MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: nena83 » dg. març 01, 2009 10:13 am

Jo sóc mestra d'infantil a la concertada i, si tot va bé, tindré la meva nena a finals de juny. El que m'han dit al sindicat de professors és que el juliol "el perdré" però l'agost corre. Així que tindré les 16 setmanes sense contar l'agost, més els 30 dies hàbils de lactància, més les vacances de nadal i m'incorporaré a mitjan gener... això m'han dit al sindicat, però per assegurar-me aniré a demanar-ho altra vegada d'aquí uns mesos.
En el meu cas, les vacances de nadal són "sagrades" perquè entren dins els 30 dies hàbils de lactància...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
**********************************************************************
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: ONDIBRA » dg. març 01, 2009 6:19 pm

Jo vaig tenir l'Ona al maig i el juliol no el vaig perdre, no vaig fer lactància perquè l'escola no em va deixar però vaig gaudir de 6 mesos ( 16 setmanes de baixa i els 2 mesos de vacances).
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: pucpuc » dg. març 01, 2009 8:43 pm

com potser que hi hagi tanta diversitat de opinions amb aquest tema d l es vacances? no hi ha cap llei on aparegui el que tenim dret?

per cert la lactacia quans dies son? per aquest post he vist que dieu 30 dies pero a mi m'havien dit 21?

Gracies
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: lila » dg. març 01, 2009 9:42 pm

Em sembla que la cosa varia segons si estàs a la pública o a la concertada... Normalment a la pública tenen més avantatges (no sé quina història de la compactació... ho podran explicar millor les mamas que treballin a la pública).

Jo treballo a la concertada, vaig parir a meitats de juny i no m'he reincorporat fins al 8 de gener (em tocava el 19 de desembre però era el darrer dia de curs abans de les vacances de nadal, jejeje), és a dir, que vaig gaudir de les 16 setmanes + 2 mesos de vacances + uns 16 dies de lactància.

Lo de la lactància, en el meu cas, havia de comptar una hora per dia de feina des de la data en que m'havia de reincorporar (comptant les 16 setmanes+els dos mesos de vacances) fins que la nena complís 9 mesos. Llavors sumant les hores, les acumulava de sis en sis per anar restant dies de feina (perquè la jornada laboral és de 6 hores en el meu cas!). Em sembla que no s'entén massa! :gat:
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: nena83 » dl. març 02, 2009 1:42 pm

Pot ser a cada comunitat és diferent, jo sóc de Mallorca. A mi al sindicat em vàren dir:
- 16 setmanes de baixa per maternitat
- 1 hora de lactància per dia durant els primers 9 mesos o 30 díes hàbils
- El juliol es conta, però l'agost no. Així que es corre un mes més.

A mi em surt que, si tinc la nena a final de juny, m'he d'incorporar a la feina uns díes després de les vacances de Nadal.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
**********************************************************************
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: Niu » ds. juny 06, 2009 8:46 pm

Així el millor no seria tenir-los a finals de maig?
juny baixa
juliol- compta o no??
agost-no compta
setembre-baixa
octubre-baixa
novembre-baixa
desembre-lactància i vacances nadal
tornes pel gener.
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: lila » ds. juny 06, 2009 9:27 pm

En el meu cas (treballo a la concertada) em va anar clavat i va néixer el 14 de juny (així que finals de maig és una mica justet):
amb la lactància i tot plegat em tocava incorporar-me el 19 de desembre a les 11h. i resulta que les vacances de nadal començaven el 19 de desembre a les 13h. xx:-D
Resultat: no em vaig incorporar fins el 8 de gener!!! La nena ja tenia gairebé 7 mesos!!!!!! :pandi:
Certament un "xollo", tot i que jo crec poc en els càlculs a l 'hora de quedar-te embarassada... generalment ve quan ve, és complicat quedar-t'hi just quan calcules... (a mi tothom em deia "que ben calculat, eh!", el que no sabia la gent era que portava prop de 14 mesos buscant! ..::·· )
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: jorlu » dg. juny 14, 2009 2:14 pm

Hola noies

Jo treballo a la pública i sé del cert que el mes de Juliol no compte com a vacances. Només el més d'agost.
lanit44
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS

EntradaAutor: lanit44 » dl. abr. 10, 2017 5:20 pm

Bona tarda,

reemprenc aquest fòrum perquè tinc un dubte.

Jo també sóc professora d'escola concertada i estic embarassada de bessons.

Pel que estic llegint, si durant l'estiu estàs de baixa per maternitat, no compta i s'acumula al final. Però i si en lloc de baixa per maternitat estàs de baixa per embaràs de risc (és a dir, abans de parir)?

La meva idea és finalitzar el curs, demanar-me la baixa fins al moment del part (finals d'octubre) i després gaudir de la baixa de maternitat (18 setmanes en cas de bessons) + lactància compactada (46 dies).

Per tant, després de la baixa per maternitat + lactància sabeu si podré afegir les vacances no gaudides (ja que ja estaré de baixa per l'embaràs de risc)?

I en cas afirmatiu, podré afegir un mes o dos? Perquè estic llegint que en alguns casos us van sumar fins a 2 mesos!! Però jo tenia entès que només 1. En cas de ser només 1 entenc que és l'agost, oi? És a dir, si em demano la baixa per embaràs de risc a partir del 15 de juliol, després tindria el mes sencer, oi?

Moltes gràcies.
Mare de 3

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::