El numero es el 126383, aixi que crec que no hem tingut sort.
Aqui tantes solicituts i al Ciutat Jardi han entrat tots els que han demanat plaça i encara en sobren 17.
Quin pal!! No se si passar aquesta tarde a mira si han ficat les llistes.
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dc. abr. 22, 2009 3:34 pm

llavor segons tinc entes jo teniu moltes posibilitats, son els numeros a partir del 110000, nosaltres no perque hauria de tornar a donar la volta i dubto molt que arribi al nostre numero..
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::